Ahdettu W116 vm -77
Joo, ne on vähän kireemmät(280/275). Itse asias siitä se kaikki lähtiki, ku halusin vähän lisää potkua isoo autoo. Heitin asiasta juttua toiselle foorumille, ja yhellä sattu olee tollanen kansi myynnissä(kireet nokat, avarrettu imupuoli..) ostin sit sen. Kun kannen sai vaihettua, ni perä poiki samana iltana, ja sit vaa mietin et tais tullakki astetta isompi rojekti, ja ku kesäki alko olla lopuillaa. Siitä sit alko tulee villejä visioita vähän joka puolelta...
Mutta joo, asiaa
Saahan noihin valmiita kisanokkiaki, tai sit voi niistä alkuperäsistäki nokista hiotuttaa kireemmät. Jälkimmäinen jonku verran edullisempi vaihtoehto...
Tolla mun pelkällä kannella ja nokilla pitäis mennä parisataa rikki. En käyttäny penkissä, mut noin perstuntumalla vois sanoo...


Mutta joo, asiaa

Tolla mun pelkällä kannella ja nokilla pitäis mennä parisataa rikki. En käyttäny penkissä, mut noin perstuntumalla vois sanoo...


Esim tuolta:
http://www.autoanything.com/internal-en ... 0423bb4e95 ?
Kieltämättä aika huonosti on mersuun tarjolla... Mut hiotuta alkuperäset? Mihin vehkeeseen oot ajatellu?
Ja joo, Sivosen juurikin. Mistä arvasit?
http://www.autoanything.com/internal-en ... 0423bb4e95 ?
Kieltämättä aika huonosti on mersuun tarjolla... Mut hiotuta alkuperäset? Mihin vehkeeseen oot ajatellu?
Ja joo, Sivosen juurikin. Mistä arvasit?
Nythän se dealerin paha uni on murrettu, eli Sivosen nokat ovat kuin ovatkin tulleet takaisin koneistamoltaMesedesi kirjoitti:Olin joskus matematiikan tunneilla...kippo86 kirjoitti:Ja joo, Sivosen juurikin. Mistä arvasit?

1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Ahdettu W116 vm -77
Kuinka alipaineet jarrutehostimelle ja muille alipainelaitteille on hoidettu kun nythän imusarjassa on ylipaine eikä alipaine remmiahtimen takia. Ajattelen vain omaa projektia varten.
-500 SEC AMG
-w124 260E ex
-Sprinter 316
-w203 200cdi
-w140 320se ex
-w163 ML400cdi
-w123 280 ce
-w124 260E ex
-Sprinter 316
-w203 200cdi
-w140 320se ex
-w163 ML400cdi
-w123 280 ce
Re: Ahdettu W116 vm -77
multa nyt ei kysytty, mutta vastaan silti... remmikoneissa käytetään yleensä jonkinlaista bypass venttiiliä helpottamaan ahtimen elämää tyhjäkäynnillä/kaasuläppä kiinni asennossa, eli kyllä imusarjassa alipaine on tyhjäkäynnillä ihan normaalisti... näin siis bensakoneissa, jos dieseliin olet asentamassa, niin sitten pitää kehittää vaikka sähköinen bypass ohjaus...paukar kirjoitti:Kuinka alipaineet jarrutehostimelle ja muille alipainelaitteille on hoidettu kun nythän imusarjassa on ylipaine eikä alipaine remmiahtimen takia. Ajattelen vain omaa projektia varten.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Ahdettu W116 vm -77
Normaali takaisku alipainelinjaan. Joka siellä kyllä on vakionakin.
Tosiaan imusarjassa on alipaine kun kaasuläppä on kiinni.
Tosiaan imusarjassa on alipaine kun kaasuläppä on kiinni.