Ei näissäkään tulpissa ole huomattavissa mitään pätkimistä, mutta tulipahan taas vietettyä "laatuaikaa" S:nkin kimpussa. Ihmetyttää vaan että näissä tulpanjohdoissa on hyvin pieni kolo, johon se tulpan elektrodikärki kytkeytyy. Jokaisesta tulpasta oli kierretty se "metallihattu" pois. Mikä se nyt sitten viralliselta nimeltään olisikaan.
Kurkkasin myös virranjakajan kopan alle, ja siellä kyllä oli aika lohduton näkymä. Pyörijä oli mennyt aika kuppaseen kuntoon, pitää laittaa vaihtolistalle.
Se ei ollut mitenkään "tavallisen" näköinen pyörijä, vaan siinä taitaa olla jotain ylimääräisiäkin hitusvinkuloita. En uskaltanut siihen käyttää kovinkaan suurta voimaa, täytyy tutkiskella että onko siinä jotain temppua jolla se lähtee niksnaks irti ilman irvistelyjä.
Mutta ei niin pahaa, jos ei jotain hyvääkin.
Löysin keskuslukon alipaineletkun retkottavan koneen ja tulipellin välissä irtaallaan, ja tökkäsinpä sen paikalleen.
Keskuslukossa kyllä on jotain muutakin vauriota, mutta eipähän ainankaan haukkaa ylimääräistä happea enää sitäkautta sisäänsä.
Ja kyllä Timo olet oikeassa, ei se vilkkurele pahemmin paukuta.

Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.