Mersua työmatkakulkineeksi
Mersua työmatkakulkineeksi
kertokaapa mielipiteitänne, millasta kannattas ajatella jos hinnat max. 5 tuhatta euroa.
Muutama määräävä tekijä,mieluummin dieseli,automaatilla ja farmari.
124:sta 300TDT oon ettinyt, huonolla tuloksella. Mutta kuinka nuo väyryset, niitäkin kun rupeis jo saamaan reiluun 5 tuhanteen.Varsinkin tuolla 290TD:llä, mutta onko tuo 290 turbodiisseli koneena millainen, ja millasilla kilometreillä uskaltaa viä ostaa? Ja kuinka nuo väyryset muuten? Entäs nuo CDI-koneet, hyviä vai huonoja?
Olkoon tämä myös osto-ilmoituskin, eli tarjouksia tulemaan!
Muutama määräävä tekijä,mieluummin dieseli,automaatilla ja farmari.
124:sta 300TDT oon ettinyt, huonolla tuloksella. Mutta kuinka nuo väyryset, niitäkin kun rupeis jo saamaan reiluun 5 tuhanteen.Varsinkin tuolla 290TD:llä, mutta onko tuo 290 turbodiisseli koneena millainen, ja millasilla kilometreillä uskaltaa viä ostaa? Ja kuinka nuo väyryset muuten? Entäs nuo CDI-koneet, hyviä vai huonoja?
Olkoon tämä myös osto-ilmoituskin, eli tarjouksia tulemaan!
Re: Mersua työmatkakulkineeksi
www.nettiauto.com/2868374Japa61 kirjoitti:kertokaapa mielipiteitänne, millasta kannattas ajatella jos hinnat max. 5 tuhatta euroa.
Muutama määräävä tekijä,mieluummin dieseli,automaatilla ja farmari.
124:sta 300TDT oon ettinyt, huonolla tuloksella. Mutta kuinka nuo väyryset, niitäkin kun rupeis jo saamaan reiluun 5 tuhanteen.Varsinkin tuolla 290TD:llä, mutta onko tuo 290 turbodiisseli koneena millainen, ja millasilla kilometreillä uskaltaa viä ostaa? Ja kuinka nuo väyryset muuten? Entäs nuo CDI-koneet, hyviä vai huonoja?
Olkoon tämä myös osto-ilmoituskin, eli tarjouksia tulemaan!
www.nettiauto.com/2966204
www.nettiauto.com/2959824
www.nettiauto.com/2731023
www.nettiauto.com/2989538 Tässä 290 turbodiesel
Siistinnäköiset pelit sinun hintahaarukkaan.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
- alpinweiss
- Vakiokalustoa
- Viestit: 73
- Liittynyt: Su 25.02.2007 19:49
- Paikkakunta: länsirannikon pääkaupunki
Ajan noin 100tkm vuodessa työajoja omalla autolla.
Ennen mentiin W124 200D:llä, nykyään W209 CLK:lla 30Cdi AMG tekniikalla.
Voi sitä rahan määrää mitä ennen tienasi (km korvauksina) kun lankulla ajeli. Nyt se on vain muisto. Kaikki mitä tulee menee auton ylläpitoon, virityksiin ym hömpötyksiin
Jos ei mukavuutta, turvallisuutta ja nopeutta arvosta niin sit 124:nen.
Jos edes jotakin noista pitää tärkeänä niin uudempi cdi...
Ennen mentiin W124 200D:llä, nykyään W209 CLK:lla 30Cdi AMG tekniikalla.
Voi sitä rahan määrää mitä ennen tienasi (km korvauksina) kun lankulla ajeli. Nyt se on vain muisto. Kaikki mitä tulee menee auton ylläpitoon, virityksiin ym hömpötyksiin
Jos ei mukavuutta, turvallisuutta ja nopeutta arvosta niin sit 124:nen.
Jos edes jotakin noista pitää tärkeänä niin uudempi cdi...
Viimeksi muokannut maku, To 07.01.2010 11:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
LOTUS elise motorsport
W209 CLK 30CDI AMG -ex

W209 CLK 30CDI AMG -ex


Jep, mutta täällä ei tod. tule tuollasia kilometrejä. Vaan n. 30tkm/vuosi. Eipä viittis kamalan kalliita kärryjä ostella, ja kun muutenkin tulossa "kakkosautoksi".maku kirjoitti:Ajan noin 100tkm vuodessa työajoja omalla autolla.
Ennen mentiin W124 200D:llä, nykyään W209 CLK:lla 30Cdi AMG tekniikalla.
Voi sitä rahan määrää mitä ennen tienasi (km korvauksina) kun lankulla ajeli. Nyt se on vain muisto. Kaikki mitä tulee menee auton ylläpitoon, virityksiin ym hömpötyksiin![]()
Jos ei mukavuutta, turvallisuutta ja nopeutta arvosta niin sit 124:nen.
Jos edes jotakin noista pitää tärkeänä niin uudempi cdi...
Näinhän se on, harrastukset maksaa...

Ihan hyvältä, ainoa iso puute on tuo korimalli. Farmari kun täytys olla.alpinweiss kirjoitti:Miltäs tällainen vaikuttaisi?
http://www.nettiauto.com/2991667
[ http://image.nettiauto.com/extra/carimg/2991601_2991700/mercedes-benz-e-2991667_b_ebd8b39885acfe3e.jpg ]
S124 300TD:lla ajanut työmatka-ajoa päivittäin 150 km nyt noin 100 000 km.
Samat sanat kuin tuohon ylempänä olevaan, mikään rakettihan se ei ole mutta kulutusosat on halpoja. Erittäin lämmin, hiljainen ja tavaraa mahtuu mukaan se, mikä tarvitaan.
Kolariturvallisuudessa tuolla ei ole tietty tuoreempien kanssa yhtä lailla jakoa, mutta huonompikin -93 auto voisi näiltä osin olla.
Sen, minkä pa-kuluissa häviää (nafti 7 l sataselle menee dieseliä) tulee ehkä jostain muualta takaisin.
Samat sanat kuin tuohon ylempänä olevaan, mikään rakettihan se ei ole mutta kulutusosat on halpoja. Erittäin lämmin, hiljainen ja tavaraa mahtuu mukaan se, mikä tarvitaan.
Kolariturvallisuudessa tuolla ei ole tietty tuoreempien kanssa yhtä lailla jakoa, mutta huonompikin -93 auto voisi näiltä osin olla.
Sen, minkä pa-kuluissa häviää (nafti 7 l sataselle menee dieseliä) tulee ehkä jostain muualta takaisin.

S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97