Minkälainen homma on ottaa vitosta (cdi) kansi käteen.
Minkälainen homma on ottaa vitosta (cdi) kansi käteen.
Suutimen tiivisteen vaihdoin tänään ja siinä alkoi ajatuttamaa miten se kansi otetaan irti.Autolle tulee ikää ja kilsoja,hehkut saattaa poiketa ym.Jos kaikki hehkut jumissa niin onko helpoin ottaa kansi käteen ja tehdä kunnolla hehku ja suutin hommat. Ja kannattako samalla laittaa jotain muutakin.Hehkuja siinä katselin kun kerran olivat näkösällä,kokeilisikohan vähän availla niitä ja rasvata.Mutta en uskaltanut koskea kun kerran toimivat viä. Jossain videolla näkyi kun asentaja lyöntivasaralla lyö suutimet irti .Ei taida vitossa olla tilaa vasaroille.
Osaatko sanoa mitä menee rutinoituneelta asentajalta kannen irroitus + takaisin laitto.2 työpäivää vai 4 työpäivää.Onhan siinä vaikeusasteensa: Auton rintapelli edessä , nokkia 2kpl , pultit lujassa.
Mulla on ystävä joka ajellut pian vuodenpäivät vuotavilla suutimilla.Myös katsastanut(ei vuoda kuuman).Siinä kiva homma tiedos.Voi olla että auton omistus-suhteissa tapahtuu muutos ennen korjausta
Mulla on ystävä joka ajellut pian vuodenpäivät vuotavilla suutimilla.Myös katsastanut(ei vuoda kuuman).Siinä kiva homma tiedos.Voi olla että auton omistus-suhteissa tapahtuu muutos ennen korjausta

5 vuotta takaperin asioin seinäjoella erässä käytettyjen moottorien maahantuojalla.Silloin jo hän sanoi cdi-koneista (ovat hankalia purkaa kun kaikki niin kovin kiinni lohkossa.Anturit ym).Ja nyt kun ne cdi-moottorit ovat taas 5 vuotta vanhempia .Rupee olemaan jo yhtäpuuta.Toisin on työkoneissa olevat perkiisit, joka saumassa on voitelu päällä ettei hapetu, eipähän pultit jumi.