Tilasin tuossa itelle nuo kromikehykset mittaristoon ja ajattelin sitte samalla jos värjäis nuo neulat samalla.
Oisko kenelläkään pistää kuvia eri värisistä neuloista niin ois helpompi hahmottaa ittelle mieluinen väri?
W124 mittariston neulojen värit?
W124 mittariston neulojen värit?
Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
Re: W124 mittariston neulojen värit?
onko millanen homma vaihtaa ne kromikaaret? itekki oon tilannu sellaset
Yhdessä mersussa näin oranssi/mustat viisarit, siis ne oli juuresta mustat ja muuttui kärkeä kohti kirkkaan oranssisksi, oli ihan siistin näköiset.
edelliset
W124 250D automat -88 W202 C280 automat -94 W202 C250TDT automat-96 W124 250D automat -91 W124 230 automat -91
"nykyratsu" W211 E320CDI -03 ja "mammalla" W204 C220CDI -08
W124 250D automat -88 W202 C280 automat -94 W202 C250TDT automat-96 W124 250D automat -91 W124 230 automat -91
"nykyratsu" W211 E320CDI -03 ja "mammalla" W204 C220CDI -08
Re: W124 mittariston neulojen värit?
Jos oon ihan oikein ymmärtäny niin pitää vissiin se "lasi" irroittaa jotenki ja sit vaan liimata ne kehykset ja sit pitäs liimata se lasi takas.timpe69 kirjoitti:onko millanen homma vaihtaa ne kromikaaret? itekki oon tilannu sellaset
Jos omistaa Minidrillin tapaisen vehkeen niin tuskin on sitte kovin työlästä...
Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
Tuota lasia ei kyllä saa ehjänä irti vaan homma menee niin että koko mittaristo revitään irti minkä jälkee sisuskalut irrotetaan ja sitte asennetaan ne kiekurat
Helppo ja nopea homma ja samalla saa poistettua käsikarvat sieltä ajettujen kilometrien mittarista jos kyseessä on saksantuonti 


S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89