W211 Avantgarde - alusta Suomen oloissa
W211 Avantgarde - alusta Suomen oloissa
Kertokaapa kokemuksianne W211 Avantgarde - malliversion talvikäytöstä.
Onko maavara liian pieni?
Mielestäni Avantgarde on hienoin malliversio.
Tuolla joku oli saanut tarpeekseen alustasta ja halusi korotuksen.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8817923
Onko maavara liian pieni?
Mielestäni Avantgarde on hienoin malliversio.
Tuolla joku oli saanut tarpeekseen alustasta ja halusi korotuksen.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8817923
Eteenkin tänä talvena matala alusta on ollut pikkasen koetuksella. Suurin ongelma melkein siinä että joku jääkimpale ei mahdu alustan alla pyörimään vaan se menee vastakarvaan johonkiin muovin koloon ja murskaantuu väkisin. Toinen ongelmallinen kohta on terävän auratun reunan ylittäminen tien risteyksessä. Toistaiseksi muovit ei ole lähteny liikenteeseen.
Tarkkana sen kanssa saa olla mutta kyllä sillä selviää.
Tarkkana sen kanssa saa olla mutta kyllä sillä selviää.
Eikös Avantgarde Airmaticilla istu likimain samalla korkeudella kuin Classic jos Airmatic on perusasetuksessa ja vasta Sport-asetuksella teräsjousisen Avantgarden kanssa likimain samalla korkeudella?Jasu24 kirjoitti:Alla on ollut marraskuusta 280cdi Avantgarde ja ainoa miinus on etenemiskyky (=vetoakselit edestä puuttuvat). Airmatic tosin nostaa maavaran tarvittaessa "maasturitasolle", mutta sitä ei ole kuin kokeiltu.
Mielipiteet menevät pahasti ristiin mutta minusta Airmatic on välttämätön Avantgarde mallissa juuri siksi että aina ei huvita ajella kivireellä ja mökkitiellä jopa korotettu maavara on usein hyödyksi, ei pelkästään standardi Classic taso.
Eipä ole ongelmia ollut, vaikka edessä Eibachin madallusjouset, tosin maltillisesti laskettu. Auto S211 Avantgarde.
Meidän S210 Avantgarde Eibachin jousilla on kyllä talviajoon vähän liian matala, vaikka jousien päässä on korkeimmat kumit.
Meidän S210 Avantgarde Eibachin jousilla on kyllä talviajoon vähän liian matala, vaikka jousien päässä on korkeimmat kumit.
C43 AMG, 560 SEC, 220 Sb, CLS 320, CLK 320, SL 500, Mach I, Skyline 240 KGT, 3*OG900
- jytäkkä
- Mersumies
- Viestit: 679
- Liittynyt: To 25.11.2004 17:02
- Paikkakunta: Tampereen esikaupunkialue
Avantgarden normialusta ihan jees, saa laskettaa menemään ihan huolella.
Enkä kylläkään kaipaa rikkuvia vetoakseleita enkä ilmapusseja etupäähän.
Enkä kylläkään kaipaa rikkuvia vetoakseleita enkä ilmapusseja etupäähän.
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
---------------------------------------------------------------------
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
---------------------------------------------------------------------
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Re: W211 Avantgarde - alusta Suomen oloissa
Aiemmin minulla on ollut useita mersuja perusalustalla.Carnetti kirjoitti:Kertokaapa kokemuksianne W211 Avantgarde - malliversion talvikäytöstä.
Onko maavara liian pieni?
Mielestäni Avantgarde on hienoin malliversio.
Tuolla joku oli saanut tarpeekseen alustasta ja halusi korotuksen.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8817923
Nykyinen uudempi autoistani on avantcarde - alustalla ja teräsjousilla.
Mieluinen on ja ei liian kova 17 tuuman alkuperäisrenkailla... vain paljon parempi nopeassa maantieajossa.
Hyvin olen päässyt mökille tälläkin, iso kelkkakärry perässä.
Classikko - alustalla en enää osta autoa.
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
Avantgardet mallista riippuen parhaiten varusteltuja ja alustaltaan ajettavimpia.
ajossa w203 220cdi, aut avantgarde
exät:
BMW 118d, -08 (Kirppu, mieletön mikroauto ajaa, joka ei kuluttanut mitään mutta...tähti puuttui)
BMW e46, 320d, -05 (OH jeah mikä ajaa, mutta jätti tielle Lappiin)
w203, 200 komp. aut, -02 (laadukas pensarosvo)
w202, 200cdi, aut -00 (made to run forever)
exiä: c280 aut -94(sweetheart), volvo 850 gle -93 aut (shitload of trouble!!!), peugeot 306 1.6 sr(boooring), Fiat Croma 2.0 turbo(Love, Hate, Love), Peugeot 309 -87, 1.3(The RedGun), Saab 99GL -82.(Firstlove!!!)
Personal slogan: "kettu että mä vihaa kaikkia voorteja!!!"
-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-
exät:
BMW 118d, -08 (Kirppu, mieletön mikroauto ajaa, joka ei kuluttanut mitään mutta...tähti puuttui)
BMW e46, 320d, -05 (OH jeah mikä ajaa, mutta jätti tielle Lappiin)
w203, 200 komp. aut, -02 (laadukas pensarosvo)
w202, 200cdi, aut -00 (made to run forever)
exiä: c280 aut -94(sweetheart), volvo 850 gle -93 aut (shitload of trouble!!!), peugeot 306 1.6 sr(boooring), Fiat Croma 2.0 turbo(Love, Hate, Love), Peugeot 309 -87, 1.3(The RedGun), Saab 99GL -82.(Firstlove!!!)
Personal slogan: "kettu että mä vihaa kaikkia voorteja!!!"
-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-