Miten on, onko tuon ikäisessä ja mallisessa keskuslukko vakiona? Kysyn kun ei ainakaan toimi. Jos keskuslukitusta ei ole, kuinka hankala sellainen olisi asentaa?
Toinen mukava lisävaruste olisi vakionopeudensäädin. Onnistuuko tuollaisen jälkiasennus?
Keskuslukko? 124 300 d automatic vm 1987
- mertsi1340
- Vakiokalustoa
- Viestit: 235
- Liittynyt: To 04.03.2004 15:42
- Paikkakunta: JKL
Mene tähän sivustoon:
http://old.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
Syötä autosi VIN numero sinne "input VIN" kenttään ja tuloksesta näet kaikki sun auton varusteet (optiot).
http://old.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
Syötä autosi VIN numero sinne "input VIN" kenttään ja tuloksesta näet kaikki sun auton varusteet (optiot).
Ex. W210, E200 (aut.), -97, 192tkm
Ex. 190E 2.0, -86, 290tkm
Ex. W115, 200D - 1974
Ex. 190E 2.0, -86, 290tkm
Ex. W115, 200D - 1974
Ei ole mikään mahdottoman vaikea asentaa jälkikäteen keskuslukkoa. Sisustan joudut purkamaan kyllä melkein kokonaan jos haluaa saada kaikki johdot/letkut kunnolla. Mutta 124-korisessa se on vielä aika helppoa.
Osta multa, tarjolla olis Laserline kaukosäätöinen sähkökeskuslukitusjärjestelmä tai mersun alkuperäinen alipaine keskuslukitusjärjestelmä
Osta multa, tarjolla olis Laserline kaukosäätöinen sähkökeskuslukitusjärjestelmä tai mersun alkuperäinen alipaine keskuslukitusjärjestelmä

M-B V 250 cdi 2014
M-B S213 E220d 4matic 2017
M-B S213 E220d 4matic 2017
Kiitokset vastauksista. VIN koodilla tuli varmistus, että eipä ole keskuslukitusta. Putkien vetäminen kuulostaa työläältä,joten ei ehkä ensi hätään.
Mutta miten se vakionopeuden säädin eli tempomat. Onko se yhtä hankala kuin keskuslukko.
Tänään sain etupenkkien säädöt toimimaan penkit irroittamalla ja runsaalla voitelulla. Sitten tuli lähes kaikki mittarivalot vaihdettua, kun oli mennyt jo monta pimeäksi.
Vielä pitäisi keksiä, miten kattovalon saa irti. Siinä tuntuu olevan kosketushäiriöitä.
Nyt sitten havaitsin uuden ongelman. Mese laskee allensa. Näyttäisi olevan moottoriöljyä, kun on niin mustaa. Taitaa tuo olla prioriteetti yksi. Vaatinee jo pajalla käyntiä, että edes näkisi, mistä vuotaa.
Mutta miten se vakionopeuden säädin eli tempomat. Onko se yhtä hankala kuin keskuslukko.
Tänään sain etupenkkien säädöt toimimaan penkit irroittamalla ja runsaalla voitelulla. Sitten tuli lähes kaikki mittarivalot vaihdettua, kun oli mennyt jo monta pimeäksi.
Vielä pitäisi keksiä, miten kattovalon saa irti. Siinä tuntuu olevan kosketushäiriöitä.
Nyt sitten havaitsin uuden ongelman. Mese laskee allensa. Näyttäisi olevan moottoriöljyä, kun on niin mustaa. Taitaa tuo olla prioriteetti yksi. Vaatinee jo pajalla käyntiä, että edes näkisi, mistä vuotaa.
osaa se vanha yllättää
Tässä olen tuskaillut taaimmaisen sisäkattovalon kanssa, että ei toimi. Olen katsonut polttimon kahteen kertaa, vaihtanut sen, tarkistanut liitoksia, purkanut kojetaulun, että onko sen valokytkin rikki. Ei mikään ole auttanut. Samalla olen harmitellut, että ei ole tuota keskuslukkoa. Ajatellut, että pitänee asentaa tarvikkeena sähköinen järjestelmä, kun epäilin, että alipaineella toteutettu on työläs asentaa jälkikäteen. Niin eipähän mitään. Tänään taas aloin tutkimaan sisäkattovalon ongelmaa ja ajattelin, että katsotaanpa sulake, vaikka eihän se se voi olla, koska eteen tulee valo. No kuitenkin etupelti auki ja sulakerasiaa tutkimaan. Kaikki sulakkeet ehjät. Kas kas etusisävalo on mainittu eri ryhmässä kuin takasisävalo. Takasisävaloryhmän kohdalla ei ollut lainkaan sulaketta. Kokeillaan, laitanpa sulakkeen paikalleen. Ja Voilá. Sisäkattovalo taakse syttyy. No tuleeko ruumaan, kun sekin on ollut pimeänä. Kyllä sinnekin on valo syttynyt. Mutta mikäs kumma surina kuului kun avasin peräkontin lukkoa. NO VOI ILONPÄIVÄÄ TÄSSÄHÄN ON TOIMIVA KESKUSLUKITUS.
Nyt onkin sitten ohjelmassa hommata sellainen kauko-ohjain, jolla pystyy keskuslukitusta ohjaamaan. Ehdotuksia patevistä laitteista otetaan vastaan.
Nyt onkin sitten ohjelmassa hommata sellainen kauko-ohjain, jolla pystyy keskuslukitusta ohjaamaan. Ehdotuksia patevistä laitteista otetaan vastaan.
- MB 124 300 d automatic -87 -
- ex Saab 900i -88
- ex Volvo Amazon 121 -68
- ex Volvo Amazon 121 -67 norge
- ex Saab 900i -88
- ex Volvo Amazon 121 -68
- ex Volvo Amazon 121 -67 norge