Sypruksen w203 (vähän parempia kuvia)

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

Messerschmitt kirjoitti:mikä malli tuo vanne oli, en muista enää oli tarkotus jos äitin w202:seen 17" tuollaiset hommais
tsw amg replica, tarkempaa tietoa en ole vanteesta löytänyt :?
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

Nyt sitten käytin autoa Tuikun luona kajaanissa ja laitettiin vähän lisää voimaa pellinalle, laskemalla pitäisi olla 290hv ja yli 600nm, mutta tietenkin todellinen määrä on siitä jonkin verran vähemmän.

ei siitä ihan niin tykkiä tullut kun olisi kuvitellut, mutta ripeä kuitenkin, varmaankin johtuu tuosta laatikosta kun se vaan vaihtaa ja vaihtaa vaihdetta taukoamatta isommalle...


Kiitos tosi paljon Tuikulle, suosittelen lämpimästi muillekkin!
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3003
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

Messerschmitt kirjoitti:mikä malli tuo vanne oli, en muista enää oli tarkotus jos äitin w202:seen 17" tuollaiset hommais
S63 AMG vanne tuo on alunperin. Mistä sulle Syprus tuli noi vanteet ja mihin hintaan?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

simppa80 kirjoitti:
Messerschmitt kirjoitti:mikä malli tuo vanne oli, en muista enää oli tarkotus jos äitin w202:seen 17" tuollaiset hommais
S63 AMG vanne tuo on alunperin. Mistä sulle Syprus tuli noi vanteet ja mihin hintaan?
rengas turku nimisestä puljusta, siellä niitä ei enää ole, tuo oli viimeinen sarja. hintaa oli 650e.
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3003
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

Kiitti tiedosta. Ne varmaan saa sitten ehkä hommattua, mutta se ET:hän noissa ei ollut ihan soppeli.. Pitää laitella kyselyä eri paikkoihin..

Harmi ko et ollut täysin tyytyväinen autoon lastun jälkeen. Pystyykö sitä laatikkoa mitenkään ohjelmoimaan? "Maku" kehui omansa lastua, mutta se tosiaan voi olla että kun sulla on 7 portainen niin se lappaa vaihteita minkä kerkeää. Tuo AMG speedshift on ilmeisti hieman normaalia nopeampi vaihtamaan ja siinähän on vaan 5 pykälää..

Käydäämpä viivala ko saan omaani ohjelman!
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

simppa80 kirjoitti: Harmi ko et ollut täysin tyytyväinen autoon lastun jälkeen. Pystyykö sitä laatikkoa mitenkään ohjelmoimaan? "Maku" kehui omansa lastua, mutta se tosiaan voi olla että kun sulla on 7 portainen niin se lappaa vaihteita minkä kerkeää. Tuo AMG speedshift on ilmeisti hieman normaalia nopeampi vaihtamaan ja siinähän on vaan 5 pykälää..

Käydäämpä viivala ko saan omaani ohjelman!

kyllähän siinä voimaa on, mutta ei vaan tosiaan tunnu oikein miltään, en usko että sitä mitenkään pystyy ohjelmoimaan, tuohan on oppiva laatikko, se vaihteiden määrä se ongelma on. oikeastaan 0-100 ei mitään eroa vakioon nähden, vaihdetta vaihteen perään. satasen jälkeen alkaa tapahtua, :shock:

käydään vaan kokeilemassa, luulisin kyllä että c30 pesee tuon mennentullen.
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4779
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Jos sen verran kommentoisin.
Että tosiaan tuossa 320cdi+7g paketissa on kaikissa korimalleissa sama "vaiva".
Auto on vähän liiankin "sivistynyt".
Pikkuisen noissa tavarankuljetusmalleissa sprintterissä ja vitossa on erilainen viritys esp,ssä.
Moottorin ääntä, tai voimansiirron ääntä, tai vaihtamista ei oikein huomaa, niskatukka vaan lähdössä heilahtaa ja nopeusmittari kelaa lukemia.
Auto on eleetön, sillä on tosiaan vaikea päästä pappalookista eroon.
Näissähän ei yleensä ole edes vaihdekohtaisesti mitään rajoitettu, kun ei tarvi, mersun maksimaalliseen turvallisuuteen viritetty eps hoitaa homman niin, ettei tarvi.
Se esp nappi on ihan turhaan, kun ei se poista mitään, kun ihan lähdössä korkeintaan, jollei lähde sivuluisuun, jolloin se esp tulee taas väkisellä peliin.
Ja kun lähtökohtaisesti tilanne on noissa 320,sissä sellainen, että alkukiihdytyksessä talvikelillä ei ole annettu täyttä tehoa luiston takia ennen lastutustakaan, niin ei se lisääntynyt teho muuta sitä tilannetta miksikään.
Kesäkeli ja -renkaat tuo vähän lisäeroa, kunhan ne on valittu sellaiset, joissa on pitoa ja sellaiset rungot, jotka ei liikoja jousta.

AMG on sitten ihan toista maata.
Siinä moottori ja pakoputki antaa mukavasti ääntä, jota ei ole yritettykaan liikoja vaimentaa.
Voimansiirto on niin paljon ylimitoitettu, että laatikko ei kaasupohjassa luistattele, vaan nykii seraavaa vaihdetta silmään niin että varmaan kaikki huomaa.
Esp lähtee oikeasti napista poikkeen - kahdeksaankymppiin asti.
Rengas saa savuta ja valittaa ja auto kiemurrella, kunhan jotenkin pysyy hanskassa.
Samoilla väännöillä ja tehoilla amg,ssä on paljon enemmän menemisen meininkiä.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3003
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

tuikku kirjoitti: AMG on sitten ihan toista maata.
Siinä moottori ja pakoputki antaa mukavasti ääntä, jota ei ole yritettykaan liikoja vaimentaa.
Voimansiirto on niin paljon ylimitoitettu, että laatikko ei kaasupohjassa luistattele, vaan nykii seraavaa vaihdetta silmään niin että varmaan kaikki huomaa.
Esp lähtee oikeasti napista poikkeen - kahdeksaankymppiin asti.
Rengas saa savuta ja valittaa ja auto kiemurrella, kunhan jotenkin pysyy hanskassa.
Samoilla väännöillä ja tehoilla amg,ssä on paljon enemmän menemisen meininkiä.
Olipas kivaa luettavaa 8)
Ei malta kohta enää vakiolla ajaa..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

Juurikin näin... tuikku kiteytti asian hyvin...
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

simppa80 kirjoitti:
tuikku kirjoitti: AMG on sitten ihan toista maata.
Siinä moottori ja pakoputki antaa mukavasti ääntä, jota ei ole yritettykaan liikoja vaimentaa.
Voimansiirto on niin paljon ylimitoitettu, että laatikko ei kaasupohjassa luistattele, vaan nykii seraavaa vaihdetta silmään niin että varmaan kaikki huomaa.
Esp lähtee oikeasti napista poikkeen - kahdeksaankymppiin asti.
Rengas saa savuta ja valittaa ja auto kiemurrella, kunhan jotenkin pysyy hanskassa.
Samoilla väännöillä ja tehoilla amg,ssä on paljon enemmän menemisen meininkiä.
Olipas kivaa luettavaa 8)
Ei malta kohta enää vakiolla ajaa..
Ei muutaku simppa pistät tuikulle yv:tä :wink: ei varmasti mene rahat hukkaan!
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

tuikku kirjoitti:.
Näissähän ei yleensä ole edes vaihdekohtaisesti mitään rajoitettu, kun ei tarvi, mersun maksimaalliseen turvallisuuteen viritetty eps hoitaa homman niin, ettei tarvi.
Se esp nappi on ihan turhaan, kun ei se poista mitään, kun ihan lähdössä korkeintaan, jollei lähde sivuluisuun, jolloin se esp tulee taas väkisellä peliin.
Ja kun lähtökohtaisesti tilanne on noissa 320,sissä sellainen, että alkukiihdytyksessä talvikelillä ei ole annettu täyttä tehoa luiston takia ennen lastutustakaan, niin ei se lisääntynyt teho muuta sitä tilannetta miksikään.
Paitsi dyno-modessa, silloinhan ei ole yhtikääs mitään avustuksia päällä. muutamana päivänä käynyt testaamassa dyno modessa tuota pirssiä, ei se raketiksi muutu, paikaltaan lähtiessä ehkä jotain 5m haaleita raitoja tiehen, mutta tuntee sen että ei ole mitään rajoituksia päällä
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3955
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja RH »

Syprus kirjoitti: rengas turku nimisestä puljusta, siellä niitä ei enää ole, tuo oli viimeinen sarja. hintaa oli 650e.
Pulju :?:
Joskus tuolla asioinut myös. Onkohan kyseessä sama liike?
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

RH kirjoitti:
Syprus kirjoitti: rengas turku nimisestä puljusta, siellä niitä ei enää ole, tuo oli viimeinen sarja. hintaa oli 650e.
Pulju :?:
Joskus tuolla asioinut myös. Onkohan kyseessä sama liike?
siis liike :lol:
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
Avatar
Hokke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 777
Liittynyt: Pe 25.06.2004 11:53
Paikkakunta: Espoonlahti

Viesti Kirjoittaja Hokke »

Syprus kirjoitti: Paitsi dyno-modessa, silloinhan ei ole yhtikääs mitään avustuksia päällä. muutamana päivänä käynyt testaamassa dyno modessa tuota pirssiä, ei se raketiksi muutu, paikaltaan lähtiessä ehkä jotain 5m haaleita raitoja tiehen, mutta tuntee sen että ei ole mitään rajoituksia päällä
AMG:n espi sallii pienen sutimisen, olen jättänut tupla mustaa viivaa espi päällä. muistaakseni AMG:n espi sallii enemmän sutimista kuin "tavallinen"
//// AMG Owners Club Finland
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4779
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
AMG,ssä on erilailla viritetyt systeemit.
Turbiiniluuko lukittuu heti ja voimansiirto on koko ajan "yhtä puuta".

Sypruksella piirrättää "dynomodessakin" ilmeisesti vaan sen ykkösvaihteen verran.
Luulisin myös, että ero on todellakin vaihteistossa ja sen asetuksissa, niinkuin Syprus uumoilikin.
Laatikko on rakennettu siten, että jokainen vaihto tehdään niin pehmeästi kuin mahdollista vielä kaasupohjassakin.
Se todellakin vaihtaa "koko" ajan.
Ja toimiikin hienosti, ei siinä mitään, todella hienosti, minusta.
Siinä oleva ohjelmakin selvästi muuttaa toimintaansa, kun moottori lastutetaan, senkin havaitsee, eli se "sutimattomuus" on ihan selvästi siellä haluttu ominaisuus.
Varmaan on haluttu, ettei auto lähde millään "lapasesta" . . . ja sellainenhan se todellakin on.
Jonkilaisia kokemuksia on nyt kaikista korimalleista, joissa tuo moottori/vaihteisto -paketti on ja kaikissa kyllä samansuuntaisia.
Se tehottomampi versio, 280 on sitten huomattavasti "kiitollisempi" lastutettava, sen jälkeen koeajolla on paljon vapautuneempia ilmeitä, kun kaikki lisääntyy niin huomattavasti.

AMG,n rakentajat on ensin varmaan kattonut "Top Gearia" ja sen jälkeen valinneett voimansiirron palikat. :lol:
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

tuikku kirjoitti:.

Sypruksella piirrättää "dynomodessakin" ilmeisesti vaan sen ykkösvaihteen verran.
Juu oikeastaan vain sen ykkösen, sen jälkeen se kyllä vielä jonkin verran suttaa, mutta ei jätä raitoja tiehen tai renkaat ulise, sen vaan tuntee auton käyttäytymisestä.
tuikku kirjoitti:.
Luulisin myös, että ero on todellakin vaihteistossa ja sen asetuksissa, niinkuin Syprus uumoilikin.
Laatikko on rakennettu siten, että jokainen vaihto tehdään niin pehmeästi kuin mahdollista vielä kaasupohjassakin.
Se todellakin vaihtaa "koko" ajan.
Ja toimiikin hienosti, ei siinä mitään, todella hienosti, minusta.
Siinä oleva ohjelmakin selvästi muuttaa toimintaansa, kun moottori lastutetaan, senkin havaitsee, eli se "sutimattomuus" on ihan selvästi siellä haluttu ominaisuus.
Varmaan on haluttu, ettei auto lähde millään "lapasesta" . . . ja sellainenhan se todellakin on.
näinpä, olen sitä tässä monena päivänä miettinytkin että miten on mahdollista että kitkarenkaat alla, voimaa on aika reilustikin mutta silti ei muutu sellaiseksi suttaavaksi ja huutavaksi menopeliksi, se vaan liikkuu sivistyneesti eteenpäin, ja nopeasti.

mutta tarkemmin ajateltuna näinhän sen pitää ollakkin, auton ostin käyttöautoksi joka myös tarvittaessa liikkuu ripeästi, jos haluan sitten harrasteauton niin siihen voi sitä repivää voimaa laittaa mielin määrin.

tuo on nyt oikeastaan juuri sellainen ripeä käyttöauto ku sen pitää ollakkin, pystyy ajamaan kaikissa olosuhteissa huoletta, ja voi tarvittaessa antaa paremman puoliskonkin sillä päivittäiset asiat hoitaa, eikä tarvitse pelätä milloin sen metsään ajaa...

kavereittenkin sillä voi antaa ajaa perjantai-iltaisin kun itse on vaikka kuppilassa yhdellä, tietää että sillä ei missään parkkipaikalla olla donitseja piirtämässä, mutta tarvittaessa itse saa helposti dyno-moden päälle jolloin voi vähän leikkiä.

yksi juttu minkä olen nyt lastutuksen jälkeen huomannu niin vaihteisto toimii todellapaljon paremmin lastutuksen jälkeen, se hyödyntää vääntöä todella hyvin, ei kierrätä liikaa eikä heti ole vaihtamassa pienemmälle kun vähän vauhtia nostaa, sen on myös huomannut kulutuksessa, ennen 7km työmatkalla kulutus oli kylmällä autolla sen 8-9l kun auto tuppasi kierroksia pitää aika korkealla. nyt kulutus on ollut silloin kun rauhallisesti malttanut ajaa niin jotain 7.5-8l,
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

Tänään tilasin maailmalta kultaisen mersunmerkin ja avantgarde maskin joka olisi tarkoitus maalata mustaksi. saas nähdä milloin tulee, tai tuleeko ollenkaan...

Ps. tähtiä saattaisi tulla muutama ylimääräinenkin :wink:
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

Kuva
Kuva

8)
Viimeksi muokannut Syprus, Su 11.04.2010 22:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
Zaari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 59
Liittynyt: Ma 08.12.2008 07:49
Paikkakunta: Länsirannikko

Viesti Kirjoittaja Zaari »

BLING! :shock: :D
c180cdi T 7g -11

ex: CLS 320 cdi -06
ex: c270cdiA T -01
ex: 3 x VW tdi
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

Syprus kirjoitti:Ps. tähtiä saattaisi tulla muutama ylimääräinenkin :wink:
Mitä nämä hintaa huutavat?
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
Capri89
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 61
Liittynyt: Ke 29.04.2009 10:04
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Capri89 »

Tahtoo ehdottomasti tollasen!!

Mistä saa ja mitä maksaa?
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

Caprille nakattu yv:tä

sain laitettua myös parkit paikoilleen

elikkäs nuo MTEC superwhite t10:t

kuva:

Kuva

onhan se vähän amis-sininen mutta parempi kuin tuo alkuperäinen:

Kuva

:lol:

tuossa vielä kuva miltä näyttäis ledin kans:

Kuva

yrittäny nyt hommata osia että tekis sellaiset vastusjohdot alkuperäisten johtojen perään, elikkäs tulis sellainen jatkojohto missä vastus samassa, saisi ledit tuonne. vielä pitäisi saada mersun orkkis liitin joka tulee umpioon. jos joltaki löytyy niin voisin sellaiset ostaa :wink: veholta pitää ostaa koko umpio jos sellaisen liittimen haluaa. :shock:, orkkisjohtojen raiskaus kun ei tule kuuloonkaan...
Viimeksi muokannut Syprus, Su 11.04.2010 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3003
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

En tiedä vaaleneeko toi MTEC sitten ajan kanssa mutta sinisemmältä tuo sun lamppu näyttää tossa kuvassa se mun.

Ja jos totta puhutaan niin ei se tuo LEDikään ihan tuon xenonnin väriin pysty. LED kyllä valotehltaan kirkkaampi. Eikös ne myyneet tuollla mistä tilailit sitä Error Cancelleria Ledille:

http://www.hids-direct.co.uk/hid-led-fi ... p-403.html
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

näyttää vähän sellaselta johdolta ettei ihan 100% istuvuus ole tuonne mesen umpioon :?
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
Whaeva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 566
Liittynyt: Pe 30.03.2007 10:23

Viesti Kirjoittaja Whaeva »

"Mercedes Benz genuine parts" :lol: Joopajoo.
Onko tuo muuten luonnossa noin huonoa kultausta, kun kuvissa näyttää? Ihan kulta-spraylla vedetyn näkönen. Tai oikeastaan sanoisin, että keltapassivoitu vain. Jos näin, niin älkää hinkatko liikaa, lähtee väri.
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

Whaeva kirjoitti:
"Mercedes Benz genuine parts" :lol: Joopajoo.
Onko tuo muuten luonnossa noin huonoa kultausta, kun kuvissa näyttää? Ihan kulta-spraylla vedetyn näkönen. Tai oikeastaan sanoisin, että keltapassivoitu vain. Jos näin, niin älkää hinkatko liikaa, lähtee väri.
eiköhän nuo ihan alkuperäisiä mersun tähtiä ole :lol: ei varmaankaan kukaan nuita ite ala tinasta sorvaamaan :lol:

hmm... ei kyllä kultauksessa mielestäni mitään vikaa ole, ainoa vika tähdissä on tuo kolhuinen pinta esimerkiksi jalassa. mitä ite yhtä tähteä tuossa hinkkailin niin ei kyllä ainakaan vielä väri ole mihinkään lähtenyt :wink:
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
Whaeva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 566
Liittynyt: Pe 30.03.2007 10:23

Viesti Kirjoittaja Whaeva »

Alkuperäisiä? Varaosanumero?

Ei ne ole alkuperäsiä.
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

Miksei olisi? En väitä että ovat, mutta hyvin voivat olla. Itse tässä miettinyt että ostaako vaiko eikö :D
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

Whaeva kirjoitti:Alkuperäisiä? Varaosanumero?

Ei ne ole alkuperäsiä.
onko nuita tehtykkään tarvikkeena? jos on niin voivathan ne hyvinki olla tarvikkeita... kuvittelin vaan ettei niitä tarvikkeina ole tehty...
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

nj^ kirjoitti:Miksei olisi? En väitä että ovat, mutta hyvin voivat olla. Itse tässä miettinyt että ostaako vaiko eikö :D

yksi vielä löytyisi :wink:
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
Vastaa Viestiin