Mistä cooleri?
Mistä cooleri?
Mistä löytyy edullisia W124 keulalle sopivia cooleria?
vaikka hariselta
coolerit
parasta tuossa on se, että sieltä saa ihan oikean kuitin, jos vaikka on mahdollisuus saada se verotukseen vähennyksiin, toisin kuin näiltä harrastelija myyjiltä, joilta on turha mitään alvillista oikeaa kuittia kysellä...

coolerit
parasta tuossa on se, että sieltä saa ihan oikean kuitin, jos vaikka on mahdollisuus saada se verotukseen vähennyksiin, toisin kuin näiltä harrastelija myyjiltä, joilta on turha mitään alvillista oikeaa kuittia kysellä...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Minulla on päinvastaisia kokemuksia Pepantuonnista. Tavara on aina ollut asiallista ja tullut nopeasti.Kummeli kirjoitti:Pepan tuonnista ei oo kovin hyviä kokemuksia. Ei oo tullu tavara ajallaan... :(
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Joskus käy silleen, että joudutaan odottamaan yllättävänkin pitkään uutta toimituserää kiinasta tai jenkeistä. Sieltä ei kannata tilata yksittäiskappaleita. No tuossa tilanteessa luonnollisesti toimittajan tulisi antaa asiasta tieto ja arvioitu toimituspäivä.
On raastavaa odottaa jotain osaa tai laitetta kun ei ole mitään tietoa milloin se tulee, ja sinä aikana projekti tai remontti seisoo.
Täällä on myös jotain coolereita: http://www.holysmoke.fi/hsd/hsdshop/ind ... m6rfg6g2n2
Hinta vain on aika kamala. Itse tilasin Englannin ebaystä...saa samalla hinnalla miltei tuplasti suuremman coolerin. Esimerkiksi tuolta on tullut tilattua jotain: http://stores.shop.ebay.co.uk/2fast2cool2__W0QQ_armrsZ1
On raastavaa odottaa jotain osaa tai laitetta kun ei ole mitään tietoa milloin se tulee, ja sinä aikana projekti tai remontti seisoo.
Täällä on myös jotain coolereita: http://www.holysmoke.fi/hsd/hsdshop/ind ... m6rfg6g2n2
Hinta vain on aika kamala. Itse tilasin Englannin ebaystä...saa samalla hinnalla miltei tuplasti suuremman coolerin. Esimerkiksi tuolta on tullut tilattua jotain: http://stores.shop.ebay.co.uk/2fast2cool2__W0QQ_armrsZ1
Lisää tietoa: www.skg.fi
Vaikka tuolta:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=82753
Ei ole paketti hinnalla pilattu ja samanlaista cooleria on käytetty paljon superturboissa eli menee hyvin keulalle ja riittää pitkälle.
Tuossa näyttää tulevan vielä letkut ja putket kaupanpäälle.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=82753
Ei ole paketti hinnalla pilattu ja samanlaista cooleria on käytetty paljon superturboissa eli menee hyvin keulalle ja riittää pitkälle.
Tuossa näyttää tulevan vielä letkut ja putket kaupanpäälle.
LOTUS elise motorsport
W209 CLK 30CDI AMG -ex

W209 CLK 30CDI AMG -ex


Mitäköhän herra verottaja siihen sanoisi jos yrittäisin kuittia auton viritysosasta vähennyksiin?napa kirjoitti:vaikka hariselta![]()
coolerit
parasta tuossa on se, että sieltä saa ihan oikean kuitin, jos vaikka on mahdollisuus saada se verotukseen vähennyksiin, toisin kuin näiltä harrastelija myyjiltä, joilta on turha mitään alvillista oikeaa kuittia kysellä...
Menisikö tulonhankkimiskuluna kun kerkeää paremmin asiakkaiden luo?

LOTUS elise motorsport
W209 CLK 30CDI AMG -ex

W209 CLK 30CDI AMG -ex


häh
eikö ne tuhannet eurot mitkä laitoin cooleriin ja turboon ja muutamaan muuhun juttuun, eikö ne menekkään työmatkakuluvähennykseen...prkl 
Tää on niin tätä suomee


Tää on niin tätä suomee

Lisää tietoa: www.skg.fi
en tiedä, kun ei ole ikinä tullut kokeiltua viritysosanamaku kirjoitti:
Mitäköhän herra verottaja siihen sanoisi jos yrittäisin kuittia auton viritysosasta vähennyksiin?


W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
no en minä, mutta muutveskola kirjoitti:Ettäs kehtaat vielä tunnustaakin, eikö yhtään hävetä

siksihän tuo koko ST mersujen rakentelu onkin niin muodissa täällä maalla, kun saa alvit ja muut vähentää osista ja laittaa vähennyksiin, bensakoneiden virityksessä joutuu kaivamaan enemmän omaa lompsaa...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."