Kellä/mihinä päin ois dyno penkki jossa sais mitattua pyöriltä tulevan tehon?
Hinta vertaalua,mielipiteitä ja tietoa tarttis.
Auto ois diisseli ja automaatti.
kuinka automaatin kans tehonmittaus oikee menee? tai yleensäkki kuinka se teoriassa mitataan?
Tehopenkkejä Diisseli autolle EteläPohjanmaalla?
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 246
- Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
- Paikkakunta: Kitinoja
Re: tehoo
ei ole pelkoa ainakaa viäesko kirjoitti:kokeile seinäajoella, ylinen harri , teknillinne oppilaitos ,nykyisin kai voi oppilaitos nimi muuttunu................... tuumakkos lyörä heti pohjat teholukemiiin
![]()

aiva mielenkiinnosta kokeella ennen kovempaa rakentelua.
Koskenkorvalta ajetaan palan matkaa huissille (laihialle) päin.. tuloo kyltti vasemmalle johona lukoo jotain mansikkaloukko tai joku sen suuntaanen autoja piha täynnä ei voi erehtyäTompa124 kirjoitti:jotaki oon tuosta Matalamäen penkista kuullu. Eikos sille oo tullu uus penkki ny lähiaikoina?
mihinäs päin tää paikka on?

Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
matalamäen jarin saa parhaiten kiinni käymällä seinäjoella autosähkö matalamäessä... puhelimella on joskus vähän hankala saada kiinni, enkä viitsi tässä mitään "yksityisnumeroita" alkaa jakamaan... voi sitä koittaa autosähkö matalamäen numerostakin tavoittaa...
tuolla koskenkorvan toimipisteessä se ei taida olla paikalla kuin sopimuksesta, että usein on turha reissu jos sieltä lähtee kyselemään...
tuolla koskenkorvan toimipisteessä se ei taida olla paikalla kuin sopimuksesta, että usein on turha reissu jos sieltä lähtee kyselemään...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."