jammo kirjoitti:Tyhjäkäynti rupes aaltoolee.
Mitenkä sen maksimikierrosruuvin alapuolella olevaa ruuvia saa pyöritettyä? Montako kierrosta tyhjäkäyntiruuvia saa avattua?
Entä syöttöruuvia?
Onko kukaa tehny nii että lyhentäny niitä säätöruuveja jos ne alakaa pökkäämään siihen kantee?
Muuten säätö meni hyvin mutta tyhjäkäyntiä piti pienentää vivustosta ja siitä pumpun ulkopuolisesta ruuvista urakalla. Nii ja savua tuli vielä liika vähä

tyhjäkäynti säädetään pumpun sisällä olevalla ruuvilla ei siitä ulkopuolella olevasta vaikka täällä sellaisia ohjeita on ollutkin [vain hyvin pienen säädon voi siitä suorittaa]
jos ruuvi on liikaa auki niin moottori ei kärsi yhtään kuormaa kun se käy tyhjäkäyntiä
esim. ohjauksen kääntö ääriasentoon sammuttaa auton samoin automaatti autossa vaihteen kytkentä
itsellä on kyseinen ruuvi säädetty siten että vaihde on päällä ja ruori käännettynä niin tyhjäkäynti ei notkahda savu vain lisääntyy putkessa

muistaakseni ruuvia pitää olla näkyvissä 8-9mm