W211 farkkuun komeimmat vanteet kokoa 17"

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Avatar
T280CDIAvantgarde
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 146
Liittynyt: Su 12.07.2009 20:19
Paikkakunta: Akaa

W211 farkkuun komeimmat vanteet kokoa 17"

Viesti Kirjoittaja T280CDIAvantgarde »

Tarkoitus olisi ostaa kesäksi uudet 17" vanteet. 17" siksi, että rengaskulut pysyvät järkevissä rajoissa ja siksi, ettei autosta tule kivirekeä.

Ehdotuksia!
Mainitsemisen arvoisia entisiä autoja:
Mercedes-Benz E280CDi T Avantgarde vm. 2006
Audi A6 2,5TDi Quattro vm. 2002
Saab 900 S 2,0 Turbo vm. 1992
BMW 2000 automatic vm. 1968

Nykyinen kottero Volvo XC60 D3 AWD Summum vm. 2012
Avatar
nh1131
Mersumies
Mersumies
Viestit: 897
Liittynyt: Ti 29.04.2008 15:24
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja nh1131 »

Sellaset alkuperäiset 5-puolaset "Rucha", olikohan se tuon merkkinen veholla. mutta kumminkin maalatut ei kiillotetut.
Avatar
koyama
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1552
Liittynyt: Ma 04.07.2005 22:36
Paikkakunta: rovaniemi

ronal

Viesti Kirjoittaja koyama »

http://images.google.fi/imgres?imgurl=h ... i%26sa%3DG
Aivan hirveä linkki huh :!:
Noissa on jotain tyyliä ja laatu kohillaan
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä

Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Avatar
Division
Mersumies
Mersumies
Viestit: 775
Liittynyt: Ti 29.01.2008 21:58

Viesti Kirjoittaja Division »

Voin suositella Leaguen vanteita. Erittäin edullisia ja osoittautuneet yhden kesän kokemuksella erittäin kestäviksi, keveydestään huolimatta.

http://www.rengaskauppa.net/rk/vanteet/hae/LEAGUE

Itselläni LEAGUE 208 (ZP) -vanteet, koossa 17"

Löytyy monista (ainakin 4-5 liikettä tuntui myyvän) eri liikkeistä Suomessa ja 17" koossa erilaisia malleja eri liikkeillä myynnissä.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Avatar
tn62634
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Su 06.09.2009 13:49
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

Mersun Ankaat tai Ruchat 17-tuumaisina.
Avatar
Kylmänraudanseppä
Mersumies
Mersumies
Viestit: 557
Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kylmänraudanseppä »

Makuasioita ulkonäön suhteen...

mutta väärällä offsetilla pilaat autosi ajettavuuden helposti.

Pahinta on, että ajamatta myös alkuperäisillä mitoituksilla et sitä välttämättä huomaa. Offsetilla ja vanteen painolla iso merkitys ohjauksen palautukseen taajamassa, auton ohjauksen käytökseen toispuoleisissa heitoissa, vakauteen kovassa vauhdissa urissa...

Tarvikkeena harvoin saatavilla oikealla offsetilla, koska samaa vannetta tarjotaan 124-210-211-212... (pienellä karrikoinnilla...) ja valittu offset on keskiarvo.
--------------------------------------------------------

C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/

Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
Avatar
Tomp
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1140
Liittynyt: To 15.10.2009 12:55
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Tomp »

Nyt kun puhuit offsetista, satutko tietään mikä on w211 orggis ET? Joskus jostakin ne luin mutta en muista enää.
Avatar
T280CDIAvantgarde
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 146
Liittynyt: Su 12.07.2009 20:19
Paikkakunta: Akaa

Viesti Kirjoittaja T280CDIAvantgarde »

Olisiko 17" ET38 ?
Mainitsemisen arvoisia entisiä autoja:
Mercedes-Benz E280CDi T Avantgarde vm. 2006
Audi A6 2,5TDi Quattro vm. 2002
Saab 900 S 2,0 Turbo vm. 1992
BMW 2000 automatic vm. 1968

Nykyinen kottero Volvo XC60 D3 AWD Summum vm. 2012
Avatar
nh1131
Mersumies
Mersumies
Viestit: 897
Liittynyt: Ti 29.04.2008 15:24
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja nh1131 »

Se riippuu vanteista.
esim. 17x8 on ET38
ja 16x7,5 on ET42 alkuperäisissä vanteissa ja auto on W/S211
Whaeva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 566
Liittynyt: Pe 30.03.2007 10:23

Viesti Kirjoittaja Whaeva »

Kylmänraudanseppä kirjoitti:Makuasioita ulkonäön suhteen...

mutta väärällä offsetilla pilaat autosi ajettavuuden helposti.

Pahinta on, että ajamatta myös alkuperäisillä mitoituksilla et sitä välttämättä huomaa. Offsetilla ja vanteen painolla iso merkitys ohjauksen palautukseen taajamassa, auton ohjauksen käytökseen toispuoleisissa heitoissa, vakauteen kovassa vauhdissa urissa...

Tarvikkeena harvoin saatavilla oikealla offsetilla, koska samaa vannetta tarjotaan 124-210-211-212... (pienellä karrikoinnilla...) ja valittu offset on keskiarvo.
Oliko tämä suoraan tuulilasista/tekniikanmaailmasta?
Kylmänraudanseppä kirjoitti: Pahinta on, että ajamatta myös alkuperäisillä mitoituksilla et sitä välttämättä huomaa.
Mitä tämä tarkoittaa? En ymmärrä. Siis ajamatta ei huomaa, että ajo-ominaisuudet on pilalla? hä...no eikai. :lol:

Mikä on muuten toispuoleinen heitto? Sivuluisu vaan toiseen suuntaan? Ettei mennä niinkun poikittain molempiin suuntiin samanaikaisesti?
Avatar
Kylmänraudanseppä
Mersumies
Mersumies
Viestit: 557
Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kylmänraudanseppä »

Whaeva kirjoitti:
Kylmänraudanseppä kirjoitti:Makuasioita ulkonäön suhteen...

mutta väärällä offsetilla pilaat autosi ajettavuuden helposti.

Pahinta on, että ajamatta myös alkuperäisillä mitoituksilla et sitä välttämättä huomaa. Offsetilla ja vanteen painolla iso merkitys ohjauksen palautukseen taajamassa, auton ohjauksen käytökseen toispuoleisissa heitoissa, vakauteen kovassa vauhdissa urissa...

Tarvikkeena harvoin saatavilla oikealla offsetilla, koska samaa vannetta tarjotaan 124-210-211-212... (pienellä karrikoinnilla...) ja valittu offset on keskiarvo.
Oliko tämä suoraan tuulilasista/tekniikanmaailmasta?


Ei, vaan aivan omakohtaista kokemusta. Kuten huomaat alempaa kehonsiirtovälinelistauksestani, minulla on nyt kolmas 211 ajossa.


Kylmänraudanseppä kirjoitti: Pahinta on, että ajamatta myös alkuperäisillä mitoituksilla et sitä välttämättä huomaa.
Mitä tämä tarkoittaa? En ymmärrä. Siis ajamatta ei huomaa, että ajo-ominaisuudet on pilalla? hä...no eikai. :lol:


Kyllä, tyhmempi ei huomaa, koska väärälläkin offsetilla terve 211 kohtuullinen ajaa. Et siis huomaa, jos et tiedä paremmasta.

Mikä on muuten toispuoleinen heitto? Sivuluisu vaan toiseen suuntaan? Ettei mennä niinkun poikittain molempiin suuntiin samanaikaisesti?
Toispuoleinen heitto= ajat pattiin vain toisella eturenkaalla... jos väärä offset, niin ohjaus nykäisee hieman sivuun. Hyvä 211, oikeilla vanteilla, menee suoraan tässäkin tilanteessa.


PS. Syy, miksi tänne offsetista kirjoitan, on auttaa muita välttämään tekemästä samoja virheitä kuin itse olen jo tehnyt. En kirjoita siksi, että saisin inttää pikkupojan kanssa. Saat puolestani valita vapaasti käyttämäsi offsetin.
--------------------------------------------------------

C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/

Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
Avatar
aadolf
Mersumies
Mersumies
Viestit: 598
Liittynyt: To 22.03.2007 15:28
Paikkakunta: pohjois-savo kaavi

Viesti Kirjoittaja aadolf »

ovat taitaa huonoja nuo nykyset mersut ajella :oops: :oops:
Whaeva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 566
Liittynyt: Pe 30.03.2007 10:23

Viesti Kirjoittaja Whaeva »

Tsiisus. :lol:

Aika erikoinen tulkinta kyllä tuo toispuoleinen "heitto".

Tuossa punnitsit tarvikevannetta ja alkuperäistä, jonka ET- lukemaksi mainitsit 38. No, saman kokoisessa, 17x8 replica- vanteessa on lähes aina ET35. Jos tuon tunnet ajettavuudessa, niin yhtälailla se ajettavuus huononee, kun lihot itse 10kg ja auto kulkee jo ihan toinen kylki maassa.

No antaapi olla, jokainen punnitsee asiat ihan itse. :)
Se mersu valmistaa jo ihan tehtaalla tuota w211 koria tosi monella eri ET-lukemalla.
Vaan eihän sitä itse muuttaa saa. :wink:

Tottakai se ET vaikuttaa, muttei todellakaan niin rajusti, kuin luullaan.
Avatar
nh1131
Mersumies
Mersumies
Viestit: 897
Liittynyt: Ti 29.04.2008 15:24
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja nh1131 »

Avatar
T280CDIAvantgarde
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 146
Liittynyt: Su 12.07.2009 20:19
Paikkakunta: Akaa

Viesti Kirjoittaja T280CDIAvantgarde »

Onkohan paljon vaikutusta, jos koko on 17", leveys 8"ja ET 35?
Mainitsemisen arvoisia entisiä autoja:
Mercedes-Benz E280CDi T Avantgarde vm. 2006
Audi A6 2,5TDi Quattro vm. 2002
Saab 900 S 2,0 Turbo vm. 1992
BMW 2000 automatic vm. 1968

Nykyinen kottero Volvo XC60 D3 AWD Summum vm. 2012
Avatar
nh1131
Mersumies
Mersumies
Viestit: 897
Liittynyt: Ti 29.04.2008 15:24
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja nh1131 »

Ainakin ulkonäköön on vaikutusta, sekä siihen että alkuperäisissä vanteissa pysyy maali kun taas halpis replikoissa on ongelmia maalinpysyvyyden kanssa. Olen nähnyt hapettumaa maalin ja itse vanteen välissä ja maali lohkeilee pois. Jos ostaa replikat niin esim. rengaspainetunnistimet eivät käy niihin vanteisiin vaan pitää olla alkuperäinen vanne jotta venttiilin tiivistys on 100%.
Avatar
T280CDIAvantgarde
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 146
Liittynyt: Su 12.07.2009 20:19
Paikkakunta: Akaa

Viesti Kirjoittaja T280CDIAvantgarde »

Lähinnä ajattelin sitä, että mihin suuntaan tuo 3mm vaikuttaa? Onko rengas "syvemmällä" vai enemmän ulkona? Tosin 3mm sinne tai tänne...
Mainitsemisen arvoisia entisiä autoja:
Mercedes-Benz E280CDi T Avantgarde vm. 2006
Audi A6 2,5TDi Quattro vm. 2002
Saab 900 S 2,0 Turbo vm. 1992
BMW 2000 automatic vm. 1968

Nykyinen kottero Volvo XC60 D3 AWD Summum vm. 2012
Avatar
Tomp
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1140
Liittynyt: To 15.10.2009 12:55
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Tomp »

Tulee 3mm ulospäin. Hyvin mahtuu pyörimään. Ja hyvin myös kulkee. Itsellä juuri tuon kokoiset vanteet talvivanteina.
Whaeva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 566
Liittynyt: Pe 30.03.2007 10:23

Viesti Kirjoittaja Whaeva »

nh1131 kirjoitti:Ainakin ulkonäköön on vaikutusta, sekä siihen että alkuperäisissä vanteissa pysyy maali kun taas halpis replikoissa on ongelmia maalinpysyvyyden kanssa. Olen nähnyt hapettumaa maalin ja itse vanteen välissä ja maali lohkeilee pois. Jos ostaa replikat niin esim. rengaspainetunnistimet eivät käy niihin vanteisiin vaan pitää olla alkuperäinen vanne jotta venttiilin tiivistys on 100%.
Mitkä rengaspainetunnistimet? w211 korisessa jotkut auton omat erikoiset vain mersuun sopivat paineanturit? Uuden vanteen venttiili on just sellanen, jonka vannetta myyvä rengasliike siihen asentaa. Venttiili ei kuulu vanteen hintaan, eikä vannevalmistajalle mitenkään.

Suurin erohan replicoissa vs. alkuperäisissä on juuri yleinen laatu. Replica painaa enemmän ja menee helpommin kieroksi. Ainakin yleensä. Ja tosiaan lakka lähtee hiukan helpommin. Se vaan, että yhden alkuperäisen hinnalla taitaa saada jo koko sarjan replicoita, jotka hyvällä pidolla kestää kyllä todella kauan...
Avatar
nh1131
Mersumies
Mersumies
Viestit: 897
Liittynyt: Ti 29.04.2008 15:24
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja nh1131 »

W211 on sellainen oma venttiilisysteemi siinä paineanturissa joka vaatii tasaisen pinna ilmatilan puolella jotta venttiilissä oleva 0-rengas tiivistää vanteen ja venttiilin välin. Minulla on replika vanne talvella ja tähän vanteeseen ei voi laittaa painetunnistinta tämän kyseisen ongelman johdosta. Eli venttiilin reiän poraus on justiinsa olakkeen kohdalla.

Paine systeemi asiasta kiinnostuneille seuraavat linkit:

http://www.beru.com/english/produkte/tss.php

http://www.beru.com/download/produkte/f ... 3gen_e.pdf

http://www.beru.com/download/produkte/f ... 3gen_e.pdf
Whaeva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 566
Liittynyt: Pe 30.03.2007 10:23

Viesti Kirjoittaja Whaeva »

Jahas. Ohjaamosta sitten näkee rengaspaineet vai?

No eihän tuohon w211 koriin sitten mene mitkään muut, kuin mersun ikiomat vanteet. Eikä niistäkään läheskään kaikki.

Vaan eiköhän sitä kärsi tuon ottaa pois käytöstä...ei liene kovinkaan tärkeä ominaisuus. :wink:

EDIT: Mahtaako replica vanteesi olla ollenkaan w211 vanteesta kopioitu, vai vanhemmasta?
Avatar
nh1131
Mersumies
Mersumies
Viestit: 897
Liittynyt: Ti 29.04.2008 15:24
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja nh1131 »

Kait se on w211 kun pyöränpultit ovat 14mm (vanhemmassa 12mm) ja 5-puolaisen avantgarden näköinen kopion on.

Niin ja paineet näkyy mittaristossa joka pyörästä, hivenen paine nousee läpötilan mukaan kun pikkasen aikaa ajelee :shock:
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1558
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Re: W211 farkkuun komeimmat vanteet kokoa 17"

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

T280CDIAvantgarde kirjoitti:Tarkoitus olisi ostaa kesäksi uudet 17" vanteet. 17" siksi, että rengaskulut pysyvät järkevissä rajoissa ja siksi, ettei autosta tule kivirekeä.

Ehdotuksia!
Tilaa äkkiä ennenkuin loppuvat,mersun alkuperäisvanne Yildus 8X17 et 38
Hinta 69,95 kpl

http://www.vannetukku.fi/rengashakutulos.php
S213 220CDI,Sprinter W910 Retkeilyauto, BMW R1200RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Avatar
T280CDIAvantgarde
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 146
Liittynyt: Su 12.07.2009 20:19
Paikkakunta: Akaa

Viesti Kirjoittaja T280CDIAvantgarde »

Halvat ja alkuperäiset, mutta eivät miellytä silmää...
Mainitsemisen arvoisia entisiä autoja:
Mercedes-Benz E280CDi T Avantgarde vm. 2006
Audi A6 2,5TDi Quattro vm. 2002
Saab 900 S 2,0 Turbo vm. 1992
BMW 2000 automatic vm. 1968

Nykyinen kottero Volvo XC60 D3 AWD Summum vm. 2012
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1558
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

T280CDIAvantgarde kirjoitti:Lähinnä ajattelin sitä, että mihin suuntaan tuo 3mm vaikuttaa? Onko rengas "syvemmällä" vai enemmän ulkona? Tosin 3mm sinne tai tänne...

3mm ulompana eli raideleveys kasvaa 6mm,varmaan tehtaalla tutkineet mikä ET-on paras ei niitä lukuja ole hatusta tempaistu.eikö se kannata laittaa oikea ET-vanne niin ei ainakaan ajettavuus heikkene,koska niitä on saatavana.
S213 220CDI,Sprinter W910 Retkeilyauto, BMW R1200RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Avatar
Hannu H
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Su 24.08.2008 11:06
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja Hannu H »

Omaani ajattelin jompaa kumpaa:

http://www.vannetukku.fi/amg-s-p-13023.html

tai

http://www.vannetukku.fi/parabolica-ii-p-12829.html

Ensimmäinen mustaan autoon -> tuleeko kokonaisuudesta liian tumma. Siellä on myös vaaleammat titanium-mallit, mutta ei näytä olevan muuta kuin 16" koossa.
Jälkimmäinen toisi enemmän kiiltoa ja kontrastia auton väriin.
Kumpi sitten lienee paremman näköinen 17" koossa (kumit on jo, joten koko pysyy siinä). AMG-kopioissa puolat jatkuu ulkokehälle saakka = näyttää ehkä 17" koossa joitakin malleja kookkaammilta ? Kuvista en osaa sanoa, onko niissä käytetty isompaa tuumakokoa. Kommentteja näistä ?[/img]
Hannu
S211 E320 T CDI A -03
Turmelo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 606
Liittynyt: Su 18.07.2004 16:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Turmelo »

Mietin vaan kun replicoita parjaatte, niin jos saman valmistajan replica vanne ja alkuperäinen, niin eiköhän nuo samalla seoksella ja muoteilla tehdä :D . Toki voi olla että vanteet jaotellaan tehtaalla esim . kun on enemmän heittoa---> replicoissa isommat toleranssit.

Mutta palaten alkuperäiseen kysymykseen, osta kerralla laatuvanteet, esim. BBS, OZ.. yms. ja ei sitä hinnat alkaen mallia tarjouksesta. Ja kiinnitä huomiota vanteen painoon ja päälle laaturenkaat(nämä vielä tärkeämmät). Noilla ajettavuus voi myös parantuakkin alkuperäisiin nähden :wink:
Mb star C3
w210 270cdi

EX:
w210 290turbodiesel
w202 c220
w201 190E
w124 200D
Avatar
T280CDIAvantgarde
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 146
Liittynyt: Su 12.07.2009 20:19
Paikkakunta: Akaa

Viesti Kirjoittaja T280CDIAvantgarde »

Ostinpa sitten Almachin replicat. Ainakin tuntuivat hyvältä, eikä painojakaan ollut kovin paljon.
Mainitsemisen arvoisia entisiä autoja:
Mercedes-Benz E280CDi T Avantgarde vm. 2006
Audi A6 2,5TDi Quattro vm. 2002
Saab 900 S 2,0 Turbo vm. 1992
BMW 2000 automatic vm. 1968

Nykyinen kottero Volvo XC60 D3 AWD Summum vm. 2012
Avatar
tn62634
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Su 06.09.2009 13:49
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

Itse ottaisin tuon 5-puolaisen AMG-kopion. Se on sporttisempi ja varmasti helpompi pitää puhtaana.
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

kiinnostaisko tälläiset:
Kuva? Saattaisin luopua omistani (täysin uudet, yksi vanne käynyt auton alla), koska ostinkin erilaiset vanteet :P 17*7.5 et 37
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vastaa Viestiin