W201 meseen vanteet (mitkä näistä)

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
WathPl0x
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: Su 03.05.2009 19:43

W201 meseen vanteet (mitkä näistä)

Viesti Kirjoittaja WathPl0x »

Nyt oon tossa noita vanteita katellu ja tullu siihen päätökseen et 17" vanteet ois sopivat. Mutta nyt olisi tuo valinta eessä että minkälaiset sitä hommais. Löysin tossa pari omasta mielestä siistiä vannetta, mutta nyt kysyn että mitä mieltä te olette, mitkä vanteet kävis tohon mekkeriin parhaiten?

http://www.vannetukku.fi/tendenza-p-13401.html
http://www.vannetukku.fi/player-black-p-13792.html
http://www.vannetukku.fi/granturismo-p-12612.html
http://www.vannetukku.fi/volante-p-13329.html

Noita oon katellu, mutta en osaa päättää, nyt apua :D

Oma mekkeri on:
http://minunauto.com/auto/21542

Alustasta senverra että hommattu on -45mm H&R jouset mutta en ole kerenny vielä asentamaan alle.

Toki voitte ehdottaa muitaki vanteita, mutta hinta pitää olla siinä max 450€ toimituskuluineen.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12819
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

ekat :idea:
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

ekat tai vikat.

edit: näin auton kuvan... ekat.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Whaeva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 566
Liittynyt: Pe 30.03.2007 10:23

Viesti Kirjoittaja Whaeva »

Pikku huomautuksena, että nuo Barzetan "huulivanteet" ei ole tuon kokoisena läheskään yhtä maukkaita, kuin kuvassa. Eli noin kapeiden vanteiden keskiö on ihan yhtä ulkona, kuin huuli... puolat hiukka taittuu sisäänpäin, että reunalle tulee pieni huuli.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

1,2 tai 4, mutta ei 3 missään tapauksessa...

tosiaan tuossa 7" ja 7.5" leveydessä tuo huuli ei ole ihan tuota luokkaa mitä mainoskuvissa :roll: taitavat olla jotain 8x18" kuvia muutenkin nuo...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13654
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Ensimmäiset. Noita katselin itsekin kun syksyllä paljastui että juuri ostamani BBS RS 16 ei sopinut omaani. Mut, onneksi sit löyty toiset vanhat "ysärit".

Kuitenki nuo ekat on komeet :) .
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
j.a
Mersumies
Mersumies
Viestit: 933
Liittynyt: To 21.07.2005 17:12
Paikkakunta: anjala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja j.a »

itse en huolis mitään noista,mut jos pitää valita,ni tokat kiilotetul huulel...
Diesel on puhtaampi
WathPl0x
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: Su 03.05.2009 19:43

Viesti Kirjoittaja WathPl0x »

Itekki oon ajatellu tota ekaa tai vikaa, kun pitäs olla jonkilainen huuli niissä vanteissa.
Avatar
Anttuu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 86
Liittynyt: Ti 03.11.2009 15:52
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Anttuu »

Serkulla nuo vikat vanteet 17 tuumasina. Ihan hyvinhän niissä on sitä huulta :o Mutta joo noi vikat ois parhaimmat, meseen sopii huulivanteet :D Varsinkin pikkumerssiin.

RH vanteet

Tuossa olis RH:n vanteita, ensimmäisenä juuri nuo AMG replica vanteet.
"Jos kiipeää perse edellä puuhun, tippuu pää edellä alas."
Avatar
moilane
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: To 27.12.2007 18:31

Viesti Kirjoittaja moilane »

number nelonen
Imuäänet kunniaan!!
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Ekat.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
Messerschmitt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1370
Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
Paikkakunta: Utajärvi / Oulu

Viesti Kirjoittaja Messerschmitt »

1. viimeiset on aivan järkyttävät... 2.vaihtoehtona 2.
Viimeksi muokannut Messerschmitt, Pe 05.02.2010 00:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

Vaihtoehto numero 2.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
Eikhi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 223
Liittynyt: Pe 31.07.2009 19:01
Paikkakunta: Siikalatva

Viesti Kirjoittaja Eikhi »

1 tai 4
202 2.5TD
201 2.0E
124 200D
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3794
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Toi kasari korisarja vaatisi kyllä huomattavasti oldskoolimmat kiekot, eli periaatteessa taiteen sääntöjen mukaan mikään ei oikein passaa :roll: Mutta jos pakko on valita niin 2.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Ekat, tai tokat ja 120mm madallus :-D
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
mikklotj
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 201
Liittynyt: To 28.02.2008 15:37
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mikklotj »

Juhis. kirjoitti:Ekat, tai tokat ja 120mm madallus :-D
120mm. madallus ja ei mitkään noista vanteista :D
C36
Whaeva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 566
Liittynyt: Pe 30.03.2007 10:23

Viesti Kirjoittaja Whaeva »

Hölmön näkösiä noi on kaikki, paitsi numero 3. Nuo "feikki-huuli"-vanteet on luonnossa ja viistosta katsottuna oikeesti törkeen näköset, kun vanteen keskiö on ulompana tai samassa tasossa, kuin huulen ulkoreuna.

Eli minä sanon, että numero 3. noista. Tommonen 5-puolanen istuu kyllä vanhaan mersuun joskus ihan hyvin. Täytys kyllä olla autossakin sitten jotain blingiä... :?

EDIT: Putki piiloon tuolta mersun perästä. :D
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

http://www.kiiltovaunu.org/index.php?cPath=29_31

Itse ostin tuollaiset, omaan silmään erittäin hienot :) tässä sovittelukuva. Aluksi halusin 16" vanteet, mutta eipä nuo 17" liian isot ole.
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

nj^ kirjoitti:http://www.kiiltovaunu.org/index.php?cPath=29_31

Itse ostin tuollaiset, omaan silmään erittäin hienot :) tässä sovittelukuva. Aluksi halusin 16" vanteet, mutta eipä nuo 17" liian isot ole.
mulla on kesäksi samanlaiset tulossa tuohon omaan 124 koppaiseen... taakse 9"x18" ET30 ja eteen pitää vielä ostaa 8"x18" ET 35... renkaat taakse 255/45 x 18" ja eteen 245/45 x 18"

taakse joutuu tosin tekemään etulokasuojista levikkeet, että pysyy vanteet ja rengas korin sisäpuolella, eikä tule sitä 5 cm ulos tai ole ihan siinä kaarella...

toki jos en olisi hosunut noiden takavanteiden kanssa, niin ostaisin tälläiset, mutta nuo tuli tietysti vasta sitten myyntiin, kun olin jo parivuotta harkinnut noiden meshII vanteiden ostoa, kuten yleensä aina käy, että kun jotain ostaa, niin sitten on viikon päästä parempaa tarjolla :D http://www.kiiltovaunu.org/product_info ... ts_id=2198 vanteet maalaan matta tai puolikiiltävällä mustaksi, ei kiinnosta tuo "kiilto"...
Viimeksi muokannut napa, Ma 08.02.2010 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

napa kirjoitti:
nj^ kirjoitti:http://www.kiiltovaunu.org/index.php?cPath=29_31

Itse ostin tuollaiset, omaan silmään erittäin hienot :) tässä sovittelukuva. Aluksi halusin 16" vanteet, mutta eipä nuo 17" liian isot ole.
mulla on kesäksi samanlaiset tulossa tuohon omaan 124 koppaiseen... taakse 9"x18" ET30 ja eteen pitää vielä ostaa 8"x18" ET 35... renkaat taakse 255/45 x 18" ja eteen 245/45 x 18"

taakse joutuu tosin tekemään etulokasuojista levikkeet, että pysyy vanteet ja rengas korin sisäpuolella, eikä tule sitä 5 cm ulos tai ole ihan siinä kaarella...
Omat 7.5x17, renkaiksi 205/40/17 ja taakse varmaan 5-10mm lätyt että tulee edes kaarelle =D
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

nj^ kirjoitti: Omat 7.5x17, renkaiksi 205/40/17 ja taakse varmaan 5-10mm lätyt että tulee edes kaarelle =D
no, tuo 7.5" leveä taitaa olla vielä aika isolla ET:lläkin, eli ne jää aika sisälle :roll: tuo 9" leveä 30 ET:llä tulee kyllä jo liikaa ulos...

tässä on ollut vähä joka projektin kanssa sitä ongelmaa, että vanteet/renkaat ei meinaa pysyä korin sisällä, vaan tulee liikaa ulos, kaverin sierra projektissa syy oli se, että se scorpparin taka-akseli on melkein 10 cm leveämmällä raidevälillä, kuin sierran oma :P jopa vakio 15" meinaa pursuta korista ulos... ne 17" mitä sinne aluksi suunniteltiin, ei sovi mitenkään, ilman kunnon kaarien muokkausta :cry:

tuleeko sulla muuten bemarin jaolla nuo vanteet ja sitten laitat sellaisen spacerin, joka muuttaa jaon mersun omaksi, kun ei ole tullut mersun jaolla vastaan 17" tuota meshII vannetta, etsitty kyllä on... (navetta puolillaan puolikuntoisia 17" renkaita :wink: )
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

napa kirjoitti: no, tuo 7.5" leveä taitaa olla vielä aika isolla ET:lläkin, eli ne jää aika sisälle :roll: tuo 9" leveä 30 ET:llä tulee kyllä jo liikaa ulos...
ET 35, edessä kohtuu passeli.. Takana jää inan sisään ja siksi spacerit.
napa kirjoitti: tuleeko sulla muuten bemarin jaolla nuo vanteet ja sitten laitat sellaisen spacerin, joka muuttaa jaon mersun omaksi, kun ei ole tullut mersun jaolla vastaan 17" tuota meshII vannetta, etsitty kyllä on... (navetta puolillaan puolikuntoisia 17" renkaita :wink: )
Ihan mersun omalla jaolla ja keskireiällä, pistin kyselyä tuonne kiiltovaunuun vanteiden saatavuudesta ja kyllähän semmoset saatiin tilattua. Hintakin hieman vähemmän kun muilla jaoilla vastaavat vanteet ;)
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

nj^ kirjoitti: Ihan mersun omalla jaolla ja keskireiällä, pistin kyselyä tuonne kiiltovaunuun vanteiden saatavuudesta ja kyllähän semmoset saatiin tilattua. Hintakin hieman vähemmän kun muilla jaoilla vastaavat vanteet ;)
tuo on kans raivostuttavaa, kun ne ei saa sitä tarjontaansa heti kunnolla näkyviin :x no, eihän siinä jää kuin kaupat syntymättä, että niiden häpeähän se toisaalta on, eikä ostajan :roll:

pienen pudjetin rakentajalle nuo on kyllä ihan kohtuu hintaiset vanteet...

mulla tais kyllä olla vähintään 8" leveät ne 17" vanteet, joita etsin, mutta ei oikein löytynyt tarjontaa sopivan hintaisista, jotka olis vielä sopinut omaan makuun :?
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

napa kirjoitti: tuo on kans raivostuttavaa, kun ne ei saa sitä tarjontaansa heti kunnolla näkyviin :x no, eihän siinä jää kuin kaupat syntymättä, että niiden häpeähän se toisaalta on, eikä ostajan :roll:

pienen pudjetin rakentajalle nuo on kyllä ihan kohtuu hintaiset vanteet...
Kysynnän mukaan noita taitaa tuolla olla, ja ei ilmeisesti 5*112:sille ole hirveää menekkiä. Itse löysin googlettamalla tälläisen sivun, josta huomasin että kyseisellä jaolla on olemassa kyseiset vanteet. Sitten vain kyselin löytyykö kiiltovaunusta niitä (käyn raumalla töissä, joten sai noudettua) ja tilaus oli mahdollista.

Eihän nuokaan olisi silti kriteereitäsi täyttäny, 7.5" leveät kun ovat :) Itse tykkään kyllä vanteista paljon, toivotaan että vielä kesälläkin olen samaa mieltä ;D

Edit: Mistähän tuohon saisi mersun keskikupit?
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12819
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

eihän tuo 9" et30 tuu mitenkään päin ulos , oisko tässäkin kuvassa ollu 9" et 35 , ja kaikenlisäksi viel camberit ~1.5 miinuksella (camber tangot), eli ilman niitä viel sisemmäl.


http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/E300DT ... medium.jpg
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

epk kirjoitti:eihän tuo 9" et30 tuu mitenkään päin ulos , oisko tässäkin kuvassa ollu 9" et 35 , ja kaikenlisäksi viel camberit ~1.5 miinuksella (camber tangot), eli ilman niitä viel sisemmäl.


http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/E300DT ... medium.jpg
pitää ottaa kyllä kuva, kun seuraavaksi niitä tuonne alle sovittelee... mulla nimittäin ne tulee, vai johtuuko siitä, kun niissä on päällä 255/45 kumit :roll: mitkä kumit tuossa sun kuvassa on, jotku 215/225 kenties...

konttorille kuitenkin ihan turha mennä, kun kulutuspinnasta näkyy yli tuuma, kun katsoo ylhäältäpäin...

ja vielä, kun tarkoitus on ehkä laittaa 275 leveää kumia joskus alle, niin ei se ainakan tilannetta helpota... levitykset taakse, niin sitten ei ole probleemia enää tuon asian kanssa...
Viimeksi muokannut napa, Ma 08.02.2010 16:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

epk kirjoitti:eihän tuo 9" et30 tuu mitenkään päin ulos , oisko tässäkin kuvassa ollu 9" et 35 , ja kaikenlisäksi viel camberit ~1.5 miinuksella (camber tangot), eli ilman niitä viel sisemmäl.


http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/E300DT ... medium.jpg
Mikä tuo musta neliö tuossa lukon vieressä on?
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12819
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

napa kirjoitti:
epk kirjoitti:eihän tuo 9" et30 tuu mitenkään päin ulos , oisko tässäkin kuvassa ollu 9" et 35 , ja kaikenlisäksi viel camberit ~1.5 miinuksella (camber tangot), eli ilman niitä viel sisemmäl.


http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/E300DT ... medium.jpg
pitää ottaa kyllä kuva, kun seuraavaksi niitä tuonne alle sovittelee... mulla nimittäin ne tulee, vai johtuuko siitä, kun niissä on päällä 255/45 kumit :roll:

konttorille kuitenkin ihan turha mennä, kun kulutuspinnasta näkyy yli tuuma, kun katsoo ylhäältäpäin...

ja vielä, kun tarkoitus on ehkä laittaa 275 leveää kumia joskus alle, niin ei se ainakan tilannetta helpota... levitykset taakse, niin sitten ei ole probleemia enää tuon asian kanssa...
jaa sulla olikin tuolla alussa renkaastakin mainintaa, no eipä ihme että tulee Rengas ulos :D
nj^ kirjoitti:
epk kirjoitti:eihän tuo 9" et30 tuu mitenkään päin ulos , oisko tässäkin kuvassa ollu 9" et 35 , ja kaikenlisäksi viel camberit ~1.5 miinuksella (camber tangot), eli ilman niitä viel sisemmäl.


http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/E300DT ... medium.jpg
Mikä tuo musta neliö tuossa lukon vieressä on?
infran vastaanotin
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

epk kirjoitti:
jaa sulla olikin tuolla alussa renkaastakin mainintaa, no eipä ihme että tulee Rengas ulos :D
no minä jo mietin, että on se nyt kumma, jos muilla ei tule ulos, mutta mulla tais olla tuo rengas hieman eri kaliiberia :D
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Vastaa Viestiin