w201 turbotus
w201 turbotus
Mikä olisi hyvä turbo 190e -90 mersun turbotukseen? ahtoja tarkoitus laittaa 0.5 bar. turbon hintaluokka saisi olla alle 300e
MB w201 (2.0i)
mulla ois sulle sopeva melkeen uusi muutama kierros jääraalla ajettu.pesät suunnilleen samat kun 603 ahtimesa mut siivet isommat.
sen saa 300€
sen saa 300€
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
se on niitä jenkki kopioita.2.3 volvossa toimi erittäin hienosti, nyt ei vaan ole enää tarvetta.Sami T kirjoitti:mikäs se sellainen nökäre oikee on?tdt leka kirjoitti:mulla ois sulle sopeva melkeen uusi muutama kierros jääraalla ajettu.pesät suunnilleen samat kun 603 ahtimesa mut siivet isommat.
sen saa 300€
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Välijäähy ei ole kriittinen asia noilla paineilla. Alkuperäinen ruisku riittää myös hyvin. Sen sijaan sytytyksen hallinta nakutuksen estämiseksi on avainkysymys. Käytin itse alkuperäisellä ruiskulla ja sytkyllä apuna MSD Boost Timing Masteria. Tuolla lisää juttua aiheesta.
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Samat ongelmat siinäkin tiedossa. Alipaineohjaus ei toimi ahtopaineen vaikuttaessa. Joissakin autoissa (Saab?) on ollut jakaja, jossa sekä alipaine- että ahtopaineella ja näistä voisi saada apua. Boost Timing Master on kuitenkin helppo ja toimiva kompromissi, jos aiot säilyttää alkuperäisen sytkyn.miikel kirjoitti:Tosin minulla on mekaaninen sytytyksen säätö eikä se ezl-sytytysennakon säätö
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020