No meni varmasti tarpeeseen, kun pimeässä ja pakkasessa (noin 19astetta) olivat nähneet vaivaa noinkin paljon...
Ei sikäli, kun olisivat kysyneet, niin olisivat saaneet ihan päivälläkin puuhailla...

Tankkikin vielä tollanen pieni ja helposti irtoava osa.Leemu kirjoitti:Joskus n. 10vuotta sitten Forssassa hävisi autoliikkeen pihalla seisoneesta Camarosta bensatankki ja kierroslukumittari, että sattuuhan näitä.
Rocket3 kirjoitti:Hah! Paras minkä kuulin äidiltäni: hänen eläkeläistuttavansa tyhjensivät mökillä huussinsa ja kun on kallioinen 2000 m2 tontti, ei sitä kasaa minne tahansa viitti haudata haisemaan. Rojut jätesäkkiin ja siitä tyhjään pahvilaatikkoon (telkkarin laatikko). Ja eikun peräkärryyn kun kotona lähettiin käymään. Matkalla piti tietysti käydä kaupassa ja kun fiksuja ihmisiä olivat niin eivät ihan oven eteen viittineet parkkeerata jos vaikka sattuis tuoksahtamaan, elikkä auto jätettiin vähän syrjemmälle. Takasin kun kaupasta tulivat niin - kappas vaan - "telkkari" oli viety. Varmaan oli kiva yllätys... Hyvät kuulijat, tämä tarina on tosi!
Rocket3 kirjoitti:Hah! Paras minkä kuulin äidiltäni: hänen eläkeläistuttavansa tyhjensivät mökillä huussinsa ja kun on kallioinen 2000 m2 tontti, ei sitä kasaa minne tahansa viitti haudata haisemaan. Rojut jätesäkkiin ja siitä tyhjään pahvilaatikkoon (telkkarin laatikko). Ja eikun peräkärryyn kun kotona lähettiin käymään. Matkalla piti tietysti käydä kaupassa ja kun fiksuja ihmisiä olivat niin eivät ihan oven eteen viittineet parkkeerata jos vaikka sattuis tuoksahtamaan, elikkä auto jätettiin vähän syrjemmälle. Takasin kun kaupasta tulivat niin - kappas vaan - "telkkari" oli viety. Varmaan oli kiva yllätys... Hyvät kuulijat, tämä tarina on tosi!
Nuilla älyn lahjoilla varustetun kannattaakin hieman opiskella...Pouttu kirjoitti:Itsellä tossa syksyllä murtauduttiin autoon, olin töissä 15-19 ja sen aikana työpaikan takapihalla, jonka vierestä menee suht vilkas VT25 ja sen kävelytie.. Yrittäneet ilmeisesti vääntää ovea auki ikkunan kohdalta ja coupehan mulla on joten pam ikkuna paskaks.. autossa navigaattori, suht arvokas pioneerin mankka yms muuta härpäkettä. Aluks luulin että eivät vieneet mitään, mutta parin tunnin pääst tajusin niide vieneen etupenkiltä mun koulurepun. Pari kirjaaha siellä meni ja kyniä, oli varmaankin innokas opiskelija tämä henkilö.
Joo kyllä tosiaan!JaAa kirjoitti:Nuilla älyn lahjoilla varustetun kannattaakin hieman opiskella...Pouttu kirjoitti:Itsellä tossa syksyllä murtauduttiin autoon, olin töissä 15-19 ja sen aikana työpaikan takapihalla, jonka vierestä menee suht vilkas VT25 ja sen kävelytie.. Yrittäneet ilmeisesti vääntää ovea auki ikkunan kohdalta ja coupehan mulla on joten pam ikkuna paskaks.. autossa navigaattori, suht arvokas pioneerin mankka yms muuta härpäkettä. Aluks luulin että eivät vieneet mitään, mutta parin tunnin pääst tajusin niide vieneen etupenkiltä mun koulurepun. Pari kirjaaha siellä meni ja kyniä, oli varmaankin innokas opiskelija tämä henkilö.
Jenkeissähän on sanonta, et jos joku murtautuu taloosi, tiedät onko murtautuja usa:lainen vai kiinalainen siitä, että kiinalainen murtautuja tekee samalla lapsesi kotiläksyt.Pouttu kirjoitti:Itsellä tossa syksyllä murtauduttiin autoon, olin töissä 15-19 ja sen aikana työpaikan takapihalla, jonka vierestä menee suht vilkas VT25 ja sen kävelytie.. Yrittäneet ilmeisesti vääntää ovea auki ikkunan kohdalta ja coupehan mulla on joten pam ikkuna paskaks.. autossa navigaattori, suht arvokas pioneerin mankka yms muuta härpäkettä. Aluks luulin että eivät vieneet mitään, mutta parin tunnin pääst tajusin niide vieneen etupenkiltä mun koulurepun. Pari kirjaaha siellä meni ja kyniä, oli varmaankin innokas opiskelija tämä henkilö.
Kaverilta pöllittiin myös kardaani. Mahtanu olla melko hippiäinen ku jäljistä päätellen ei oltu tunkkia käytetty ja Mirafiori ei oo kovinkaan korkea.jyrki.k kirjoitti:kaverin coupe taunuksesta vietiin ralliratti ja kardaani..
Mun Nissanille kävi samalla tavalla Koskelantiellä asuessa 6v sitte. Auto katosi ja seuraavana yönä se oli ilmestyny mäkelänkadun/tuusulantien Shellin pihaan tankki tyhjänä mutta ehjänä ja lukittuna. eli oli rässitty 600km. Oli varkaalta jäänyt hanskat autoo... on muute edellee hyvät hanskat!Merbensium kirjoitti:Toinen oli, kun kaverin vanha Corolla varastettiin pihasta. No, se löyty sitten muutaman kilometrin päästä hylättynä ovet lukossa, ja kuskinpenkille oli jätetty kohtelias lappu että "Kiitos lainasta."Mitään irtaimistoa ei oltu viety, eikä autoa tuhottu.