ovet lukossa ja avaimet sisällä!!JES OVI ON AUKI!!
ovet lukossa ja avaimet sisällä!!JES OVI ON AUKI!!
secin akku oli tyhä kun meinasin sitä siirtää,laitoin sitte akkulaturin kiinni ja siihen virrat niin imas ovet lukkoon ja aivaimet on virtalukossa Evil or Very Mad yllätyt ja vara avaimet hukassa... onnes sentään nokkapelti on auki,saako tuolta konehuoneen puolta jonkun alipaine letkun kautta ovet auki??nyt ois hyvät neuvot tarpeen!! auto on w126 500sec.
Viimeksi muokannut timi.lin, La 27.02.2010 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
w210 220d 98
w126 500sec kesä pirssi!
w126 500sec kesä pirssi!
- harrikka95
- Mersumies
- Viestit: 643
- Liittynyt: Ma 19.11.2007 17:06
- Paikkakunta: Pohojanmaa
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5734
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
soita polliisit aukasee ne ovet, kyllä ne tullee kun tojistat omistavas sen autontimi.lin kirjoitti:täytyypä huomenna kokeilla tolla konstilla,ei millään viitsis särkeä oven ikkunaaHarri126 kirjoitti:Joku muovi päällysteinen piuha voisi toimiakin.harrikka95 kirjoitti:Ikkkunan tai karmin välistä vaan lankaa oven sisäkahvaan ja vetoja...

mullon pelkkiä romuja vaan
lisää
Mitä jos tilaa vara-avaimen ? Ostin tuossa kerran auton, josta oli avain hukassa, ja tilaamalla sain sen kolmessa päivässä. Pari päivää lisää, niin alkuperäisetkin kolahti postilaatikkoon 

1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Ajoin tuon minun harraste/työmatka -kulkineen (w124) talliin tuossa iltasella ja ajattelin mittailla, minne virtanen katoaa akusta ja siinä tietenkin tuli käytettyä akunkenkiäkin välillä irti. No tottakai ovet olivat menneet lukkoon siinä samalla ja ainoat avaimet tietenkin virtalukossa ja laatikollinen olutta peräkontissa
. Voit kuvitella, että motivaatio saada ovet auki oli kohtalainen. Sain takaoven lasia painettua käsin sen verran auki, että sain sitten puukiiloilla siihen reilun viiden millin raon. Siitä raosta sitten sain 3mm:n jousiteräslangasta tehdyn 2m pitkän koukun sisälle, vanhasta radioantennista tein toisen koukun jolla sain kannateltua ja ohjattua sitä härveliä kohti kuskin ovenkahvaa. Voisin kuvitella, että suorituksena se oli samaa luokkaa, kuin yrittäisi työntää heinänkortta villikissan hanuriin (en ole kokeillut) mutta 1,5 tunnin tähtäilyn jälkeen avasin ensimmäisen oluen klo 19:22 


Tilanne, joka pistää kekseliäisyyden koetukselle.tomppajii kirjoitti:Ajoin tuon minun harraste/työmatka -kulkineen (w124) talliin tuossa iltasella ja ajattelin mittailla, minne virtanen katoaa akusta ja siinä tietenkin tuli käytettyä akunkenkiäkin välillä irti. No tottakai ovet olivat menneet lukkoon siinä samalla ja ainoat avaimet tietenkin virtalukossa ja laatikollinen olutta peräkontissa. Voit kuvitella, että motivaatio saada ovet auki oli kohtalainen. Sain takaoven lasia painettua käsin sen verran auki, että sain sitten puukiiloilla siihen reilun viiden millin raon. Siitä raosta sitten sain 3mm:n jousiteräslangasta tehdyn 2m pitkän koukun sisälle, vanhasta radioantennista tein toisen koukun jolla sain kannateltua ja ohjattua sitä härveliä kohti kuskin ovenkahvaa. Voisin kuvitella, että suorituksena se oli samaa luokkaa, kuin yrittäisi työntää heinänkortta villikissan hanuriin (en ole kokeillut) mutta 1,5 tunnin tähtäilyn jälkeen avasin ensimmäisen oluen klo 19:22

-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
- harrikka95
- Mersumies
- Viestit: 643
- Liittynyt: Ma 19.11.2007 17:06
- Paikkakunta: Pohojanmaa
Mikä noita mersumiehiä vaivaa kun jättävät avaimet auton sisään
No mut onneksi sait ne kaljat sieltä paksista 



SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
-20 celsiusta keskellä korpea v. 97, SDL käy, nortti huulessa ulkona paitahihasillaan, ajatus tankata auto Konnevedellä... hieman hämärtää...luukku ei avaudu...peräkonttiin ja vivusta naks...polttoaineluukku kai aukeni...peräkontti kiinni...väärä vipu...van_gils kirjoitti:Mikä noita mersumiehiä vaivaa kun jättävät avaimet auton sisään![]()
No mut onneksi sait ne kaljat sieltä paksista
keskuslukko pisti kaikki luukut kiinni...no voihan kettu...pirun kylmä, nortti poltti kynsiä...tuulilasin pyyhijästä vipuvarsi jolla nostaa oven lukitusvivun...ei onnistu...noin 20 min paleltumiseen...paikalle tulee sattumoisin lukkoseppä joka tekee nippusiteen päähän karhulangasta hirttosilmukan...kuskin oven välistä sisään ja ovet auki...noin 15sek...onneksi US-malli jossa oven lukon painin kartiokas...enemmän onnea kuin ymmärrystä
