Tuossapa sen verran sitten innostuin tutkiskelemaan että mitattiin kaverin kanssa sylinterinpaineet. Kaveri oli katsomassa max. lukemat. 1 ja 3 -sylinterit näyttivät hieman reilu 90psi ja kaikki muut olivat 120-140psi. Paljonkohan tämän vakiopaineet pitäisi olla? Jos en pahasti väärässä ole niin nuo muut paitsi 1 ja 3 -pytyt olivat vielä ok.
Mersuhan ei nyt ole käyntiin lähtenyt pitkään aikaan, joten tuossapa tuli mieleen testailla kipinät. Jostain kumman syystä johtoihin näyttäisi tulevan kipuna, mutta häviää kun tulppa laitetaan paikalleen. Kyseessä oli siis uusi tulppa jolla kokeilin. Itsellä ei nyt sen takia ole mielenkiintoa ostaa uutta virranjakajan osaa kun tuo kone tosiaan menee kunnostettavaksi serkulle ja hän myös varmaan itse uusii virranjakajan osat. Mutta mistäpä mahtaa tämmöinen mysteeri johtua, ei saatu yhdestäkään johdosta tulpan kera kipunaa?
Sylinterinpaineet +kipinää metsästämässä (M180)
Re: Sylinterinpaineet +kipinää metsästämässä (M180)
Lainaten vanhan sähköpuolen opettajan viisautta; "Sähkö on kuin vapaana virtaava joki, se etenee sinne mihinkä se helpoiten pääsee". Eli ts. tulpan ollessa kiinni sen kärkiväli ei ole sähkölle se helpoin tie edetä. Helpoin reitti voisi olla mahdollisesti läpilyönti jakajankannessa tai johdoissa.GoldenMB kirjoitti:Mutta mistäpä mahtaa tämmöinen mysteeri johtua, ei saatu yhdestäkään johdosta tulpan kera kipunaa?
177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
Aivan, joskus sitä vaan katsoo liian lähelle itse vikaa, eikä osaa ajatella tarpeeksi yksinkertaisesti vaikka vastaus voisi olla nokan edessä...
Johdot on uudet, kansi näyttääkin vähän siltä jo että olisi vaihdon tarpeessa. Mutta pitää katsella jos ostaisi kannen ja muut tarpeelliset härpäkkeet virranjakajaan.

Johdot on uudet, kansi näyttääkin vähän siltä jo että olisi vaihdon tarpeessa. Mutta pitää katsella jos ostaisi kannen ja muut tarpeelliset härpäkkeet virranjakajaan.