Tuolla haku-toiminnolla löydät tästä vaikka miten asiaa.
Pistät hakusanoiksi vaikkapa "W124 AND kokemuksia" niin pääset vähän kärryille.
Omasta puolestani voin sanoa, että jokunen satanen lie hyvä ottaa sivuun ns.toimintatonniksi, käytetyssä autossa on kuitenkin aina jotain fiksaamista.
Alustan osat tuntuu olevan aika yleinen paikka; omaan autoon on uusittu kilometrivälillä 280 000- 380 000 etupäähän eri niveliä ja takapäässäkin olisi tekemistä.
Onneksi osat ovat halpoja eikä asentaminen ole mitään rakettitiedettä.
250D:n kone on hyvä kompromissi: vahva, kulkee 200D:ta pirteämmin ja maantiellä todella vähällä naftalla. Kansiongelmia ei juuri taida olla.
Uudempia luukkuja on ensimmäisen kerran vuodesta -93 lähtien.
Eipä tuossa 250 mitään erikoista vikaa ole. W124 haulla löytyy samat kommentit mallista riiipumatta. Ehkäpä itse katsoisin että
- kone käy tasaisesti eikä savuta'
- lämmityslaite toimii: tulee kylmää ja kuumaa heti kun pyytää
- laturi ja hihnankiristäjä ei ääntele, sinänsä helppoja hommia laittaa kuntoon pienellä rahalla
- vaihteet menee päälle pehmeästi , perä ei ääntele
- kone osapuolle puhdas päältä ellei ole jo pesty
- auton pitää kulkea suoraan kelillä kuin kelillä: peukalo etusormi otteella ohjattavissa
Hyvä kone ja vähällä kulkee