
w124 ohjausvaimennin
w124 ohjausvaimennin
Kuinka tärkee toi ohjausvaimennin on onko se kunnos vai rikki ja mitä se yleensä vaikuttaa ohjaukseen 

Tuo laite lienee etupään kohdalla auton alla joka on poikittaissuunnassa oleva iskunvaimentaja noin 50cm pitkä
Onko kallis ja millanen vaihtaa, onko sama toimintaperiaate kun auton jousituksen yhteydessä olevassa iskarissa
Huomasin että se hikoilee hieman öljyä, oli jättänyt tallin lattialle muutaman tipan öljyä. Tarkoittaako tuo että se on kaput?

Onko kallis ja millanen vaihtaa, onko sama toimintaperiaate kun auton jousituksen yhteydessä olevassa iskarissa
Huomasin että se hikoilee hieman öljyä, oli jättänyt tallin lattialle muutaman tipan öljyä. Tarkoittaako tuo että se on kaput?
Se juuri. Maksaa n.30€Benzo kirjoitti:Tuo laite lienee etupään kohdalla auton alla joka on poikittaissuunnassa oleva iskunvaimentaja noin 50cm pitkä![]()
Onko kallis ja millanen vaihtaa, onko sama toimintaperiaate kun auton jousituksen yhteydessä olevassa iskarissa
Huomasin että se hikoilee hieman öljyä, oli jättänyt tallin lattialle muutaman tipan öljyä. Tarkoittaako tuo että se on kaput?
Vaihto on helppoa.
Molempien päiden pultit irti,iskari pois.
Uusi paikalleen, pultit kiinni.
Toimintaperiaate lienee suunnilleen sama kuin normaali iskarissa.
Jos se vuotaa, niin kyllä se taitaa vainaa olla

Öljy saattaa kyllä tulla jostain ylempääkin ja valua iskarin päälle.
-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
e
Mulla ei vaihto isommin vaikuttanut, ohjaus kylläkin palauttaa nyt paremmin.
Vanaha oli totaalisen lopussa, ei öljyjä sisällä ja kun nosti pystyyn, kuului ; klonk ja taksin alas ; klonk !
Vaan eipä herrat insinörtit ole sitä pelkän painonkaan vuoksi sinne kaiketi laittaneet, eli uutta Motonetistä hintaan 26 €.
Vanaha oli totaalisen lopussa, ei öljyjä sisällä ja kun nosti pystyyn, kuului ; klonk ja taksin alas ; klonk !
Vaan eipä herrat insinörtit ole sitä pelkän painonkaan vuoksi sinne kaiketi laittaneet, eli uutta Motonetistä hintaan 26 €.
MB C126 420 -90
MB X218-13
Honda VFR 1200F -10
MB X218-13
Honda VFR 1200F -10
Hmm, pitääpä varmaan itsekin kokeilla auttaisko tuon vaihtaminen kun meinaa välillä mese haeskella omia ajolinjoja. Ja jos kerran vaihtohomma on noin helppo, niin enköhän jopa minä saa sen vaihdettua 

[url=http://img.photobucket.com/albums/v480/mese/Kuva043.jpg]Nissan 200sx -93[/url]
[url=http://img.photobucket.com/albums/v480/mese/IMG_0178.jpg]VW Golf Cabriolet -80[/url]
Fiat 127 -78
Perheessä lisäksi [url=http://img.photobucket.com/albums/v480/mese/Kuva006.jpg]MB C 200 CDI -00[/url]
Ex [url=http://img.photobucket.com/albums/v480/mese/IMG_2306.jpg]MB 260EA -87[/url]
[url=http://img.photobucket.com/albums/v480/mese/IMG_0178.jpg]VW Golf Cabriolet -80[/url]
Fiat 127 -78
Perheessä lisäksi [url=http://img.photobucket.com/albums/v480/mese/Kuva006.jpg]MB C 200 CDI -00[/url]
Ex [url=http://img.photobucket.com/albums/v480/mese/IMG_2306.jpg]MB 260EA -87[/url]
Mää ajattelin sen kanssa uusia kun kaiken muunkin uusin. Ihmettelin muuten uusilla iskareilla pientä epämääräisyyttä ja nuljuamista ohjauksessa. Kokeilin pyöräntuentaa ja KLONKKLONK! Missä väljää?
Iskarin kiinnityspulteista oli asentaja jättänyt aluslevyt asentamatta eikä pultti kiristänyt, koko iskari oli löysällä ja pyörä heilui parin millin välyksen takia.
Iskarin kiinnityspulteista oli asentaja jättänyt aluslevyt asentamatta eikä pultti kiristänyt, koko iskari oli löysällä ja pyörä heilui parin millin välyksen takia.
