Sopii kun Se Sinne
Hienot on!
Paljo noissa on et?
Ps.Mistähän sais lukkopultit,elikkäs pitäis olla aika pitkät,koska mun kesävanteissa on pitemmät pultit,kuin noissa talvi-alkuperäisvanteissa,ettei voro nussi vanteita.
Mikä on kierre?
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Harmittavan hyvän näkönen toi epk:n auto
ja minä kun meinasin tyytyä 16" Alutec DTM vanteisiin. Täytyypä vielä harkita. Katsotaan jääkö rahnaa kunhan on kansihomma ja pumpun viritys tehty
Heiii...mähän tiesin ton jo eilenillalla. Ei tosiaan montaa milliä "turhaa" tilaa ole.
jep, niin taisit tietää
lukkopultit täytyy tosiaan vielä hommata, en ottanut niitä koska olivat hieman lyhyet, omat vanhat alupultit olivat kyllä riittävän pitkät, kuinkas monta kierrosta oli minimi vaatimus pulteilla ?
epk kirjoitti:lukkopultit täytyy tosiaan vielä hommata, en ottanut niitä koska olivat hieman lyhyet, omat vanhat alupultit olivat kyllä riittävän pitkät, kuinkas monta kierrosta oli minimi vaatimus pulteilla ?
Onkos tuohon mitään lainssäädännöllistä näkemystä, vai ajattelitko ihan maalaisjärjen kannalta?
Onkos West Coastilla jo kesärengaskeli? No pärjäilishän niillä vaikka koko talven, jos muistaa mitä alla on...
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
epk kirjoitti:lukkopultit täytyy tosiaan vielä hommata, en ottanut niitä koska olivat hieman lyhyet, omat vanhat alupultit olivat kyllä riittävän pitkät, kuinkas monta kierrosta oli minimi vaatimus pulteilla ?
Onkos tuohon mitään lainssäädännöllistä näkemystä, vai ajattelitko ihan maalaisjärjen kannalta?
Onkos West Coastilla jo kesärengaskeli? No pärjäilishän niillä vaikka koko talven, jos muistaa mitä alla on...
molempia aattelin, eikös siinä joku minimikierros määrä ollut että kestää ?
pääteillä kyllä kehtais ainakin päivisin kesänakeillä päästellä
Tottakai nuo mahtuu, ainut epäilykseni on kuinka 200D jaksaa pyörittää noita kumeja.
Niin kauan kun on tuulia, on haistelijoita.
Niin kauan kun on perseitä, on nuolijoita.
CE 300 24v -91 Ex
ML 270cdi -05 Ex
Ford F350 Hd Edition -05 Ex
Audi A6 3.0 TDI quattro -09
itseasiassa iskarin ja vanteen välissä oli vain hiuksen mentävä rako, huomasin kun otin vanteet pois. vanteet olivat raapinet iskarin vartta vähäisen, mutta tuon nyt sit ihan sama koska kun se väli ajossa kuluu sen verran et ei enää raavi
iskareina bilsteinin sprintit.
tätä ei ongelmaa ei ole Juhiksen w124:ssa , sen iskarit ilmeisesti sen verran eri "paksuiset" .
Jihuuu...
Kiitos kuvista niistä sain varmuuden että tommoiset minulle myös
eli tilasin just äsken samanlaiset vanteet tuontiosasta,
samankokoisella renkaalla mut jotkut gt radialit
...enis viikkoa odotellessa ja kevättä
arzi kirjoitti:Jihuuu...
Kiitos kuvista niistä sain varmuuden että tommoiset minulle myös
eli tilasin just äsken samanlaiset vanteet tuontiosasta,
jep, ilmoita mulle sit mitkä iskarit sulla on ja ottaako kiinni, koska näemmä tuo iskarin paksuus ei ole standardi....
arzi kirjoitti:Jihuuu...
tilasin just äsken samanlaiset vanteet tuontiosasta,
sieltä tulee sit muuten 14mm pultit mukaan jotka ei käy w124. myyjä ei varmaankaan valaissut asiasta.
myös intran omat keskiöt tulee mukaan, kysyitkö mersun omia? itse sain ne mukaan "erimielisyyksien" jälkeen, ja kaiken lisäksi ovat muuten hienot, mutta kiinnikkeet täyttä kuraa, katkeilevat