W124 250D -92 Alipainejärjestelmä
W124 250D -92 Alipainejärjestelmä
Löytyisiköhän keneltäkään jonkinlaisia kuvia 250D -92 alipainejärjestelmistä? Täytyisi saada sammutin viritettyä. Moottori tuntuu myös hieman tehottomalta onko noilla alipaineletkuilla mitään tekemistä moottorin ohjauksen kanssa?
Tuolta detali.ru katselet mallin perusteella esim.
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... 015&SGN=01
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... 015&SGN=01
Tyhjäkäynnin kierrosluvun nosto on sähköinen. Solenoidi on siellä pumpun takapäässä jossa on myös parikaapelipistoke ko. laitteelle.Polku kirjoitti:Mites noi diesel pumpun alipaine järjestelmästä löytyis kuvia/tietoa? Kun tuo tyhjäkäynnin kylmäsäätö ei tuntuisi toimivan eikä rasitustakaan tuntuisi rekisteröivän.
Pistokkeeseen tulee kiinteä + 12V ja solenoidia ohjataan maapuolelta (-).
Akun takana on ELR-rele josta tuo ohjaus tulee, ja jossa todennäköisesti vika piilee.
Kannattaa varmistaa mittauksin auton käydessä tuohon solenoidille tulevan pistokkeen + 12V ja jos se toimii niin kokeilla tuon solenoidin toiminta maadoittamalla sitä -napaa irtopiuhalla. Tyhjäkäyntikierrokset nousee mikäli solenoidi on kunnossa ja vika todennäköisesti ERL-releessä.
W124 300D 4-matic -88
S124 300TE 4-matic -89
S124 300TE 4-matic -91
S124 E300 4-matic Turbodiesel -95
S211 E500 4-matic -04
Massey Ferguson 35 -57
Kawasaki KZ 1100 ST
Yamaha Grizzly 700 FI
Mustang HT-67
S124 300TE 4-matic -89
S124 300TE 4-matic -91
S124 E300 4-matic Turbodiesel -95
S211 E500 4-matic -04
Massey Ferguson 35 -57
Kawasaki KZ 1100 ST
Yamaha Grizzly 700 FI
Mustang HT-67