TV/DVD näkymään ajon aikana
TV/DVD näkymään ajon aikana
Mulla on w211 E 320 CDI A vm. 2007. Siinä on COMAND APS + Navi, sekä analoginen/digitaalinen TV-viritin. TV näkyy paikallaan olessa ja ruuhkassa madellessa niin hyvin
että se pitäisi saada näkymään ajossa koko ajan. Onko kenelläkään kokemusta mitä pitää tehdä että TV tai DVD näkyy ajon aikana?

Kiitos Tomp linkeistä, ei kuitenkaan lähtenyt pelittämään
. Command on ilmeisesti liian tuore, koska en päässyt edes Engineering tilaan. DBFI:n mainitsema Star on jonkin tyyppinen testeri, eikö? Taitaa olla melko tyyris itse hankkia. Onko laite sama mitä huolloissa käytetään? Tuli vaan mieleen että voisinkohan mahdollisesti saada TV:n toimimaan seuraavan huollon yhteydessä? Commandia en lähde vaihtamaan, enkä CAN-väylän nopeusingnaaliin kajoamaan. Jos ei muu auta niin täytyy tyytyä nykyisiin ominaisuuksiin.

Toiminnallisesti sama laite, käytännössä valmistaja eri. Minkä hintainen on sinusta kallis? Saa sen melkein puoleen hintaan (ellei jopa halvemmalla) siitä mitä foorumillakin yleisesti kaupataan.Hissu kirjoitti: Star on jonkin tyyppinen testeri, eikö? Taitaa olla melko tyyris itse hankkia. Onko laite sama mitä huolloissa käytetään?
Enpä ole tullut testerin hintaa ajatelleeksi, mutta helposti sen mieltää hinnakkaaksi. Riippuu minkälaisesta laitteesta on kyse, näyttää olevan nopean googlauksen perusteella monenlaisia tuotteita markkinoilla. Hintahaarukka muutaman satasen ja lähes 20 K€:n välillä.
W211 E 320 CDI Aut. Avantgarde -07
Juu kerros miten käy. Mulla toimii Comand mutta tilttas tossa update kohdassa ja NAVI/MAP ei toimi ollenkaan. (Navigation could not start) .Tomp kirjoitti:Oma comand nyt tiltannut ja näytössä lukee "software update", starilla siihen ei saanut yhteyttä. Katsotaan mitä käy.
Myös mittariston keskellä näkyvä "Heading" on myös juuttunut E (East) kohtaan vaikka ennen päivitystä pelasi.. Stari ei anna vikakoodeja, ja GPS paikannus kohdat näyttää nollia..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"