Kytkintä kytkintä!
Kytkintä kytkintä!
Tääki puolella ny viä kun tekniikka puolella jo kyselin, mutta ei tullu vastausta enää, niin että minkä tyypin ja vuosimallin sprintterin asetelma sopii 250D mersuun? kun siihen tulee turbo niin tarttis parempaa kytkintä ja ajattelin että sprintterin kytkinasetelma ja levy, kun vain nyt tietäis että minkä mallin se pitää olla..
200D sorvattu vauhtis, m3 kytkinsetti (E30, 228m) ja jostai mb:stä massa, siihen perää getraggi niin alkaa pitää.. Näin itelle neuvottiin
Getragin on hieman kiven alla niin saattaapi tulla laatikoksi 260E:n pitkäakselinen (kestänyt kuulemma 400hv tehoja) ja kytkintä pitää katsella 


W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Re: Kytkintä kytkintä!
312D Sprintterin asetelma ja levy (muistaakseni, 250mm oli halkaisija), sorvattu vauhtipyörä, vakio painelaakeri. Tämä toimii ainaki OM601 jatkeena. Tältä foorumilta löytyi mitat sorvaukseen.Hentsa kirjoitti:Tääki puolella ny viä kun tekniikka puolella jo kyselin, mutta ei tullu vastausta enää, niin että minkä tyypin ja vuosimallin sprintterin asetelma sopii 250D mersuun? kun siihen tulee turbo niin tarttis parempaa kytkintä ja ajattelin että sprintterin kytkinasetelma ja levy, kun vain nyt tietäis että minkä mallin se pitää olla..
itellä 300dt 408hv 670nm. vakio vauhtipyörä, sintterilevy 228mm ja 208-408pönttömersun asetelma. eikä oo isommin luistellu!
muut tekee mitä osaa, minä mitä haluan!!!
MB 300dt -89 MB E320T cdi -03
ex. MB E320 T cdi -03 ex. MB E320 T cdi -00
ex. MB 250TD -90 ex. ski-doo mxz 600 -04
ex. honda cbr 900rr -96 ex. MB 190E 1.8 -90
ex. MB 190 2.6 -87 ex. MB E250D -93
ex. MB E300dt 4-matic -93 ex. MB C200 cdi T -01
ex. MB 300d aut. -91
ex. MB 190 2.0e -84
ex. MB 190 2.5D -92
MB 300dt -89 MB E320T cdi -03
ex. MB E320 T cdi -03 ex. MB E320 T cdi -00
ex. MB 250TD -90 ex. ski-doo mxz 600 -04
ex. honda cbr 900rr -96 ex. MB 190E 1.8 -90
ex. MB 190 2.6 -87 ex. MB E250D -93
ex. MB E300dt 4-matic -93 ex. MB C200 cdi T -01
ex. MB 300d aut. -91
ex. MB 190 2.0e -84
ex. MB 190 2.5D -92
Mulla on jo kytkin palasina tuossa, mutten oo "kerenny" kasaamaan. M5 asetelma, 240mm olikohan se 230 kompuran massalevy ja 300 dieselin (?) vauhtipyörä. Saa nähä minne asti kestää... 

Viimeksi muokannut Kummeli, La 09.01.2010 11:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Meillä ja netis o sitte väärää tietoo.Sultzi kirjoitti:Piti oikein tarkistaa ja kyllä se on tolle 883082 999765 asetelmalle 590 orgaanisella! Ainakin ton sahcsin luettelon mukaan mikä mulla koneella on.
http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... /index.htm
Oli mite oli yli 700nm pitää toi asetelma massa levyllä ja ihan Suomes tojettu.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Joo, alakanttiinhan nuo ilmoitetut on pakko olla. Ei antais hyvää kuvaa jos ei pitäiskään annettua määrää.
Tästä pdf olen katsonut tuon sanomani 590nm
Tästä pdf olen katsonut tuon sanomani 590nm
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Joo kyllä noisa hyvä kerroin o. 450nm luvataa 618 asetelmalle ja mulla oli yli 600nm massalevyllä ei luistanu ku rattaat.Sultzi kirjoitti:Joo, alakanttiinhan nuo ilmoitetut on pakko olla. Ei antais hyvää kuvaa jos ei pitäiskään annettua määrää.
Tästä pdf olen katsonut tuon sanomani 590nm
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Tuossa kytkin asiassa W123 on helpompi kun kytkinlevykin passaa suoraan vanhemman W123:sen vaihteiston booreille.Työpaikalla mulla on irrallinen W115 mersun kytkinakseli millä keskitän asiakkaiden M3 bemujen ja muiden kytkinlevyt
.Jossain pienempi koneisissa oli ongelma että tuo mersun kytkinakselin pää joka menee silmälaakeriin oli liian suuri mutta ainakin M3:seen ja muihin isommalla koneella oleviin sopii suoraan.

auto w123 200D/300DT vm, -81