Itsellä
-Joskus esp/abs varoitus valot palaa mittaristossa.
-Paksi on ja pysyy näköjään lukossa,ei infrasta eikä keskikonsolista aukea! puhumattakaan avaimella
![Crying or Very Sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
kyllä siihen joku viritys kannattais kehittää, ihan mukavuudenkin takia, vaikka webastoCLk silber kirjoitti:Unohdin vielä mainita tossa että omassa ei ole sitä LOHKOLÄMPPÄRIÄSiitä syystä vähän tekee pahaa käynnistää reilu -20c
![]()
Pitäis. Mulla oli aamulla 1,5 h tolpassa kiinni ja kone oli päälle asti ihan haalea -- riittää.pera8x kirjoitti:joo, määkin huomasin pari päivää sitten, ettei tossa toisessa mersussa toimi lohkolämmitin ollenkaan. piuhat ja elementti on paikoillaan ja sisätilat lämpiää, kun laittaa tökkeliin, mutta kone on yhtä jäässä, kun ilman lohkolämmitintäkin. yks aamu pistin lohkolämmittimeen ja annoin olla 5 tuntia. mitään ei tapahtunut. kait sen siinä ajassa pitäis jo pikkasen lämmetä?
musta on tullut niin "vainoharhainen" nykyään, kun nuo lapset tekee mitä sattuu tuolla pihalla, että aina tarkistan lähteeko se lohkolämmitin lämmittämään ja sitätilanlämmitin puhaltamaan, kun roikkaan laitan auton, ei ole hauska huomata aamulla, että taas on säästetty sähköä...Aku P kirjoitti:
SAmaa vikaa kyllä Rahikaisella: ihmettelin viime viikolla kovasti kun auto oli roikassa joka yö mutta silti piti hehkuttaa niin pirun kauan.
Tutkin sitten asiaa ja selvisi, että joku arjen sankari on napsauttanut tolpasta "päävirtanamiskan" 0-asentoon
Näin se ois helppo, vaan kerrostalossa kun asun niin tulee jo illalla iskettyä johto kiinni ja kello raksuttaa tolpassa ja pistää virrat päälle oikeaan aikaan.napa kirjoitti:musta on tullut niin "vainoharhainen" nykyään, kun nuo lapset tekee mitä sattuu tuolla pihalla, että aina tarkistan lähteeko se lohkolämmitin lämmittämään ja sitätilanlämmitin puhaltamaan, kun roikkaan laitan auton, ei ole hauska huomata aamulla, että taas on säästetty sähköä...Aku P kirjoitti:
SAmaa vikaa kyllä Rahikaisella: ihmettelin viime viikolla kovasti kun auto oli roikassa joka yö mutta silti piti hehkuttaa niin pirun kauan.
Tutkin sitten asiaa ja selvisi, että joku arjen sankari on napsauttanut tolpasta "päävirtanamiskan" 0-asentoon
meillä on hieman eri ducatoteemeli 210 kirjoitti:
joku tuossa sanoi että ducato ei ole talviauto....itselläni on -05 ducato jossa webasto ja lämpenee ilman webaston käyttöä ihan normaali lämpöihin jo lyhyellä ajomatkalla....viimasuojat vaan pitää olla paikallaan ja aamustartit on todella vaivattomia kun webasto päällä 15-30min....kuin palmun alta.
Ruisku "luulee" lämmityksen perusteella että on lämmin keli, eikä anna "ryyppyä" tarpeeksi.vimakuus kirjoitti:Mulla on 280E ja ainut "vika" on sellanen kun laittaa pariksi tunniksi lohkariin, niin ekan startin jälkeen lähtee käymään, mutta välillä sammuu melkein heti. Toisella startilla jää käymään ja pelaa normaalisti. Tätä siis tapahtuu ainoastaan lohkolämmitintä käytettäessä. Mikäköhän tällaisenkin ilmiön aiheuttaa..?
juu, jotain tuollaista, vaikka kyllä sen imuilman lämpötila anturin pitäis kans hieman korjata tilannettaTimo L. kirjoitti:Ruisku "luulee" lämmityksen perusteella että on lämmin keli, eikä anna "ryyppyä" tarpeeksi.vimakuus kirjoitti:Mulla on 280E ja ainut "vika" on sellanen kun laittaa pariksi tunniksi lohkariin, niin ekan startin jälkeen lähtee käymään, mutta välillä sammuu melkein heti. Toisella startilla jää käymään ja pelaa normaalisti. Tätä siis tapahtuu ainoastaan lohkolämmitintä käytettäessä. Mikäköhän tällaisenkin ilmiön aiheuttaa..?