MB:n vikadiagnostiikkaohjelmat
Vika ei välttämättä ole niissä purkeissa vaan ohjelmistossa. Näin ainakin Carsoftin kohdalla. Kaikki purkit olen saanut pelaamaan mutta eri tietokoneiden kanssa on ollut melko työläitäkin ylösajoja. Se on äärettömän herkkä purkki ohjelmiston asennukselle. Tietyt failit täytyy olla kopioitu tiettyihin hakemistoihin jne. Kerran jopa vänkäsin kiinalaisilta yhteen purkkiin uuden piirisarjan sinne sisään kun luulin sen olevan mykkä. No, ei se mitään rikki ollut vaikka kiinanpojat uuden postittivatkin. Carsoft on alunperin tarkoitettu multiplexerille ja ne halvimmat kiinamallit on niitä yhdellä piuhalla operoitavia. Mukana tulevalla CD:llä on ohjelma joka ei toimi sellaisenaan sillä purkilla. Siellä on vain teksti: " This is not a K-line..." josta asiakkaan pitäisi ymmärtää että toimiva kräkkifaili löytyy sitten netin syövereistä. Muuten näkyy vain livedataa ja suutintestiä, ei mitään muuta.
Toinen Carsoftin ongelma on automallien rajallisuus joissa se toimii. Staarinhan saa toimimaan liki kaikissa malleissa? Jos haluaa halvan purkin esim. 210 ja 202 tai vanhempaan malliin niin Carsoftin multiplexeri voisi olla oivallinen vaihtoehto. Silloin ei tarvi sitä kräkkifailia ettiä netistä ja ohjelmiston asennus onnistuu suuremmalla todennäköisyydellä.
Nyt ois hakusessa itselläkin Star jos vain porukat kertois mistä ovat vermeensä hommanneet ja miten ne ovat toimineet? Se kuiten maksaa jo sen verran ettei viitsi supana mokomaa ostaa.
Toinen Carsoftin ongelma on automallien rajallisuus joissa se toimii. Staarinhan saa toimimaan liki kaikissa malleissa? Jos haluaa halvan purkin esim. 210 ja 202 tai vanhempaan malliin niin Carsoftin multiplexeri voisi olla oivallinen vaihtoehto. Silloin ei tarvi sitä kräkkifailia ettiä netistä ja ohjelmiston asennus onnistuu suuremmalla todennäköisyydellä.
Nyt ois hakusessa itselläkin Star jos vain porukat kertois mistä ovat vermeensä hommanneet ja miten ne ovat toimineet? Se kuiten maksaa jo sen verran ettei viitsi supana mokomaa ostaa.
Onko kukaan kokeillut toimiiko Star Compact 3 tuolla Carsoft muiltiplexer-raudalla? Eli onko siellä kopio-Star-pöntön sisällä joku securitypalikka (alkuperäisessä kaiketi on) vai onko siihen kräkätty softan puolella ohitus?
Ja vinkit (linkit tai mallimerkinnät) toimivista Star-raudoista on tervetulleita, olis tarkoitus hankkia tulollainen
Ja vinkit (linkit tai mallimerkinnät) toimivista Star-raudoista on tervetulleita, olis tarkoitus hankkia tulollainen
Siis eihän kukaan ostaisi C3 multiplexereitä noilla hinnoilla kun niitä täällä foorumillakin myydään jos DASin saisi toimimaan Carsoftin (kopio)multiplexerillä. En ole koskaan nähnyt Carsoftin multiplexeriä eli testattua ei ole tullut mutta jos katsoo part D multiplexerin kytkentäkaaviota niin kyllä siitäkin voi arvailla että tuolle tehty softa ei toimi Carsoft raudan kanssa (netistä löytyy multiplexerin kytkentäkaaviot, en kyllä suosittele radioamatöörillekään oman rakentelua).jysi kirjoitti:Onko kukaan kokeillut toimiiko Star Compact 3 tuolla Carsoft muiltiplexer-raudalla? Eli onko siellä kopio-Star-pöntön sisällä joku securitypalikka (alkuperäisessä kaiketi on) vai onko siihen kräkätty softan puolella ohitus?
No senverran radioamatööri olen ja tuota Carsoftin kytkentäkaaviotakin katsellut että en rakenna omaa, Kiinassa on kopiointitaito hallussa ja purkissa on yksi prosessorikin johon pitäisi jostakin saada softa sisään - siinä ei pääse palkoille.
Sen olen myös todennut että sillä ei saa mitään hajalle koska se on "vain" multiplekseri eikä sillä saa PC:n tai auton päähän vääriä jännitteitä vääriin paikkoihin. PC:n softa voi tietenkin vetää herneen nenään jos huomaa että kyseessä on kopiorauta mutta sitä vartenhan backupit on olemassa.
Sen olen myös todennut että sillä ei saa mitään hajalle koska se on "vain" multiplekseri eikä sillä saa PC:n tai auton päähän vääriä jännitteitä vääriin paikkoihin. PC:n softa voi tietenkin vetää herneen nenään jos huomaa että kyseessä on kopiorauta mutta sitä vartenhan backupit on olemassa.
- CDI203
- Asiantuntija
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Niin ja semonen homma siinä kyllä on noiten jänite juttujen lisäksi että myös siellä auton pääsä on myös tietokonejysi kirjoitti:No senverran radioamatööri olen ja tuota Carsoftin kytkentäkaaviotakin katsellut että en rakenna omaa, Kiinassa on kopiointitaito hallussa ja purkissa on yksi prosessorikin johon pitäisi jostakin saada softa sisään - siinä ei pääse palkoille.
(mikä on aika herkkä tykäämän kytyrää jos sinne lähettä väränlaista tietoa "lukukäskyjä" vika paikkoihin)
Siis ehkä Carsoftilla pystyy antamaan komentoja joilla auton saa sekaisin mutta pelkkä kytkentä autoon ja diagnoosin yrittäminen ei varmaan saa mitään sekaisin. Se auton kompuutteri tarkistaa niin monta asiaa ennen kuin hyväksyy yksinkertaisempaakaan muutoskomentoa että vahingossa tuollaisen käskyn tekeminen ei oikein onnistu.CDI203 kirjoitti: Niin ja semonen homma siinä kyllä on noiten jänite juttujen lisäksi että myös siellä auton pääsä on myös tietokone
(mikä on aika herkkä tykäämän kytyrää jos sinne lähettä väränlaista tietoa "lukukäskyjä" vika paikkoihin)
En kyllä ole kokeillut enkä omaan autoon antaisi kenenkään kokeilla.

- CDI203
- Asiantuntija
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Juu en kanssa antas koitaa tolasta viritelmää "mistä tuolla aiemin luki" *ohjelm ja carsoftpurkki omaani,DBFI kirjoitti:Siis ehkä Carsoftilla pystyy antamaan komentoja joilla auton saa sekaisin mutta pelkkä kytkentä autoon ja diagnoosin yrittäminen ei varmaan saa mitään sekaisin. Se auton kompuutteri tarkistaa niin monta asiaa ennen kuin hyväksyy yksinkertaisempaakaan muutoskomentoa että vahingossa tuollaisen käskyn tekeminen ei oikein onnistu.CDI203 kirjoitti: Niin ja semonen homma siinä kyllä on noiten jänite juttujen lisäksi että myös siellä auton pääsä on myös tietokone
En kyllä ole kokeillut enkä omaan autoon antaisi kenenkään kokeilla.
on meinaa tiedossa että ajonesto kun on havainut jotain outoa liikketä portin suunalla kun sieltä on luetuu niin on vetänyt siitä jostain(tulkinut se yritykseksi ottaluvatta käyttöön) syystä ajoneston pääle, vaan eihän se ole varmaankaan mikään onkelma rahalla selvii
jokainen tekee tietty omillen mitä haluu
kokeilemalla hommat toki selvii

noisa * purkeissa on aika monta piiriä sisällä
Niitä toimivia rautoja on aika harvassa. Verrattuna siihen, mitä tarjoajia on. "kyllä Ebaysta 200 USD:iin tetsterin saa".jysi kirjoitti:Onko kukaan kokeillut toimiiko Star Compact 3 tuolla Carsoft muiltiplexer-raudalla? Eli onko siellä kopio-Star-pöntön sisällä joku securitypalikka (alkuperäisessä kaiketi on) vai onko siihen kräkätty softan puolella ohitus?
Niin saakin, mutta ei pirulainen toimi

Palauttaminenkaan ei onnistunut, siinä meni rahat kankkulan kaivoon.
Vaikka kaikki testerit (kopiot) on kiinassa tehtyjä, niin niissäkin on eroja.
Ite jouduin aika monta kokeilemaan, ennen kun oikea/ toimiva välittäjä löytyi. Harmi vaan, että tuo nykyinen välittäjä nosti hintoja niin paljon, että enää ei kannata laitteita välittää. Käytännössä tietokonnen kanssa testerin hinnaksi tulisi jotain yli 2k€.
Nyrkkisääntönä voi pitää seuraavaa: Jos testeri toimii HHT- tilassa ja sillä toimii kuorma-autot (etenkin pääsee nopeudenrajoittimen toimintoihin käsiksi 07 uudemmassa kuorma-autossa), niin silloin testeri on laadukas ja se toimii varmaan kaikissa muissakin, mitä on luvattu.
Harvassa saattaa olla linkit, jonka testerin voi täysin toimivaksi sanoa. Toimittajat lupailee kyllä kaikkea...
Ei kai kukaan kiinalainen huijarikaan väitä 200 dollarin tuotteen olevan Star kopio, edes huono? Kyllä kai tuon täytyy olla Carsoft kopio?Junnu kirjoitti:
Niitä toimivia rautoja on aika harvassa. Verrattuna siihen, mitä tarjoajia on. "kyllä Ebaysta 200 USD:iin tetsterin saa".
Niin saakin, mutta ei pirulainen toimi![]()
Palauttaminenkaan ei onnistunut, siinä meni rahat kankkulan kaivoon.
Vaikka kaikki testerit (kopiot) on kiinassa tehtyjä, niin niissäkin on eroja.
Ite jouduin aika monta kokeilemaan, ennen kun oikea/ toimiva välittäjä löytyi. Harmi vaan, että tuo nykyinen välittäjä nosti hintoja niin paljon, että enää ei kannata laitteita välittää. Käytännössä tietokonnen kanssa testerin hinnaksi tulisi jotain yli 2k€.
Nyrkkisääntönä voi pitää seuraavaa: Jos testeri toimii HHT- tilassa ja sillä toimii kuorma-autot (etenkin pääsee nopeudenrajoittimen toimintoihin käsiksi 07 uudemmassa kuorma-autossa), niin silloin testeri on laadukas ja se toimii varmaan kaikissa muissakin, mitä on luvattu.
Harvassa saattaa olla linkit, jonka testerin voi täysin toimivaksi sanoa. Toimittajat lupailee kyllä kaikkea...
Väittää!
Minä hölmö uskoin ja ostin
Ei toiminut (oikeesti maksoi 289, rehellisyyden nimissä pitää tarkentaa).
Näytti jopa lähes alkuperäiselle...
En uskonut vielä sitä tosiasiaa, että halvalla ei saa toimivaa
Ostin 375 USD maksavan.
Eipä tuo toiminut sekään
Tullut hölmöiltyä noiden kanssa, ennen kun tuli järki päähän.
Tuossa on syy, miksi en luota Kiinalaisiin pätkän vertaa.
Tämä oli vaan sellanen omakohtainen tilitys.
Voi siellä joku seassakin olla noista halvoista toimiva, mutta ite jouduin tilaamaan 3, ja se viimenen ei enää ollut mikään halpa.
Muokkaanpa vielä heti. Niille Kiinalaisille kun ei edes Paypal kelpaa. Pitää western unionia käyttää. Oli muuten silloin, kun minä tuota käytin maksamiseen (VIRHE) Kuopiossa se Western Union "toimipiste" kiinalais ravintolan nurkassa. Kukaan ei siellä edes oikein suomea osannut... Fiksu ois jättänyt homman silloin kesken.
Ei ois pitänyt alkaa kirjottaa tästä. Alkoi päähän ottaa. Voi sitä ihminen olla tyhmä

Minä hölmö uskoin ja ostin

Ei toiminut (oikeesti maksoi 289, rehellisyyden nimissä pitää tarkentaa).
Näytti jopa lähes alkuperäiselle...
En uskonut vielä sitä tosiasiaa, että halvalla ei saa toimivaa

Eipä tuo toiminut sekään

Tullut hölmöiltyä noiden kanssa, ennen kun tuli järki päähän.
Tuossa on syy, miksi en luota Kiinalaisiin pätkän vertaa.
Tämä oli vaan sellanen omakohtainen tilitys.
Voi siellä joku seassakin olla noista halvoista toimiva, mutta ite jouduin tilaamaan 3, ja se viimenen ei enää ollut mikään halpa.
Muokkaanpa vielä heti. Niille Kiinalaisille kun ei edes Paypal kelpaa. Pitää western unionia käyttää. Oli muuten silloin, kun minä tuota käytin maksamiseen (VIRHE) Kuopiossa se Western Union "toimipiste" kiinalais ravintolan nurkassa. Kukaan ei siellä edes oikein suomea osannut... Fiksu ois jättänyt homman silloin kesken.
Ei ois pitänyt alkaa kirjottaa tästä. Alkoi päähän ottaa. Voi sitä ihminen olla tyhmä

Kyllä kelpaa ainakin joillekkin..Junnu kirjoitti: Niille Kiinalaisille kun ei edes Paypal kelpaa.
Sitten mun kokemusta:
3 erilaatua ainakin löytyy Kiinasta. Halvemmat on tehty vain henkilöautoille ja myyjät jopa kertoo sen suoraan. Törkkäät sellasen 24V rekkaan niin savu nousee.
Ja se että joku Kiinalainen nostaa hintansa 2k€ pintaan IBM:n kanssa ni en usko sen olevan yhtään sen parempi kuin yli 1k€ halvempi. Luulen että ihan samaa kamaa ja samoja komponentteje sisällä. Kaapelien laaduissa on eroja kun halvemmissa PVC ja kalliimmissa Kumi kaapelit.
Halvemmissa 2-4 kerroksinen piirilevy ja parhaissa 6 kerroksinen .
Tuikutusta Oulun kuppeessa
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
- CDI203
- Asiantuntija
Kaiken laisia vähemän kivoja kokemuksia on myös täälä
tuli aikoja sitten kun tolasta *:ria
omaan käytön hommas heitetyä rahaa ihan kohtalaisa summia
menemään,
eikä siihen aina tarvinut edes kiinalisten apua
sitä sai kyllä ihan euroopastakin
noit teki ainakin sillon myös italialaiset, mexsikolaiset, kiinalaiset
ja sitten oli vielä monia jotka noita myi kaikkilupas vaikka mitä(no ainahan luvata voi toiset pitää toiset ei)
eikä kannata laskea minkään kulutaja/eu tms jutun varaan pask** vertaa
vaikka ostais eu alueeltakin
kyllä noiten kanssa saa olla tarkana
tuli aikoja sitten kun tolasta *:ria
omaan käytön hommas heitetyä rahaa ihan kohtalaisa summia
menemään,
eikä siihen aina tarvinut edes kiinalisten apua
sitä sai kyllä ihan euroopastakin
noit teki ainakin sillon myös italialaiset, mexsikolaiset, kiinalaiset
ja sitten oli vielä monia jotka noita myi kaikkilupas vaikka mitä(no ainahan luvata voi toiset pitää toiset ei)
eikä kannata laskea minkään kulutaja/eu tms jutun varaan pask** vertaa
vaikka ostais eu alueeltakin
kyllä noiten kanssa saa olla tarkana
- JustMy2Cents
- Vakiokalustoa
Testerit
Carsoftin MUXia on turha kokeilla Starin kanssa, ei toimi.
Itse tilasin dealextremestä (www.dealextreme.com) Carsoftin purkin ja siinä tuli softakin mukana. Saitti hyväksyy PayPalin ja Visan suoraan, eli jos lähettävät turskaa niin saat vedettyä rahat takaisin.
En mitenkään tahdo väittää, että seuraavat purkit olisivat toimivia kun tuokin kauppias ostaa tavaransa sieltä mistä halvimmalla saa, eli seuraavat sieltä saapuvat purkit voivat hyvinkin olla jotain ihan muuta.
Tilaan kohta kiinasta tuon Compact 3:n ja saan sen satavarmasti testattua oikein kun sattuu olemaan 1 kpl oikein asennettua IBM T30 läppäriä hyllyn päällä ja image tallessa verkossa. Hinta pyörii veroineen/tulleineen/rahteineen jossain 700€:n tietämillä mikäli tullin nimike pitää kutinsa.
VMwaren luotettavuudesta kysyneelle mainittakoon että on luotettava virtualisointiohjelmisto. Tuon mukavin piirre testauksessa on versiointi, eli KUN mokaat asennuksen, voit palata muutamassa minuutissa edeltävään tilanteeseen.
Postaan tälle topicille kunhan saan paketin kiinasta (jos muistan)
-K
Itse tilasin dealextremestä (www.dealextreme.com) Carsoftin purkin ja siinä tuli softakin mukana. Saitti hyväksyy PayPalin ja Visan suoraan, eli jos lähettävät turskaa niin saat vedettyä rahat takaisin.
En mitenkään tahdo väittää, että seuraavat purkit olisivat toimivia kun tuokin kauppias ostaa tavaransa sieltä mistä halvimmalla saa, eli seuraavat sieltä saapuvat purkit voivat hyvinkin olla jotain ihan muuta.
Tilaan kohta kiinasta tuon Compact 3:n ja saan sen satavarmasti testattua oikein kun sattuu olemaan 1 kpl oikein asennettua IBM T30 läppäriä hyllyn päällä ja image tallessa verkossa. Hinta pyörii veroineen/tulleineen/rahteineen jossain 700€:n tietämillä mikäli tullin nimike pitää kutinsa.
VMwaren luotettavuudesta kysyneelle mainittakoon että on luotettava virtualisointiohjelmisto. Tuon mukavin piirre testauksessa on versiointi, eli KUN mokaat asennuksen, voit palata muutamassa minuutissa edeltävään tilanteeseen.
Postaan tälle topicille kunhan saan paketin kiinasta (jos muistan)
-K
Mitähän ois vielä Star tuohon sanonut. Yllämainittuun siis
Jostain syystä (itse joskus carsoftin omistaneena) olen sitä mieltä, että se on aika "suuntaa antava" laite.
Perhana, kun nuo "toimivaksi testattujen" Star testerien hinnat on vaan nousemaan päin. toisaalta, niin ne ominaisuudetkin paranee.
Nykynen versio, mitä Xentrystä mulle tarjoovat, päivittyy verkossa. Kunhan vaan kaapelin koneeseen kiinni työntää...
Tosin, maksaa enemmän se malli.

Jostain syystä (itse joskus carsoftin omistaneena) olen sitä mieltä, että se on aika "suuntaa antava" laite.
Perhana, kun nuo "toimivaksi testattujen" Star testerien hinnat on vaan nousemaan päin. toisaalta, niin ne ominaisuudetkin paranee.
Nykynen versio, mitä Xentrystä mulle tarjoovat, päivittyy verkossa. Kunhan vaan kaapelin koneeseen kiinni työntää...
Siis ei kai se verkosta päivity patchejä enempää ja tuokin loppuu kolmen, neljän kuukauden sisällä release-päivästä. Ja ne patchit saa myös manuaalisesti asenneltua, myös sen jälkeen kun verkkopäivitys ei enää toimi. Miksi ihmeessä tuosta kannattaisi maksaa ekstraa? Eikä tuo ole mikään uusi juttu, varmaan viittaa Xentryyn josta joku voi pyytää ekstraa (turha sitäkään maksaa, paitsi jos ei viitsi itse hoidella noita).Junnu kirjoitti:Mitähän ois vielä Star tuohon sanonut. Yllämainittuun siis![]()
Ainaski www.Uiftech.com näyttää myyvän tollasta Junnun tarkottamaa verkosta päivittyvää systeemiä. Maksaakin jotain kolme sataa enemmän kuin tuo muuten samanlainen heillä myytävä vakioverme.
Tämän myyjän tunnenkin, en lähde enempää siitä kirjailemaan mutta viittaatko tuohon "online update" ruksiin siinä pdf-esitteessä? Sama esite puhuu 09/2009 versiosta, siihen on tällä hetkellä vielä updatet saatavilla mutta poistuvat näinä päivinä. Ja kyse ei siis ole virallisesta versiopäivityksestä vaan softafixeistä. Tuon ominaisuuden saa itsekin softiin kasattua mutta ei siitä kannata yhtään euroa ekstraa maksaa kun manuaalinen päivitys toimii ihan pienellä vaivalla ja tekee samat temput.barton kirjoitti:Ainaski www.Uiftech.com näyttää myyvän tollasta Junnun tarkottamaa verkosta päivittyvää systeemiä. Maksaakin jotain kolme sataa enemmän kuin tuo muuten samanlainen heillä myytävä vakioverme.
Jees... Tuollanen "päivittyvä malli" on tulossa mulle. Samanlainen kun bartonin linkissä. Eripaikasta tosin. Testaan tämän ja raportoin tähän topikkiin, miten päivittyy.
Sen tiiän, että tuo päivitys vaatii kaistaa ihan helvetisti. Mutta toisaalta, töissä on satameganen piuha. Kai se siellä onnistuu päivitys...
Rautahan tuossa on samaa, mitä ennen, softa vaan on uutta.
Aiemmin tuon oman toimittajani oon varmaksi ja toimivaksi todennut. Nyt kun vahingossa omasta staristani luovuin, niin uuden tilasin.
Tosiaan... tätähän on testattu monessa eri autossa. Niin henkilö, kun kuormakin. Hyvin on toiminut.
Tilasin niitä kerralla kaksi. Rahti kun maksaa likimain 200 usd, niin aattelin että tilaan kaksi. Saman hintainen on tuo rahti siis on, että tilaanko yhden vai kaksi.
Saattaa olla, että toisen testereistä myyn. Hommaan suomesta siihen IBM:n mukaan jne. Tuosta voi tehdä mulle tarjouksen (tosin ei ole mitään takeita, että myyn sen... mutta jos järkevä tarjous löytyy niin sitten..). Esim. jotain 900€ tuosta paketista on turha tarjota. Maksanut mulle huomattavasti enemmän.
Ohoh... lipsupa aiheesta.
Siis oon tilannut netissä päivittyvän Xentryn (on muuten Developer modessa) ja raportoin tähän topiikkiin, että oliko se toimiva, vai ei. Odotukset on korkeella. Tähän asti tuo tavarantoimittaja on lupauksensa pitänyt. Saa nähhä onko nyt yhtä toimiva, kun ennen.
Lipsutaan lisää aiheesta: SCN kooderia tarjoavat myös. Maksaa hunajaa se. Eli, noita koodereita löytyy vapailta markkinoilta, mutta pirun kalliita ovat
Sen tiiän, että tuo päivitys vaatii kaistaa ihan helvetisti. Mutta toisaalta, töissä on satameganen piuha. Kai se siellä onnistuu päivitys...
Rautahan tuossa on samaa, mitä ennen, softa vaan on uutta.
Aiemmin tuon oman toimittajani oon varmaksi ja toimivaksi todennut. Nyt kun vahingossa omasta staristani luovuin, niin uuden tilasin.
Tosiaan... tätähän on testattu monessa eri autossa. Niin henkilö, kun kuormakin. Hyvin on toiminut.
Tilasin niitä kerralla kaksi. Rahti kun maksaa likimain 200 usd, niin aattelin että tilaan kaksi. Saman hintainen on tuo rahti siis on, että tilaanko yhden vai kaksi.
Saattaa olla, että toisen testereistä myyn. Hommaan suomesta siihen IBM:n mukaan jne. Tuosta voi tehdä mulle tarjouksen (tosin ei ole mitään takeita, että myyn sen... mutta jos järkevä tarjous löytyy niin sitten..). Esim. jotain 900€ tuosta paketista on turha tarjota. Maksanut mulle huomattavasti enemmän.
Ohoh... lipsupa aiheesta.
Siis oon tilannut netissä päivittyvän Xentryn (on muuten Developer modessa) ja raportoin tähän topiikkiin, että oliko se toimiva, vai ei. Odotukset on korkeella. Tähän asti tuo tavarantoimittaja on lupauksensa pitänyt. Saa nähhä onko nyt yhtä toimiva, kun ennen.
Lipsutaan lisää aiheesta: SCN kooderia tarjoavat myös. Maksaa hunajaa se. Eli, noita koodereita löytyy vapailta markkinoilta, mutta pirun kalliita ovat

- CDI203
- Asiantuntija
Niin kuin tossa junnu jutusa ja monissa muissa tulee ilmi, on samalle tavaralle moinia toimittajia tai no lähes samalle(laatu, hinta ja toimivuus eroja on kyllä huimasti)
mutta jokainen tekee mitä haluu(otta riskejä isompia tai pienempiä)
päivityksiin on hyvä jos on 100M hyvälaatusita kaistaa niin add:it liikuu liukaasti miniminä voi pitää 6M
hyvä tapa päivityksille on myös jos ne saa levykeillä
eri laitteiten/ohjelmien toimivuudesta on aina hyvä saada tietoa
mutta jokainen tekee mitä haluu(otta riskejä isompia tai pienempiä)
päivityksiin on hyvä jos on 100M hyvälaatusita kaistaa niin add:it liikuu liukaasti miniminä voi pitää 6M
hyvä tapa päivityksille on myös jos ne saa levykeillä
eri laitteiten/ohjelmien toimivuudesta on aina hyvä saada tietoa

- JustMy2Cents
- Vakiokalustoa
Olisi ehken hyvä mainita roskan toimittajat tällä topiikilla. Ellei sitten ylläpito poista hyvän netiketin vastaisena
Seuraavat toimittajat ovat toimittaneet turskaa toimivina laitteina. "takuuasiat" ovat hoituneet huonosti tai ei ollenkaan. Kahdelta jouduin vetämään rahat takaisin luottokunnan avustuksella. Yksi maksoi parin puhelinsoiton jälkeen rahat takaisin.
Carsung
UfoDiag
Autosvs
Edelleen tahdon korostaa sitä, että nämä ostavat tavaransa mistä halvimmalla saavat joten itse tuote saattaa vaihtua kuukausittain. Ulkonäkö pysyy hyvinkin samanlaisena.
Kaikki ym. toimittajat mainostavat itseään alkuperäisenä valmistajana ja jotkut väittävät jopa tekevänsä näitä OEM:nä mersulle itselleen. Kukin päätelköön itse kuinka paikkansa pitäviä nuo väitökset ovat.
"Junnullakin" oli tietoa roskan toimittajista, joten josko, Junnu, voisit avata sanaisen arkkusi ja mainita nuo nimeltä ...
-0,02$

Seuraavat toimittajat ovat toimittaneet turskaa toimivina laitteina. "takuuasiat" ovat hoituneet huonosti tai ei ollenkaan. Kahdelta jouduin vetämään rahat takaisin luottokunnan avustuksella. Yksi maksoi parin puhelinsoiton jälkeen rahat takaisin.
Carsung
UfoDiag
Autosvs
Edelleen tahdon korostaa sitä, että nämä ostavat tavaransa mistä halvimmalla saavat joten itse tuote saattaa vaihtua kuukausittain. Ulkonäkö pysyy hyvinkin samanlaisena.
Kaikki ym. toimittajat mainostavat itseään alkuperäisenä valmistajana ja jotkut väittävät jopa tekevänsä näitä OEM:nä mersulle itselleen. Kukin päätelköön itse kuinka paikkansa pitäviä nuo väitökset ovat.
"Junnullakin" oli tietoa roskan toimittajista, joten josko, Junnu, voisit avata sanaisen arkkusi ja mainita nuo nimeltä ...
-0,02$
- JustMy2Cents
- Vakiokalustoa
Vähän vaarallista mustalistata toimittajia mutta nämä kaksi toimittavat kyllä Stareja mutta vaikka kuinka vakuuttavat että tuote on se laadukkain vaihtoehto niin se onkin kiinalaisten oma viritys:
www.ecufactory.com
www.obdcokus.hk
Edellisen palveluja on kyllä kehuttu kovastikin mutta ei oikein vakuuta jos tuote ei vastaa odotuksia ja lupauksia.
www.ecufactory.com
www.obdcokus.hk
Edellisen palveluja on kyllä kehuttu kovastikin mutta ei oikein vakuuta jos tuote ei vastaa odotuksia ja lupauksia.