Jääräta autosta tuli väärän merkkinen
Juben w124 230E -85 jäärataprojekti
Hämeessäkin on jo 20cm jäätä, mutta rata aurataan vasta vuodenvaihteessa.
Jääräta autosta tuli väärän merkkinen
mutta on siinä ,lukko ,getrakki ,4.4 välitys, karponaatti ikkunat ,ovet kevennetty,kuitunokka pelti,massat raavittu ,napsu iskarit , 16 peltivanteet ja 217hv ja "3" putki ja joulun jälkeen kun sais vielä kaaret tehtyä.sit jäälle 
Jääräta autosta tuli väärän merkkinen
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
- laineracing
- Mersumies

- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
koittasit tommi hieroo ne kunnon kilpurit vimosenpäälle iskuun eikä mitn tommosia harrastevehkeitäsunbeam kirjoitti:Hämeessäkin on jo 20cm jäätä, mutta rata aurataan vasta vuodenvaihteessa.
Jääräta autosta tuli väärän merkkinenmutta on siinä ,lukko ,getrakki ,4.4 välitys, karponaatti ikkunat ,ovet kevennetty,kuitunokka pelti,massat raavittu ,napsu iskarit , 16 peltivanteet ja 217hv ja "3" putki ja joulun jälkeen kun sais vielä kaaret tehtyä.sit jäälle
Ensimmäiset tyypit otettu jäällä tänään! 
Lunta oli turhan reippaasti kun ei vielä traktorilla uskalla lingota rataa, mutta kyllä tuossa kun aikansa kiersi niin alkoi jää tulla näkyviin...
Aika hauskaa hommaahan tuo taitaa olla
Mitä itse autoon tulee niin sähköflekti täytyy kytkeä pyörimään jatkuvasti koska "nopeita" kierroksia kun pari ajaa niin alkaa lämmöt kipuamaan kohti punaista...
Pitää ottaa välillä jäähdyttelykierros ja sitten taas kestää yhden nopean, ei hyvä
Lunta oli turhan reippaasti kun ei vielä traktorilla uskalla lingota rataa, mutta kyllä tuossa kun aikansa kiersi niin alkoi jää tulla näkyviin...
Aika hauskaa hommaahan tuo taitaa olla
Mitä itse autoon tulee niin sähköflekti täytyy kytkeä pyörimään jatkuvasti koska "nopeita" kierroksia kun pari ajaa niin alkaa lämmöt kipuamaan kohti punaista...
Pitää ottaa välillä jäähdyttelykierros ja sitten taas kestää yhden nopean, ei hyvä
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Kieltämättä!Mikko K kirjoitti:Mutta eikös oo mukavaa
Äskettäin käytiin pojanki kans ajamassa niin kuulu vaan kokoajan "Ohoh, oohooh...." ku kaveri katteli turvaistuimesta lumipöllyä
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Jep tälläkin tuli vähän koitettua kun sain vanteet kavennettua 5 tuumaseksi, voimaa on ja hienosti menee kun on toi nopee ohjaus ,20mm lyhennetyt kääntövarret ,mutta v..tun kullin jatke oksensi vedet
pihalle.
Edellinen omistaja oli vaihtanu keinuvivun ja kansipahvin ja otattanu tason?
Ei naköjään ollu !!!
PAREMPAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE FOORUMILAISILLE !!!!!!
pihalle.
Edellinen omistaja oli vaihtanu keinuvivun ja kansipahvin ja otattanu tason?
Ei naköjään ollu !!!
PAREMPAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE FOORUMILAISILLE !!!!!!
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Noniin, nyt on rata lingottu auki ja lämpö-ongelmatkin saatu autosta kuntoon.
Vaihdoin uuden 79 asteisen termarin, paisarin korkin ja kytkin sähköflektin pyörimään kokoajan niin nyt pysyy viisari 80 asteen viivalla vaikka miten ajais
Bensa tosin maistuu ihan sopivasti, ei puolella tankilla kauan vinguta!
Vaihdoin uuden 79 asteisen termarin, paisarin korkin ja kytkin sähköflektin pyörimään kokoajan niin nyt pysyy viisari 80 asteen viivalla vaikka miten ajais
Bensa tosin maistuu ihan sopivasti, ei puolella tankilla kauan vinguta!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
vissiin muutkin huomannu, että jääradalla ajaminen on hauskaa, kun joku jenson button niminen tyyppi kävi täällä seinäjoella asti ykspäivä vetämässä pari rinkiä jäälläMikko K kirjoitti:Meillä on vielä jäärata peli vielä vaihesssa![]()
Mutta eikös oo mukavaa
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Rataa on kierretty ahkerasti sen mitä on töiden lomassa ehtinyt.
Kait se on myönnettävä että aikuinen mies on täysin myyty tähän hommaan ja ralli kiinnostaa entistä enemmän
Saa nähä mihin tämä harrastus lopen vie...
Tämä auto on aivan hemmetin hyvä ja jouheva ajaa! Pari kaveriakin tuota on testannu ja ihmetellyt että miten iso ja tehoton auto on silti noinkin "nopea" vietävä?
Alusta toimii kuin ajatus, auto kääntyy minne kuski kääntää ja vetopito on sellainen että vähäinenkin teho välittyy jäähän...
Oliko siihen kisahommaan mitä jääradoilla ajetaan niin jokin sääntökirja olemassa?
Rataa on kierretty ahkerasti sen mitä on töiden lomassa ehtinyt.
Kait se on myönnettävä että aikuinen mies on täysin myyty tähän hommaan ja ralli kiinnostaa entistä enemmän
Saa nähä mihin tämä harrastus lopen vie...
Tämä auto on aivan hemmetin hyvä ja jouheva ajaa! Pari kaveriakin tuota on testannu ja ihmetellyt että miten iso ja tehoton auto on silti noinkin "nopea" vietävä?
Alusta toimii kuin ajatus, auto kääntyy minne kuski kääntää ja vetopito on sellainen että vähäinenkin teho välittyy jäähän...
Oliko siihen kisahommaan mitä jääradoilla ajetaan niin jokin sääntökirja olemassa?
Nyt ensisijaisesti ajetaan, mutta myöskin suunnitellaan mitä tekniikalle tullaan tekemään ja siitä jonkinlainen visio onkin jo hahmottunut.
Enään ei puutu kuin sponsorirahoja
Kait se on myönnettävä että aikuinen mies on täysin myyty tähän hommaan ja ralli kiinnostaa entistä enemmän
Saa nähä mihin tämä harrastus lopen vie...
Tämä auto on aivan hemmetin hyvä ja jouheva ajaa! Pari kaveriakin tuota on testannu ja ihmetellyt että miten iso ja tehoton auto on silti noinkin "nopea" vietävä?
Alusta toimii kuin ajatus, auto kääntyy minne kuski kääntää ja vetopito on sellainen että vähäinenkin teho välittyy jäähän...
Oliko siihen kisahommaan mitä jääradoilla ajetaan niin jokin sääntökirja olemassa?
Rataa on kierretty ahkerasti sen mitä on töiden lomassa ehtinyt.
Kait se on myönnettävä että aikuinen mies on täysin myyty tähän hommaan ja ralli kiinnostaa entistä enemmän
Saa nähä mihin tämä harrastus lopen vie...
Tämä auto on aivan hemmetin hyvä ja jouheva ajaa! Pari kaveriakin tuota on testannu ja ihmetellyt että miten iso ja tehoton auto on silti noinkin "nopea" vietävä?
Alusta toimii kuin ajatus, auto kääntyy minne kuski kääntää ja vetopito on sellainen että vähäinenkin teho välittyy jäähän...
Oliko siihen kisahommaan mitä jääradoilla ajetaan niin jokin sääntökirja olemassa?
Nyt ensisijaisesti ajetaan, mutta myöskin suunnitellaan mitä tekniikalle tullaan tekemään ja siitä jonkinlainen visio onkin jo hahmottunut.
Enään ei puutu kuin sponsorirahoja

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Kisahommaan löytyy sääntökirja osoitteesta http://www.autourheilu.fi/saannot/Jube kirjoitti:.....Oliko siihen kisahommaan mitä jääradoilla ajetaan niin jokin sääntökirja olemassa?
W110 -62, R107 -81, S124 -89, W203 -02,
30A relekkö sulla noissa valoissa on? Omin laskutaidoin 3x100w lamput veis 25A ja 3x130w lamput 32,5A eli silloin menis limiteille 30A releellä. Kysyisin, että mikä on se hieno liitäntä systeemi millä saatte 3 isoa johtoa sopimaan releen perseeseen jos kyseessä on 4 napainen rele?Jube kirjoitti:Laitoin kuitenkin Philipsin 100w polttimot lisävaloihin koska releen virrankesto olisi mennyt aika limiteille 130w polttimoilla. Ja kun testasin kahdella valolla niin eipä voi sanoa, että eroa olisi huomannut johtuen varmaan siitä, että nuo 130w olivat ns. "no name" merkkisiä![]()
Jokatapauksessa vähintään tuontasoiset valot tarttis olla jokaisessa autossa millä ajetaan talvella täälä porojen ja hirvien seassa
Korjatkaa nyt jos olen aivan väärässä.
MB W201
Tinataan ne kiinni yhteen liittimeen tai suoraan releen kantaan!Maratti kirjoitti:Kysyisin, että mikä on se hieno liitäntä systeemi millä saatte 3 isoa johtoa sopimaan releen perseeseen jos kyseessä on 4 napainen rele?
Ei nyt mitään 10mm2 tankoa tarvi olla ne johdot kun jokaiselle lampulle menee omansa
Minulla on 4mm2 johdotukset ja ne on yläkanttiin!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Me on jätkien kanssa ajeltu jo useampi vuosi jäällä ja metsäautotiellä tolla 190 turbodieselmesellä. Siinä ei kulutus nouse jäälläkään isoksi, enemmin ukot tai auto hyytyy, kuin löpö loppuu tankista. Mesen alusta sopii hyvin jäälle, varsinkin lukon kanssa. Ohjaus on nopea ja renkaat kääntyy tarpeeksi. Aikaisemmin meillä oli samassa käytössä kaksilitrainen Sierra, jonka alusta on valovuosia jäljessä samanikäisestä mersusta.
Oma ajokki odottaa inspistä. Kone huohottaa rajusti, joten jäälle ei oikein voi enää mennä, kun tulee päästöjä. Litran öljynkeräyspurkki ei riitä kunnolla. Pitäis vaihtaa om604 keulille, kunhan jostain tulisi aikaa...Samoin taka-akselisto on totaalisen väljä, tuhannet "ek"-kilsat pehmentää alustan aika äkkiä, kun aihiossa on jo 550Tkm valmiiksi.
Rakenna Jube Dieseli ensi kaudelle, joku kevyesti ahdettu 250, niin menee hyvin jäällä päivästä toiseen.
Oma ajokki odottaa inspistä. Kone huohottaa rajusti, joten jäälle ei oikein voi enää mennä, kun tulee päästöjä. Litran öljynkeräyspurkki ei riitä kunnolla. Pitäis vaihtaa om604 keulille, kunhan jostain tulisi aikaa...Samoin taka-akselisto on totaalisen väljä, tuhannet "ek"-kilsat pehmentää alustan aika äkkiä, kun aihiossa on jo 550Tkm valmiiksi.
Rakenna Jube Dieseli ensi kaudelle, joku kevyesti ahdettu 250, niin menee hyvin jäällä päivästä toiseen.
Tässäpä jotain kuvia tältä päivältä!
Kuvien laatu taattua pokkaritasoa










Olis tuossa muutama viedeopätkäkin, mutta millä ohjelmalla leikkaan nuo .mov muodossa olevat videot sopivan mittaisiksi ja muunnan vielä johonkin yleisempään muotoon
Kuvien laatu taattua pokkaritasoa










Olis tuossa muutama viedeopätkäkin, mutta millä ohjelmalla leikkaan nuo .mov muodossa olevat videot sopivan mittaisiksi ja muunnan vielä johonkin yleisempään muotoon
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Viimeksi muokannut Jube, Ti 19.01.2010 21:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
se ilmainen ohjelma on ihan kätevä tuohon hommaan, olikohan se joku super tai joku sinne päin...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Yleensä on ollu siinä Arktikumin rannassa, on varmaan nytkinAri89 kirjoitti:Kyllä se vaan näyttää niin lystiltäOnko Rovaniemellä sellasta rataa jossain missä saa käydä ajamassa?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Taas käytiin ajamassa reilu tunti (sen mitä 25litraa bensaa riitti) uudella pidennetyllä radalla missä on nyt myös nopeampi osuus.
Racechromolla mittailtiin reilun 2km pitkälle radalle 1,47-1,55 min aikoja, huiput noin 107km/h gepsiin!
Tultiin nyt vain siihen tulokseen että vaikka homma on kuinka hauskaa ja ei malttais niin kyllä se on puslaremppaan alettava, eli puslitetaan etu alatukivarret ja takakelkka uusiksi, sekä samalla kevennetään vauhtis, laitetaan säädettävät camber tangot, sintterilevy kytkimeen, dieselin laatikko, uusi eturätti ja uusi parempikuntoinen pakoputki!
Kestääkö jos sorvataan tiukat puslat sellaisesta valkoisesta "muovi/nylon" tangosta mitä ammattikoulu(i)lla on ja sitten metalliholkit niihin vanhoista puslista?
Racechromolla mittailtiin reilun 2km pitkälle radalle 1,47-1,55 min aikoja, huiput noin 107km/h gepsiin!
Tultiin nyt vain siihen tulokseen että vaikka homma on kuinka hauskaa ja ei malttais niin kyllä se on puslaremppaan alettava, eli puslitetaan etu alatukivarret ja takakelkka uusiksi, sekä samalla kevennetään vauhtis, laitetaan säädettävät camber tangot, sintterilevy kytkimeen, dieselin laatikko, uusi eturätti ja uusi parempikuntoinen pakoputki!
Kestääkö jos sorvataan tiukat puslat sellaisesta valkoisesta "muovi/nylon" tangosta mitä ammattikoulu(i)lla on ja sitten metalliholkit niihin vanhoista puslista?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Juu, kyllä nylon pusla kestää ja on jämäkkä (ei juurikaan jousta)Jube kirjoitti: Kestääkö jos sorvataan tiukat puslat sellaisesta valkoisesta "muovi/nylon" tangosta mitä ammattikoulu(i)lla on ja sitten metalliholkit niihin vanhoista puslista?
Siitä värkistä kun saa tehtyä just oiken kokoiset niin hyvä tulee. tsekkaa> http://www.merocap.com/valisivut/pa.html
edelliset
W124 250D automat -88 W202 C280 automat -94 W202 C250TDT automat-96 W124 250D automat -91 W124 230 automat -91
"nykyratsu" W211 E320CDI -03 ja "mammalla" W204 C220CDI -08
W124 250D automat -88 W202 C280 automat -94 W202 C250TDT automat-96 W124 250D automat -91 W124 230 automat -91
"nykyratsu" W211 E320CDI -03 ja "mammalla" W204 C220CDI -08
Tarkoitus olisi nimeomaan tehdä alustasta kova, joustamaton ja samalla sellainen ettei tarvi joka ajon jälkeen vaihtaa repullista osia
Tämän projektin jälkeen lähtee sisusta
Tämän projektin jälkeen lähtee sisusta
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Jube kirjoitti:Tarkoitus olisi nimeomaan tehdä alustasta kova, joustamaton ja samalla sellainen ettei tarvi joka ajon jälkeen vaihtaa repullista osia![]()
Tämän projektin jälkeen lähtee sisusta
tarkoitit toivottavasti tuolla alustan joustamattomuudella sitä, että puslissa ei ole joustoa/väljää
jos teet jäälle liian jäykän/lyhyet joustovarat, niin menetät pitoa radikaalisti ja koko hommasta menee maku, kun vakio autot pesee sut ihan 6-0...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Niin, siis nimenomaan puslat jäykäksi.napa kirjoitti: tarkoitit toivottavasti tuolla alustan joustamattomuudella sitä, että puslissa ei ole joustoa/väljää![]()
jos teet jäälle liian jäykän/lyhyet joustovarat, niin menetät pitoa radikaalisti ja koko hommasta menee maku, kun vakio autot pesee sut ihan 6-0...
Takana on vakiojouset ja edessä jotkut pidemmät, laitan eteen kunhan ehdin niin 300E vakiojouset!
Viimeksi muokannut Jube, To 21.01.2010 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90








