w210 kaasupoljin jäässä jatkuvasti
w210 kaasupoljin jäässä jatkuvasti
Milläs tämän kaasupolkimen jäätymisen sais loppumaan,ei tarvihe olla kuin kymmenen astetta pakkasta kun lähet ajelemaan niin on poljin tunnoton puoleen väliin asti ja sit lynttää täydet kaasut suoraan,kiva ajella kun joutuu kytkimellä ja toisella jalalla kikkailemaan poljinta ylös kun jumii pohjaan:(
Rasvailin kaasuläpän mekanismit tuossa viimeviikolla mut edelleen jumii,tämä ongelma ollut kaikissa mersuissani,samoin kuin mutsin w202:ssa:(
Vaijeriko siellä on jäässä vai mikä kun ajelee noin 10kilsaa niin palautuu tuntokin polkimeen,mut aina sama vitsi joka aamu:(
Rasvailin kaasuläpän mekanismit tuossa viimeviikolla mut edelleen jumii,tämä ongelma ollut kaikissa mersuissani,samoin kuin mutsin w202:ssa:(
Vaijeriko siellä on jäässä vai mikä kun ajelee noin 10kilsaa niin palautuu tuntokin polkimeen,mut aina sama vitsi joka aamu:(
Ja kuvassakin näkyvä palautinjousi on paikallaan ja ehjä ?
Omassa, vanhemmassa kulkineessa tipahti toi palautinjousi irti ajossa ja siten kaasu 'hirtti' suht isolle. Oli oma hommansa luovia vauhdilla parit liikennavalot ja sopiva kadunkulma mihin parkkiin ihmettelemään tapahtunutta. Peräpaksin miljuunalootasta jousta tilalle ja matka jatkui
Omassa, vanhemmassa kulkineessa tipahti toi palautinjousi irti ajossa ja siten kaasu 'hirtti' suht isolle. Oli oma hommansa luovia vauhdilla parit liikennavalot ja sopiva kadunkulma mihin parkkiin ihmettelemään tapahtunutta. Peräpaksin miljuunalootasta jousta tilalle ja matka jatkui

---
simos
X253
exät
S205
S211
S211
S210
S124
S123
simos
X253
exät
S205
S211
S211
S210
S124
S123
Olisiko mahdollista, kun sinulla on kerran ollut sama ongelma muissakin
mersuissa että ongelma johtuisikin käyttäjästä?
Kertyykö sinulla jostain syystä matolle kosteutta ? Kengistä lunta ?
Onko sinulla oikea mattolattialla ja oikeassa asennossa ? Ei siis
rutussa polkimien alla?
Vai kertyykö kengistä kosteutta polkimen juureen ?
Pidätkö puhallusta myös alas ?
Ehkä kannattaisi ottaa matto sisälle paterille sulamaan/kuivumaan kunnolla.
Itse olen huomannut että 202 sekä 168 malleissa pitää matto
olla juuri oikeassa paikassa että se ei muljua poljinten alla.
Itse pyrin pitämään matot kuivana.
mersuissa että ongelma johtuisikin käyttäjästä?
Kertyykö sinulla jostain syystä matolle kosteutta ? Kengistä lunta ?
Onko sinulla oikea mattolattialla ja oikeassa asennossa ? Ei siis
rutussa polkimien alla?
Vai kertyykö kengistä kosteutta polkimen juureen ?
Pidätkö puhallusta myös alas ?
Ehkä kannattaisi ottaa matto sisälle paterille sulamaan/kuivumaan kunnolla.
Itse olen huomannut että 202 sekä 168 malleissa pitää matto
olla juuri oikeassa paikassa että se ei muljua poljinten alla.
Itse pyrin pitämään matot kuivana.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
ei oo kyllä koskaan tullu vastaavaa vastaan mersussa. no kyllä se vika sieltä selviaa, kun tutkii.
alita vaikka siitä, että kokeilet ihan käsin, että liikkuuko se vaijeri siellä kunnolla. sitten kömmit sinne kaasupolkimen luokse ja kokeilet liikkuuko se kunnolla. sitten voitelet jokapaikan kunnolla. en tiedä minkälainen nivel kaasupolkimessa on, mutta jos siellä on joku semmonen, mitä on järkevää voidella, niin sinne jotakin pikkasen jäykempää rasvaa ja vaijeriin sitten vaikka moottoriöljyä, taikka luirumpaa. ei ainakaan vaseliinin tapasia sinne vaijerille, muuten jässähtää varmana pohjaan se kaasu.
ja kannattaa nyt sekin kattoo, että se "kaasuakseli" mihin se vaijeri loppuu, niin liikkuu kunnolla. ei nyt niin mahdottomalta vialta kuitenkaan kuulosta, etteikö sitä kuntoon sais.
alita vaikka siitä, että kokeilet ihan käsin, että liikkuuko se vaijeri siellä kunnolla. sitten kömmit sinne kaasupolkimen luokse ja kokeilet liikkuuko se kunnolla. sitten voitelet jokapaikan kunnolla. en tiedä minkälainen nivel kaasupolkimessa on, mutta jos siellä on joku semmonen, mitä on järkevää voidella, niin sinne jotakin pikkasen jäykempää rasvaa ja vaijeriin sitten vaikka moottoriöljyä, taikka luirumpaa. ei ainakaan vaseliinin tapasia sinne vaijerille, muuten jässähtää varmana pohjaan se kaasu.
ja kannattaa nyt sekin kattoo, että se "kaasuakseli" mihin se vaijeri loppuu, niin liikkuu kunnolla. ei nyt niin mahdottomalta vialta kuitenkaan kuulosta, etteikö sitä kuntoon sais.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E