Moi,
väyrysen mittaristosta alkaa valoja palamaan ja ne pitäisi saada vaihdettua. Onkohan foorumilaisilla kokemusta valojen vaihtamisesta? Mistä aloittaa ja mitä pitää varoa? Pitäisi saada vielä ehjänä kasattua. Tällä hetkellä ei pala kellontakana valo, joten se olisi ainakin vaihdettava. Samalla tosin voisi vaihtaa kaikki, jos vaan saa tarpeeksi helposti koko mittariston pohjan näkyviin.
Kiitos, Koskis
W210 mittariston valot
W210 mittariston valot
MB W204 C 180K 2008
VW 1200 Deluxe -65
ex. MB S203 C 270 T CDI A 2002
ex. MB W168 A 160 A 1999
ex. MB W168 A 170 CDI 2000
VW 1200 Deluxe -65
ex. MB S203 C 270 T CDI A 2002
ex. MB W168 A 160 A 1999
ex. MB W168 A 170 CDI 2000
Re: W210 mittariston valot
koskis kirjoitti:Moi,
väyrysen mittaristosta alkaa valoja palamaan ja ne pitäisi saada vaihdettua. Onkohan foorumilaisilla kokemusta valojen vaihtamisesta? Mistä aloittaa ja mitä pitää varoa? Pitäisi saada vielä ehjänä kasattua. Tällä hetkellä ei pala kellontakana valo, joten se olisi ainakin vaihdettava. Samalla tosin voisi vaihtaa kaikki, jos vaan saa tarpeeksi helposti koko mittariston pohjan näkyviin.
Kiitos, Koskis
Viet rohkeasti Veholle vaihdettavaksi ne lamput niin onnistuu, tokkopa työ maksaa 30-50 euroa enempää + polttimot.

itse ajelen polkupyörällä :D
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 23
- Liittynyt: To 05.02.2004 16:10
- Paikkakunta: varkaus
Re: W210 mittariston valot
Jack kirjoitti:koskis kirjoitti:Moi,
väyrysen mittaristosta alkaa valoja palamaan ja ne pitäisi saada vaihdettua. Onkohan foorumilaisilla kokemusta valojen vaihtamisesta? Mistä aloittaa ja mitä pitää varoa? Pitäisi saada vielä ehjänä kasattua. Tällä hetkellä ei pala kellontakana valo, joten se olisi ainakin vaihdettava. Samalla tosin voisi vaihtaa kaikki, jos vaan saa tarpeeksi helposti koko mittariston pohjan näkyviin.
Kiitos, Koskis
Viet rohkeasti Veholle vaihdettavaksi ne lamput niin onnistuu, tokkopa työ maksaa 30-50 euroa enempää + polttimot.
no ihan hyvän palkan saa itselleen jos siinä menee vak se 15-30 min

mittariston valot
Terve!
Ota jalkatilan puolelta suojalevy irti ja sen kautta pääset työntämään mittaritaulun reunoista mittaritaulun ulos. On tiukka, mutta lähtee, kun käyttää harkitusti voimaa. Jos ei käsi sovi, niin jollain tylpällä työntäen vuorotellen kummaltakin puolelta. Kun saa toisen reunan irti, niin toinen lähteekin jo paremmin. Jos otat mittariraulun johtoliittimet irti, niin älä vain yritä käynnistää autoa. Tee homma mieluusti niin ettet laita virta- avaimia paikalleen ennenkun olet kasanut piuhat takaisin. Mittaristo sopii tulemaan ratin yläpuolelta ulos, kunhan löytyy oikea asento. Minä nimittäin kävin ostamassa polttimot huoltikselta ilman mittaritaulua ja sen jälkeen kone ei ottanut kierroksia ennen kuin kävin liikkeessä tietsikan letkussa.
Ota jalkatilan puolelta suojalevy irti ja sen kautta pääset työntämään mittaritaulun reunoista mittaritaulun ulos. On tiukka, mutta lähtee, kun käyttää harkitusti voimaa. Jos ei käsi sovi, niin jollain tylpällä työntäen vuorotellen kummaltakin puolelta. Kun saa toisen reunan irti, niin toinen lähteekin jo paremmin. Jos otat mittariraulun johtoliittimet irti, niin älä vain yritä käynnistää autoa. Tee homma mieluusti niin ettet laita virta- avaimia paikalleen ennenkun olet kasanut piuhat takaisin. Mittaristo sopii tulemaan ratin yläpuolelta ulos, kunhan löytyy oikea asento. Minä nimittäin kävin ostamassa polttimot huoltikselta ilman mittaritaulua ja sen jälkeen kone ei ottanut kierroksia ennen kuin kävin liikkeessä tietsikan letkussa.