Okeih, läpihän se meni ja katsastusmiehen kehuilla vieläpä
Mutta: perämurikan stefa hikoilee öljyä, katteltiin pohjaan. Ei valuta kuitenkaan tippoja koska auton alla ei ole mitään läikkiä ja seisonut hallissa monta kuukautta. Kuinkahan akuutti korjata? Öljymääräthän ei niissä ole kauhean isoja joten saatava kuntoon jossain vaiheessa.
Toinen takarengas liikkuu ylös/alas-suuntaan keskinavan kohdalta ehkä millin kaksi. Eli se pikkuisen klankkaa, katsastusukon mukaan ei klapi riitä edes huomautukseen mutta sekinhän pitää pistää kuntoon ennekuin pahenee. Onko iso homma? Riittääkö paikkojen kiristys vai täytyykö vaihtaa osia? En ole näitten rengaskiinnitysten kanssa koskaan ollut tekemisissä joten en tiedä millainen homma...
Katastusmiehen kommentteja: "kyllä se ainakin pysähtyy" "komeassa kunnossa on" "päästöt loistavat ton verran ajetuksi"
Viimeksi muokannut Ere866, La 20.02.2010 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
stefan vuodonhan voi aiheutta jo pelekästään ilma venttiilin tukkosuus, perä lämpiää ja paine ei pääse pois ja alkaa ajjaa stefoista öljyä ulos, mutta voihan ne olla kuluneetkin, ei kiirettä ennen kun alakaa jättää merkkejä vuodosta
klappi takapyörässä on kyllä laakeri vian merkki ja kannattas vaihtaa ennen kun se kaapasee laakeri pesän väljäksi, mutta ei kannata itte alkaa tekkee jos siihen ei ole oikeeta työkalua laakerin irrottamiseen ja kiristykseen
tän kaikenhan sinä jo varmaan tiesitkin
touhottaja kirjoitti:stefan vuodonhan voi aiheutta jo pelekästään ilma venttiilin tukkosuus, perä lämpiää ja paine ei pääse pois ja alkaa ajjaa stefoista öljyä ulos, mutta voihan ne olla kuluneetkin, ei kiirettä ennen kun alakaa jättää merkkejä vuodosta
klappi takapyörässä on kyllä laakeri vian merkki ja kannattas vaihtaa ennen kun se kaapasee laakeri pesän väljäksi, mutta ei kannata itte alkaa tekkee jos siihen ei ole oikeeta työkalua laakerin irrottamiseen ja kiristykseen
tän kaikenhan sinä jo varmaan tiesitkin
Joo en mutta siis laakerin vaihtamalla onnistunee?
kyllähän se siinäkin onnistuu, kun ottaa vetoakselin pois reijästä ja alka kiristää kunnon työkalulla laakerin kiristys mutteria, mikä sitten jonkun ajan päästä alakaa jollottaa
jos on niin vähän klappia ettei katsurikaan välitä siitä niin uskoisin että korjaantuu kirimällä,ei mulla ainaskaan kolmen vuoden aikana ole alkanut ääntelemään tai tullut uudestaan klappia....
Komeen näköinen on peli ikäisekseen joskin huonoilla varusteillahan ne "suomiautot" aina yleensä ovat, mutta ompahan vähemmän murheita ainakin niiltä osin
touhottaja kirjoitti:kyllähän se siinäkin onnistuu, kun ottaa vetoakselin pois reijästä ja alka kiristää kunnon työkalulla laakerin kiristys mutteria, mikä sitten jonkun ajan päästä alakaa jollottaa
Niin siellä taitaakin olla sellainen. Oli vaan toi w124 takanapa mielessä ku siinä näkyy se kiristysmutteri ulospäin.
On komee ässä. Ehkä vielä itselläkin ässä uudestaan jonain päivänä..
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Mesedesi kirjoitti:No nythän minun ei tarvitse ottaa omasta kuvia, kun Eren auto näyttää olevan samanvärinen ja samanlaisella sisustalla.
Joo mietiskelin samaa kun tossa kattelin sun ässäketjua Kertoilehan sitte joskus miten niitten penkkien pesu onnistuu, omassani muut penkit on tosi puhaat ja hyvät mut kuskin penkin vois joskus vaikka yrittääkkin pessä.