m104 ongelma jatkuu
m104 ongelma jatkuu
auto oli 4 kk autokorjaamolla eikä vieläkään aiheelle"c36 moottoriongelma" löytynyt ratkaisua.Vielä katsottiin capricemanin kanssa kaikki sytkäpuolen johdot, eli avattiin todettiin hyviksi, ja teipattiin uudelleen. Nyt auto ei toimi ollenkaan. Kun paikaltaan painaa reippaammin kaasua, kierrokset tippuu, ja auto sammuu, Jos 100km/h mittarissa painaa reippaammin kaasua kierrokset tippuu ja auto sammuu, eli aina auto vaan tukehtuu... tuleekohan tämä ikinä kuntoon, kun edes korjaamot eivät löydä vikaa...
Lauri
Tuli mieleen kun luin edelliset jutut tästä tapauksesta niin opetus mielessä.
Veljellä on 525 bmw ja yks päivä rupes temppuilemaan.Pätkintää,
heijailua.
Korjaamo katsoi ,ei löydä vikaa.Sovittu että kaikki osat jotka ovat vaihtaneet laittavat takaisin.Antoivat reklamaation ja lähettivät maahantuojalle.
Siellä ekspertit etsivät taas vikaa ,ei löydy.Tilattu ekspertti kouvolasta joka tietää,ei löydä vikaa.
Sitten sai tietää tutun rallipuolen kaverin joka töissä mitsubishillä?.
Jäbä kävi heti puristus paineiden kimppuun ja siinähän se syy oli.
Ei se hävittänyt nesteit tai sotkenu öljyyn.Kansipahvivaihtoon.Konehan rupes pelaamaan pahvin vaihdon jälkeen nätisti mutta jotain asentaja ihmetteli että kone ei rääkäise niinkuin sen pitää.
Okei yks anturi vaihdettiin ja samalla huomattiin vanos venttiilissä pientähäiriötä ja sekin vaihtoon(oli sikakallis)mutta nämä syyt rupes löytymään vastakun kansipahvivaihdettiin.
Ainut hyvä oli tässä että turhia osia ei vaihdettu ja vianetsintähinta oli kohtuullista koska korjaamo päiviä tuli tälle yli30päivää.Eli se oli halvaantunut 2kk.Kummakun veljellä riitti pinna katsoa kun ammattimiehet raapii päätä ja itse bmw ei saanu autoa kuntoon.
Eli tässä m104 tapauksessa vika saattaa olla muuallakuin sähköissä ja se vika on vain sattumaa että alkoi pesun aikaan.Myös opetus oli että lähdetään perus jutuista liikkeelle ja tässä jutussani kaikki asentajat menivät halpaan koska vika näytti sähkövialta ja syy kansipahvi.
Veljellä on 525 bmw ja yks päivä rupes temppuilemaan.Pätkintää,
heijailua.
Korjaamo katsoi ,ei löydä vikaa.Sovittu että kaikki osat jotka ovat vaihtaneet laittavat takaisin.Antoivat reklamaation ja lähettivät maahantuojalle.
Siellä ekspertit etsivät taas vikaa ,ei löydy.Tilattu ekspertti kouvolasta joka tietää,ei löydä vikaa.
Sitten sai tietää tutun rallipuolen kaverin joka töissä mitsubishillä?.
Jäbä kävi heti puristus paineiden kimppuun ja siinähän se syy oli.
Ei se hävittänyt nesteit tai sotkenu öljyyn.Kansipahvivaihtoon.Konehan rupes pelaamaan pahvin vaihdon jälkeen nätisti mutta jotain asentaja ihmetteli että kone ei rääkäise niinkuin sen pitää.
Okei yks anturi vaihdettiin ja samalla huomattiin vanos venttiilissä pientähäiriötä ja sekin vaihtoon(oli sikakallis)mutta nämä syyt rupes löytymään vastakun kansipahvivaihdettiin.
Ainut hyvä oli tässä että turhia osia ei vaihdettu ja vianetsintähinta oli kohtuullista koska korjaamo päiviä tuli tälle yli30päivää.Eli se oli halvaantunut 2kk.Kummakun veljellä riitti pinna katsoa kun ammattimiehet raapii päätä ja itse bmw ei saanu autoa kuntoon.
Eli tässä m104 tapauksessa vika saattaa olla muuallakuin sähköissä ja se vika on vain sattumaa että alkoi pesun aikaan.Myös opetus oli että lähdetään perus jutuista liikkeelle ja tässä jutussani kaikki asentajat menivät halpaan koska vika näytti sähkövialta ja syy kansipahvi.
Luin uudestaan jutun.Vaihdoitkos tai tinasitko yj-releen ja bensareleen koska se jäi jutusta epäselväksi.Sehän poikii vaikka millaisia vikoja jos on kontakti häiriöitä ,osa laitteista toimii ,osa ei ,ja milloin sattuu kunnes lopulta hyytyy kokonaan.
Onhan se voinu antaa pesun jälkeen jännitepiikin jota se ei kestänyt.
Onhan se voinu antaa pesun jälkeen jännitepiikin jota se ei kestänyt.
Onkos bensan paineet mitattu ajaessa/auton pätkiessä ?
r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Kyn aikaisemmin kyselit ecua lainaan niin saitko loppujen lopuksi?
Jotkut ovat käyttäneet ecua korjaus pajalla ja vastaus ollut että ei vikaa ,eli tämä kiinnostas siinä mielessä että onkohan lasku ollut vain postituskuluja?
Vaikka aika rehellistä ollut nämä germaanit kun eivät ole viilanneet vaikka kyllähän se osan takaisin laittaessa huomaa että ei korjausta tilanteeseen.
Jotkut ovat käyttäneet ecua korjaus pajalla ja vastaus ollut että ei vikaa ,eli tämä kiinnostas siinä mielessä että onkohan lasku ollut vain postituskuluja?
Vaikka aika rehellistä ollut nämä germaanit kun eivät ole viilanneet vaikka kyllähän se osan takaisin laittaessa huomaa että ei korjausta tilanteeseen.