Katit on loppu omasta 94 vuosmallisesta amg:sta ja uutta tarvittais tilalle.
En ole veholta uskaltanut kysyä uusien hintaa viellä, mutta kaipa ne jotain 1000e maksaa. Mitä olette itse laittanut kyseiseen autoon katiksi? entä mistä niitä saa?
mikklotj kirjoitti:Katit on loppu omasta 94 vuosmallisesta amg:sta ja uutta tarvittais tilalle.
En ole veholta uskaltanut kysyä uusien hintaa viellä, mutta kaipa ne jotain 1000e maksaa. Mitä olette itse laittanut kyseiseen autoon katiksi? entä mistä niitä saa?
Mistä päättelit että katit loppu ?
Siis en väitä vastaan, kysynpä vaan.
Voin sulle laittaa odottaessa 2kpl uusia tarvikekatteja h: n. 600-900e sisältää kaikki työt/varaosat.
Joskus kattelin mun 190E elikkäs 2,0 kattia ni olis maksanu 980e..+asennus.
Sullahan tosiaan on niitä katteja siellä kaksin kappalein. Yritin ettiä noita sun kattien hintoja tosin en löytäny, mutta veikkaan että jos veholle menet vaihdattamaan ni lasku alkaa 2 jos ei jopa 3:lla
mikklotj kirjoitti:Katit on loppu omasta 94 vuosmallisesta amg:sta ja uutta tarvittais tilalle.
Mistä päättelit että katit loppu ?
Siis en väitä vastaan, kysynpä vaan.
Katit on irti putkesta, elikkäs heiluu siellä sisällä ja pitää järkyttävää meteliä tyhjäkäynnillä..
SK kirjoitti:Voin sulle laittaa odottaessa 2kpl uusia tarvikekatteja h: n. 600-900e sisältää kaikki työt/varaosat.
Sullahan tosiaan on niitä katteja siellä kaksin kappalein. Yritin ettiä noita sun kattien hintoja tosin en löytäny, mutta veikkaan että jos veholle menet vaihdattamaan ni lasku alkaa 2 jos ei jopa 3:lla
YV:llä saat kiinni jos oikeasti kinnostaa...
Kyllä taidan itse pistää sinne jotkut. kunhan lölytyy ensin katit jostain.
SK kirjoitti:Voin sulle laittaa odottaessa 2kpl uusia tarvikekatteja h: n. 600-900e sisältää kaikki työt/varaosat.
YV:llä saat kiinni jos oikeasti kinnostaa...
Taitaa veholla maksaa amg:n katalysaattorit jotain 4 tai jopa 5 alkavaa, nollia laitetaan perään vaikka se kolme kappaletta
On poskettoman hintasia jotkut amg-osat. Tosin ei oo halpaa tohon w201 2.6:kaan. Senkin katalysaattorista joutuu vehon tiskillä maksaan jotain 3000€ korvilla.
Nichts auf dieser Welt ist für die Ewigkeit bestimmt, erst recht keine Autos. Aber manche leben länger. Und fahren weiter.
W218 CLS 350CDI 2011
W460 300GD 1981