Suomessa jäällä ja jokkiksessa tuhotaan onneksi monia tieliikenteeseen kelpaamattomia vehkeitä vuodessa... Perskeles kun perustaisivat jonkin saab-sarjan (mahdollisimman äkkiä suomi tyhjäksi vanhoista 900)
Teini rysäytti W126:n perään
Onhan ne ajo-ominaisuudet (onkohan volvossa edes sellaisia
) aikas huonot volvossa, mutta se on just hyvä johonkin pellolle tai jäälle...
Suomessa jäällä ja jokkiksessa tuhotaan onneksi monia tieliikenteeseen kelpaamattomia vehkeitä vuodessa... Perskeles kun perustaisivat jonkin saab-sarjan (mahdollisimman äkkiä suomi tyhjäksi vanhoista 900)
Suomessa jäällä ja jokkiksessa tuhotaan onneksi monia tieliikenteeseen kelpaamattomia vehkeitä vuodessa... Perskeles kun perustaisivat jonkin saab-sarjan (mahdollisimman äkkiä suomi tyhjäksi vanhoista 900)
S124 300TD -90
E46 323 Cabrio -00
Ex 2x 190 2.6
-Ajaminen on vasta puoli autoilua-
E46 323 Cabrio -00
Ex 2x 190 2.6
-Ajaminen on vasta puoli autoilua-
- Merbensium
- Vakiokalustoa

- Viestit: 235
- Liittynyt: Ma 23.11.2009 00:32
- Paikkakunta: Vantaa
Vanha aihe, sattuipa silmään...Akseli E kirjoitti:Onhan ne ajo-ominaisuudet (onkohan volvossa edes sellaisia) aikas huonot volvossa, mutta se on just hyvä johonkin pellolle tai jäälle...
Uskallan olla eri mieltä noista vanhojen Volvojen huonoista ajo-ominaisuuksista. Itsellä oli vuoden vanha(?) 400-sarjan Volvo, ja pari vuotta vanha(?) 700-sarjan Volvo. Nelisatku oli kyllä aika surkea, eipä sitä oikeen Volvoks voi sanoa, vähän sama ku ajais jollain vanhalla Rellun romulla tai Ooppelilla.
Mutta kyllä se 700 oli jo ihan eri luokan auto. Meni ku juna, suoraan ja pehmeesti. No, olihan se keskimääräistä parempikuntoisempi yksilö kuitenkin. Ohjaus oli tarkka ja muutenkin ajaminen oli todella "ennalta arvattavaa". Oli hyvä auto.
Nelisatkun ajoin sitten liukkaalla yhteen tolppaan.. n. 40km/h ja kyllä se keula aikas ruttuun meni. Mutta on noi 700 kyllä huomattavasti kovapeltisempiä rakkineita.
Kaippa noi vanhat 200 ja 700 sarjan Volvot on teinien suosiossa, kun eivät maksa juuri mitään ja arvo mitataan romuraudan kilohinnalla. Ne on suht' turvallisia, tilavia ja kovapeltisiä. Varaosat ei maksa paljon paskaakaan -uutenakaan. Ja onhan ne TAKAVETOSIA ja aika kevytperäisiä..
The Best or.. AMG?
MB W219 CLS 55
ex. Audi D3 A8L W12
ex. MB V126 560SEL
MB W219 CLS 55
ex. Audi D3 A8L W12
ex. MB V126 560SEL
Mulle tuputettiin joko 240 farkkua tai 700 automaattivolvoa tuon saapin jälkeen, mutta yks skandinaavi riitti.
Ja sitten ajattelin, että jos samalla polttoainekulutuksella voin kulkea ässäsarjalla, kuin ajaa 200 sarjan kaasarivolvoa, niin mersu mielummin.
Ja sitten ajattelin, että jos samalla polttoainekulutuksella voin kulkea ässäsarjalla, kuin ajaa 200 sarjan kaasarivolvoa, niin mersu mielummin.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
- Merbensium
- Vakiokalustoa

- Viestit: 235
- Liittynyt: Ma 23.11.2009 00:32
- Paikkakunta: Vantaa
No tuossa tapauksessa ilman muuta! Onhan noi nyt ihan eritason autoja kuitenkin. Se mun Volvo oli ruiskulla, aina se vei sen tasan kympin kaupungissa ajotyylistä huolimatta. Aivan sama ajoitko hillitysti vai poljitko.Mesedesi kirjoitti:Mulle tuputettiin joko 240 farkkua tai 700 automaattivolvoa tuon saapin jälkeen, mutta yks skandinaavi riitti.
Ja sitten ajattelin, että jos samalla polttoainekulutuksella voin kulkea ässäsarjalla, kuin ajaa 200 sarjan kaasarivolvoa, niin mersu mielummin.
Matka-ajossa se veikin sitten vaivaiset 7,5l/100km.
Mutta helvetin mukavat penkit siinä oli, kun olivat ortopediset. Niiden jälkeen noi ässän perusjakkarat on aika.. noh, huonot...
Mutta muilta osin ei sitten ylläkään S-sarjalaisen tasolle.
The Best or.. AMG?
MB W219 CLS 55
ex. Audi D3 A8L W12
ex. MB V126 560SEL
MB W219 CLS 55
ex. Audi D3 A8L W12
ex. MB V126 560SEL
Eikös se olekkin joku rellun suunnittelema romuMerbensium kirjoitti:Nelisatku oli kyllä aika surkea, eipä sitä oikeen Volvoks voi sanoa, vähän sama ku ajais jollain vanhalla Rellun romulla tai Ooppelilla.![]()
Toki on sillä jo lähes 140tkm rullattukkin että ei se uusi ole
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Pitää vissiin ostaa ässä ja lähteä koheltamaan 
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
- Merbensium
- Vakiokalustoa

- Viestit: 235
- Liittynyt: Ma 23.11.2009 00:32
- Paikkakunta: Vantaa
Onhan niissä paljon Rellun tekniikkaa, moottorit nyt ainakin, ja varmaankin vaihdelaatikkokin.nj^ kirjoitti:Eikös se olekkin joku rellun suunnittelema romuMerbensium kirjoitti:Nelisatku oli kyllä aika surkea, eipä sitä oikeen Volvoks voi sanoa, vähän sama ku ajais jollain vanhalla Rellun romulla tai Ooppelilla.![]()
Kaverilla on tuollainen ja se on muuten kuin ranskalainen, mutta vielä kankeempi ja paskempi.. Ei ole kyseisestä autosta mitään hyvää sanottavaa
Toki on sillä jo lähes 140tkm rullattukkin että ei se uusi ole
Ja vastahan toi 140tkm sisäänajettu. ...tai olis, jos se olis Volvo.
Ei, ei pidä ostaa ässää kohellettavaks..JeremyH kirjoitti: Pitää vissiin ostaa ässä ja lähteä koheltamaan![]()
The Best or.. AMG?
MB W219 CLS 55
ex. Audi D3 A8L W12
ex. MB V126 560SEL
MB W219 CLS 55
ex. Audi D3 A8L W12
ex. MB V126 560SEL
- ThaBandit^
- Vakiokalustoa

- Viestit: 243
- Liittynyt: La 25.03.2006 16:35
Samaan raatolaan nämä vanhat mersunromutkin kuuluvat.Juselius kirjoitti:No ne vanhat Volvonrojut pitäiskin kaikki olla korkeintaan siellä jäärata-ajossa tai jokamiesluokassa, ei tienpäällä. Ja ihan siitä syystä, että niillä näyttää ajavan pääasiassa koheltajat.
[img]http://i110.photobucket.com/albums/n98/ThaBandit_FIN/allekirjotus.jpg[/img]
-
touhottaja
- Mersumaanikko

- Viestit: 5748
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
4vuotta aihe kaivettu ylös, kait se voi jo hieman offtopicciin livahtaakin..
Mutta joo muistelinkin että tekniikka on pitkälti Renaultin tekemiä ja tuon hollantilaisen rakennustaidonkin olen jostakin kuullut.. Ihan susi autoja, susirumakin vielä
Tuosta merkistä, porissa suurin osa pelleilijöistä ajelee DX:llä tai E30 bemareilla (jotkut jopa uudemmalla), muutama mersukuskikin sekaan mahtuu
Mutta volvoja joissa olisi reikäpää kuljettajana, ei ole tullut vastaan 
Mutta joo muistelinkin että tekniikka on pitkälti Renaultin tekemiä ja tuon hollantilaisen rakennustaidonkin olen jostakin kuullut.. Ihan susi autoja, susirumakin vielä
Tuosta merkistä, porissa suurin osa pelleilijöistä ajelee DX:llä tai E30 bemareilla (jotkut jopa uudemmalla), muutama mersukuskikin sekaan mahtuu
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84



