mistä löytyy hienoja viton etupuskureita.

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
hanska78
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ma 30.11.2009 15:40
Paikkakunta: espoo

mistä löytyy hienoja viton etupuskureita.

Viesti Kirjoittaja hanska78 »

hei olen selaillut eri autojen tuning firmojen sivuilla ja niillä ei ole mitään kuvaa hienoista puskureista. 04 vuosimallista eteenpäin.vw porteriin löytyy vaikka kuinka hienoja mut vitoon ei. esim uudessa riegerin kuvastossakaan ei ollut mitään hienoa korisarjaa vitoon.eli onko kenelläkään tietoa mitään nettisivua missä on. :(
suurimaila
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Ke 16.12.2009 15:59
Paikkakunta: Takapenkki

Viesti Kirjoittaja suurimaila »

Esim. KB-Tuningilta löytyy, ja lisää on kuulemma tulossa. KB-Tuning korisarjat myy suomessa esim. www.tuningstudio.fi

Suora linkki esimerkkiin: http://www.tuningstudio.fi/portal/tuott ... &section=c

Tarttee vaan soittaa ja kysyä päivän hinta.
Matias-P
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: To 05.08.2004 19:30
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Matias-P »

Tuossa 1 linkki. Tuotteiden laadusta/ite puljusta ei ole henk.kohtasia kokemuksia.

http://www.tuningzone.pl/x_C_Dz__PD_646 ... 12707.html
toyota starlet(jokkis projekti)


EX: w202
w124
volvo 240 gle
Vonikka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 51
Liittynyt: Ti 11.11.2008 19:13

Viesti Kirjoittaja Vonikka »

Onkos ketjun aloittaja löytänyt mitään mielenkiintoista aiheeseen liittyen vielä? Itseäkin saattaisi pikku päivitys ens kesälle olla mielessä...
"Screw you guys, I'm going home!" - Eric Cartman

Ex - W639 Vito 120 cdi '09 Fast Orange
zun378
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 58
Liittynyt: Su 05.02.2006 16:45
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja zun378 »

Lesteriltä ja Lummalta näköjään löytyy.....luulisi suomestakin löytyvän

http://www.body-kit.co.uk/section.php/1396/1/body-kits
hanska78
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ma 30.11.2009 15:40
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja hanska78 »

joo olen katellut noita puskureita eri firmojen sivuilta enkä ole oikein löytänyt mitään hyvää sivuakaan missä olis tuunattuja uus koppasia vitoja.noi kuvat missä näytetään viton puskureista niin ovat noita etuvetosten kuvia.huono valikoima uus koppasten puskurivalikoima. tai sit niitä löytyy vaan firmojen omista kuvastoista.mut näytillä aika nihkeesti. niitä lippoja puskurin alas kyllä löytyy.mut jotain erilaista. vw t5 ja t4 löytyy kyl vaikka mitä siistiä. niinku takapuskuria ja etu :( vai ootteko eri mieltä valikoimista.
Vonikka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 51
Liittynyt: Ti 11.11.2008 19:13

Viesti Kirjoittaja Vonikka »

Itse olen huomannut ihan saman että ois pitänyt varmaan volkkari ostaa että ois ollu tarjonta ihan eri luokkaa.. Mersu vei kuitenkin sitten loppupeleissä voiton juurikin V6 moottorin myötä.

Olen minä sitäkin miettinyt että jos löydän jonkun mieleisen T5:n puskurin tai vastaavan niin teetän kaverilla siitä Vitoon sopivan joka on ennenkin tehnyt korisarjoja ihan alusta saakka niin voineen jopa onnistua. Itse olen kuiten ihan tyytyväinen nykyiseen korisarjaan ja lokasuojan levitykseen poislukien tuo etupuskuri joka sais hieman massiivisempi olla. Tosin väri kun on mitä on niin kyllä se nytkin jo erottuu joukosta ihan ilman suurempaa puskinettakin :lol:
"Screw you guys, I'm going home!" - Eric Cartman

Ex - W639 Vito 120 cdi '09 Fast Orange
Vastaa Viestiin