petri kirjoitti:Hienosti näyttää mahtuvan konehuoneeseen. Melko härski laite, on se hienoa ettei täällä tarvii edes haaveilla vastaavien laitteiden rakentamisesta.
ööö, miksei tartte haaveilla kyllä joku konsti voi olla, että sais 123 nokalle kasin ihan laillisesti, suomessakin...
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
cuuno kirjoitti: ...eiks noita 123 sia ole tehty joitain 500 sella pannulla AMG
foorumillakin pyöri jossakin paikassa linkki sivuun jossa oli w123 6.9 AMG.. vai muistanko ihan vituralleen? Mutta ei se tarkoita että kaikki AMGeja lasketaan samaan mallisarjaan
Mun toinen auto on saman värinen ja aika saman näköinen oldscool lookki löytyy kans. Tosin en ole lähtenny madallusleikkeihin tai leveitä renkaita sovittelemaan alle... Pinnan alta löytyy myös jotain erikoista mutta ei sentään 5,6 litraista pannua.
Olipas piristävää nähdä tämä Engelsmannin tekemä Mese.
En tiedä millä luvilla on ainakaan tehty mutta Suomessa majaili varmaan kymmenkunta M117 V8 123:sta. 90-luvun lopussa keltaisessa pörssissä oli parhaimmillaan ainakin kaksi 500:sta 123 korista. Yhtä sinistä kävin katsomassakin. Rujosti oli tehty... niin 200d:stä.
A k i kirjoitti:En tiedä millä luvilla on ainakaan tehty mutta Suomessa majaili varmaan kymmenkunta M117 V8 123:sta. 90-luvun lopussa keltaisessa pörssissä oli parhaimmillaan ainakin kaksi 500:sta 123 korista. Yhtä sinistä kävin katsomassakin. Rujosti oli tehty... niin 200d:stä.