Autona 220cdi -00 automaagi-ilmastoinnilla ja alunperä webastolla.
Ilmastointi-paneelissa on rest-napilla taukolämpö toiminto. Saiskos siitä varastettua webastolle käynnistys käskyä? Tuo nappula olis sitten köyhän miehen kellokytkin.
ilmastointi+webasto
Re: ilmastointi+webasto
teletappi kirjoitti:Autona 220cdi -00 automaagi-ilmastoinnilla ja alunperä webastolla.
Ilmastointi-paneelissa on rest-napilla taukolämpö toiminto. Saiskos siitä varastettua webastolle käynnistys käskyä? Tuo nappula olis sitten köyhän miehen kellokytkin.

Mulla on kellokytkimet ja heti käymään kytkin siinä tuhkiksen vieressä.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
webastolle ei ole muita hienouksia, kuin tappokytkin jolla sen saa hiljaiseksi. Eli lähtee tulille käynnistetäessä auto.
Arvelin vaan tuota rest-nappia käyttää "jos pystyy" kun sehän käynnistää vesipumpun ja puhalluksen määrätyksi ajaksi jo muutenkin. Et saiskos sieltä käskyn webastolle aloittaa pöhinä? Ei tartteis sitten viritellä releitä ja muita johtohäsäköita.
Kun vaan jostain löytyis tietoa siitä paneelista/sen liittimestä?
Webastonhan saa ohjaamaan puhallusta yhdellä piuhalla, mutta saiskos sen puhalluksen ohjaamaan webastoa?
Arvelin vaan tuota rest-nappia käyttää "jos pystyy" kun sehän käynnistää vesipumpun ja puhalluksen määrätyksi ajaksi jo muutenkin. Et saiskos sieltä käskyn webastolle aloittaa pöhinä? Ei tartteis sitten viritellä releitä ja muita johtohäsäköita.
Kun vaan jostain löytyis tietoa siitä paneelista/sen liittimestä?
Webastonhan saa ohjaamaan puhallusta yhdellä piuhalla, mutta saiskos sen puhalluksen ohjaamaan webastoa?
eeperin minikello webastoon
Eli pakkaset saapuneet siis -30 ja webasto on laitettu halvalla tulille. Eli rest nappi pohjaan ja webastolle wirtaa hyppy-johdolla. Ei käytännöllinen mutta toimii.. Mutta mutta,, kun ei tuosta rest-napista kellään taida olla tietoa niin pikaisen ostoskierroksen jälkeen haaviin tarttui pari relettä ja eeberin-minikello.
Eli kysyisin tuon kellon johdoista?
Ohjeissa ei kuin johtojen värit ja mihin kohtaan liittimeen ne kuuluvat.
Johdot on pun +?
rus -?
kel webaston start? kestääkö suoraan,vai releen kautta?
sin kai kauko-ohj liitäntä
sin/mus +? kellolle valo jatkuva?
Eli kysyisin tuon kellon johdoista?
Ohjeissa ei kuin johtojen värit ja mihin kohtaan liittimeen ne kuuluvat.
Johdot on pun +?
rus -?
kel webaston start? kestääkö suoraan,vai releen kautta?
sin kai kauko-ohj liitäntä
sin/mus +? kellolle valo jatkuva?
Tietoa ei ole, mutta idea on:
Kun tuota nyt räpläät, niin laita samon tein kaukosäätö:
Joku vanha Nokia-kännykkä ja siitä löytyy liitin, johon tulee virta, kun soi. Sitten vaan joku "ilmanen liittymä" ja kännykkä liitetään "oikeaan johtoon".
Käyttö:
Soitetaan kännykkään ja suljetaan puhelu parin pirauksen jälkeen. Lämmitin lähtee tulille.
Puhelu ei maksa mitään, kun kukaan ei vastaa.
Aika hyvin keksitty.
Puhelin pitäs ehkä kans. virittää latinkiin siten että ajon aikana laitais akkua. Autolaturi siis pitäs värkkiin vielä pultata.
Tällanen oli täällä tai jossain muualla palstalla tehty. Varmaan löytyy ohjeet, jos alkaa kiinnostaa. Hakua vois koittaa. Itellä nyt loppuu jo "virta".
Kun tuota nyt räpläät, niin laita samon tein kaukosäätö:
Joku vanha Nokia-kännykkä ja siitä löytyy liitin, johon tulee virta, kun soi. Sitten vaan joku "ilmanen liittymä" ja kännykkä liitetään "oikeaan johtoon".
Käyttö:
Soitetaan kännykkään ja suljetaan puhelu parin pirauksen jälkeen. Lämmitin lähtee tulille.
Puhelu ei maksa mitään, kun kukaan ei vastaa.
Aika hyvin keksitty.
Puhelin pitäs ehkä kans. virittää latinkiin siten että ajon aikana laitais akkua. Autolaturi siis pitäs värkkiin vielä pultata.
Tällanen oli täällä tai jossain muualla palstalla tehty. Varmaan löytyy ohjeet, jos alkaa kiinnostaa. Hakua vois koittaa. Itellä nyt loppuu jo "virta".
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Jos tuollaisen tekee, niin kannattaa se puhelin laittaa paikkaan, johon pääsee suht helposti käsiksi. Varsinkin vanhemmissa puhelimissa, joita usein laitetaan tälläisiin käyttötarkoitukseen sattuu tapauksia, että virrat sammuu kun pikkainen töyssy tulee jne. muita vahinkoja.
Että voi sitten laittaa puhelimen uudestaan päälle.
Että voi sitten laittaa puhelimen uudestaan päälle.