124w apurunko
124w apurunko
Onko taka-apurunko (takakelkka) kaikissa w124 mersuissa samanlainen?.
- ThaBandit^
- Vakiokalustoa

Pitäisi käydä, ainoastaan 500E/E500sessa on erilainen takakelkka, kuin "perusmallin" W124sissa. Niissäkun on R129:n takakelkka.
Nokivasaroissa järestään kaikissa sama. Tässä uskossa ainakin itse olen elänyt.
P.S. Taitaa atlas nyt sekoittaa W201:stä ja W124sta keskenään, ei W124sta ole ns. cossu-koneella saanut.
Nokivasaroissa järestään kaikissa sama. Tässä uskossa ainakin itse olen elänyt.
P.S. Taitaa atlas nyt sekoittaa W201:stä ja W124sta keskenään, ei W124sta ole ns. cossu-koneella saanut.
[img]http://i110.photobucket.com/albums/n98/ThaBandit_FIN/allekirjotus.jpg[/img]
Jollain porholla ollut w124 cossunkoneella pohjoiskarjalassa.Kaverini osti sen ja hänellä oli ongelmia löytää käypiä puslia alustaan.
Jonkun ajan päästä hän sitten möi sen.
Rekkaria tai winiä en hoksannut silloin katsoa.Se oli ollut rahalla kyllä heti uutene ollut viritettävänä jossain.Ja vielä jossain välissä sitten oli viskattu 16-venttiilinen kansi pois ja pistetty tavallinen.Aika sikiö peli.
Jep siis eihän alunperin ole ollut cossua w124 mutta tämä oli ominsilmin nähty tapaus jossa AMG korisarja alkuperäinen.Taitaa se AMG selittää kaiken
Jonkun ajan päästä hän sitten möi sen.
Rekkaria tai winiä en hoksannut silloin katsoa.Se oli ollut rahalla kyllä heti uutene ollut viritettävänä jossain.Ja vielä jossain välissä sitten oli viskattu 16-venttiilinen kansi pois ja pistetty tavallinen.Aika sikiö peli.
Jep siis eihän alunperin ole ollut cossua w124 mutta tämä oli ominsilmin nähty tapaus jossa AMG korisarja alkuperäinen.Taitaa se AMG selittää kaiken
Bensamallin kelkka voisi olla parempi ratkaisu kuin dieselin, kun se ei ehkä ole noin hienossa kunnossa kuin esimerkiksi toi mun oma.
bensassa = vähemmän km -> bensan kelkassa = vähemmän ruostetta
bensassa = vähemmän km -> bensan kelkassa = vähemmän ruostetta
Lisää tietoa: www.skg.fi
miksi olisAri89 kirjoitti:Olen vissiinkin taas ymmärtänyt jotain väärin, kun olen luullut että dieselissä olisi leveämpi kuin bensassa?
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."