C sarjalaista ruotsiin katsomaan
C sarjalaista ruotsiin katsomaan
Olen aikeissa lähteä ruotsin puolelle katsomaan netistä löytämääni c sarjan mersua
http://www.blocket.se/stockholm/Mercede ... ?ca=11&w=1
Olisiko foorumin käyttäjillä heittää ajatuksia noin lonkalta tästä keikasta?
Turha vaiva? Jos ei niin jotain erityistä mitä autosta kannattaisi katsoa ennen ostopäätöksen tekoa? Katsastusilmoituksen mukaan auto olisi mennyt läpi viime katsastuksesta ilman huomautuksia...
http://www.blocket.se/stockholm/Mercede ... ?ca=11&w=1
Olisiko foorumin käyttäjillä heittää ajatuksia noin lonkalta tästä keikasta?
Turha vaiva? Jos ei niin jotain erityistä mitä autosta kannattaisi katsoa ennen ostopäätöksen tekoa? Katsastusilmoituksen mukaan auto olisi mennyt läpi viime katsastuksesta ilman huomautuksia...
Auto tuotu Rutsiin vuonna 2002. Ruotsissa omistajia ollut 7 kpl. jne.. Syötä rekkari tuonne:
https://www21.vv.se/fordonsfraga/
Millon lie nuo kuvat otettu kun katsastuksessa olut 125th km? Varmaa syksylä ko ei oo lunta.
https://www21.vv.se/fordonsfraga/
Millon lie nuo kuvat otettu kun katsastuksessa olut 125th km? Varmaa syksylä ko ei oo lunta.

Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
En tiedä,mutta minusta hinta on katossa sekä myös omistajien
määrä. Siis molempia liikaa.
Eli tuota mittarissa olevaa kilometrilukemaa pitäisi lähinnä viitteellisenä siitä että mittaristo toimii mutta hitaasti?
Kuvista ei myöskään saa selville onko ruostetta takaluukussa ja/tai ovien
alareunoissa.
määrä. Siis molempia liikaa.
Eli tuota mittarissa olevaa kilometrilukemaa pitäisi lähinnä viitteellisenä siitä että mittaristo toimii mutta hitaasti?
Kuvista ei myöskään saa selville onko ruostetta takaluukussa ja/tai ovien
alareunoissa.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Tuossa on kyllä pikkuisen liikaa epävarmuustekijöitä, eikä pienin ole esim myyjän nimi. Jos matka ei muuten suuntaudu tuohon suuntaan, katselisin kotimaan tarjontaa, sillä äkkisellä nettiauton vilaisulla löyty ihan varteenotettavia vaihtoehtoja, jotka tulisivat suoraan ajoon jo edukkaammin, mitä kokonaiskustannukset tulisi tuossa autossa olemaan.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
1. Ei ole karvoihin katsominen - eli en pelkästään myyjän perusteella tuota lähde tyrmäämään
2. Voisitko heittää jonkun esimerkin nettiauton jostain autosta-noilla varusteilla-tuohon hintaluokkaan? Laskeskelin, että auto maksaa noin 4400€ ja verot vaikuttaisi esimerkkien perusteella olevan noin 1300€ eli 5800€. Itsellä ei sattunut tuohon hintaluokkaan c-sarjalaista suomen netti-ilmoituksista...
2. Voisitko heittää jonkun esimerkin nettiauton jostain autosta-noilla varusteilla-tuohon hintaluokkaan? Laskeskelin, että auto maksaa noin 4400€ ja verot vaikuttaisi esimerkkien perusteella olevan noin 1300€ eli 5800€. Itsellä ei sattunut tuohon hintaluokkaan c-sarjalaista suomen netti-ilmoituksista...
Myin syksyllä oman farmari-202:n, joka oli kolme vuotta tuota uudempi (-01), mutta toki reilusti enemmän ajetun, tai sitten mittari vaan pyörinyt muuten nopeammin. Lähtöhinta oli +7 keurin luokkaa, mutta tuonne haarukkaan se sitten lopulta kuitenkin painui - ei ole paljoa juhlimista käytetyn mersun myyjällä.Pumppaaja kirjoitti:Laskeskelin, että auto maksaa noin 4400€ ja verot vaikuttaisi esimerkkien perusteella olevan noin 1300€ eli 5800€. Itsellä ei sattunut tuohon hintaluokkaan c-sarjalaista suomen netti-ilmoituksista...
Mielestäni noita ei tarvitse enää tuoda enempää maahan - rohkeasti vain sopivia ja siistejä yksilöitä etsimään kotimarkkinoilta ja tekemään tarjousta. Joku saattaa lähteäkin.
C253+Q3+A1
Ex: 164.122, 203.207, 202.194, 169.031
Ex: 164.122, 203.207, 202.194, 169.031
Jos olet menossa katselemaan tota niin varmaan kannattaa samalla listata muitakin vaihtoehtoja
Muista myös laskea kuluihin laivamatka ja takasi tullessa laiva autopaikalla. Syömiset ja ehkä yöpyminen (jos ei selviä päivässä). Tietenkin jos niitä ei ota huomioon vaan on vähän kun menossa "lomalle"
Sitte rekisteröinti katsastus. Todennäkösesti jotain huoltoja.
Jos ruottalaiset mainittee "litet fixa" ni yleinsä ihan pa..ka.
Kaverin kanssa mentiin muistaakseni v.2007 nopeasti viikonloppuna käymään autonhaku reissulla. Ei kestänyt kun 5 päivää
Onneksi yöpyminen oli kaverin isän tykönä tukholmassa.. Oli hieno tulla takas tiistai aamulaivalla suoraan englannin tunnille kouluun.

Muista myös laskea kuluihin laivamatka ja takasi tullessa laiva autopaikalla. Syömiset ja ehkä yöpyminen (jos ei selviä päivässä). Tietenkin jos niitä ei ota huomioon vaan on vähän kun menossa "lomalle"

Sitte rekisteröinti katsastus. Todennäkösesti jotain huoltoja.
Jos ruottalaiset mainittee "litet fixa" ni yleinsä ihan pa..ka.

Kaverin kanssa mentiin muistaakseni v.2007 nopeasti viikonloppuna käymään autonhaku reissulla. Ei kestänyt kun 5 päivää

MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Tuossa ei pitäisi olla edes litet fixa. Tuon aiemmin annetun linkin kautta soittelin ruottin maalle niin täti katseli informaatioita (myös tutun tuttu suomessa oli katsonut jotakin kautta samat ja sanoi saman asian) ja sanoi, että viime katsatuksessa, joka on ollut ihan hiljattain, ei autossa ole ollut huomauttamista - suoraan läpi. Sen puoleen hyvältä vaikuttaa vaikka omistushistoria onkin värikäs...
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/3000942
900€ kalliimpi tuohon sun hinta-arvioon verrattaessa. Sulla tosiaankin on tuossa vaan hinta_arvio_.
Ja tuossa olis jo nahat...
Ruottin autossa on jotain hämärää kuskin ovessa listojen juuressa... Tosin ei kyllä istu tuon nettiautossa olevankaan valot keulalle hyvin... Ja vähän tollanen... tuninki.
900€ kalliimpi tuohon sun hinta-arvioon verrattaessa. Sulla tosiaankin on tuossa vaan hinta_arvio_.
Ja tuossa olis jo nahat...
Ruottin autossa on jotain hämärää kuskin ovessa listojen juuressa... Tosin ei kyllä istu tuon nettiautossa olevankaan valot keulalle hyvin... Ja vähän tollanen... tuninki.

No tuota, ketään enkä mitään lyttää tässä, mutta tuntuu aina olevan noilla "fadeilla" ja "muhamedeilla" vähän ajettuja autoja. No mistä sitä tietää vaikka kilsat oliskin oikeat..
Sitten ruotsin puolen katsastukseen, ei paljoa tarvi velho olla että saa auton menemään läpi huomautuksitta. Ei ne sitä niin tarkkaan katso. Itsekkin hain 2kk sitten UA katsastetun auton. Jep, SRS valo palaa ja tyytti ei toimi. Ja tuotakaan ei olis nähny, ellen olis käyttäny mittaristoa irti ja laittanu lamppua takas oikeaan paikkaan..
Sitten ruotsin puolen katsastukseen, ei paljoa tarvi velho olla että saa auton menemään läpi huomautuksitta. Ei ne sitä niin tarkkaan katso. Itsekkin hain 2kk sitten UA katsastetun auton. Jep, SRS valo palaa ja tyytti ei toimi. Ja tuotakaan ei olis nähny, ellen olis käyttäny mittaristoa irti ja laittanu lamppua takas oikeaan paikkaan..

xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
No joo tota samaa mäkin katoin, mutta kun sitä ilmoa availi enemmän, huomasin sen olevan Tax Free. Mutta kuten olen ennenkin todennut, että kun tuntee saavansa sijoitetulla pääomalla itselleen vastinetta, se on hyvä kauppa. Itsekin olen joskus tehnyt yhden parhaimmista autokaupoista Saksassa turkkilaisen kanssa.Whaeva kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/3000942
900€ kalliimpi tuohon sun hinta-arvioon verrattaessa. Sulla tosiaankin on tuossa vaan hinta_arvio_.
Ja tuossa olis jo nahat...
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Miten sitä voikaan olla näin typerä. Niimpäs olikin, en sitten yhtään huomannut, vaikka tuolla se lukee aivan selvästi...Antti V kirjoitti:No joo tota samaa mäkin katoin, mutta kun sitä ilmoa availi enemmän, huomasin sen olevan Tax Free. Mutta kuten olen ennenkin todennut, että kun tuntee saavansa sijoitetulla pääomalla itselleen vastinetta, se on hyvä kauppa. Itsekin olen joskus tehnyt yhden parhaimmista autokaupoista Saksassa turkkilaisen kanssa.Whaeva kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/3000942
900€ kalliimpi tuohon sun hinta-arvioon verrattaessa. Sulla tosiaankin on tuossa vaan hinta_arvio_.
Ja tuossa olis jo nahat...

itel o kaikki autot täl hetkel "karvakäsien" edellisiä autoja. Ja voisin väittää että 160tkm ajettu w202 joka appiukolla on nyt, on yksi siisteimmistä suomessa. Hinta oli sama 43000kr tosin 2v sitten. Coupe on kans ostettu "pikkusyyriasta".
Se ei todellakaan ole karvoihin katsominen enää näin vanhoilla pas... anteeksi, autoilla millä mä esim. ajelen.
ruotsissa autoliikkeet lasketaan mukaan omistajien määrään, ts jos se o 8v aikana käyny 3 omistajalla, ja jos maahantuotu sekä vaihdettu aina liikkeen kautta ni eipä ihme että 7 omistajaa. Vois hyvin olla vaikka 10 mikä on paljon normaalimpi luku ruotsissa.
Ruotsissa on viel tapana vaihtaa auton omistajaksi joku mummo/vaari ja heitellä sitä suvun sisällä koska silleen säästää tuhansia kruunuja vakuutuksissa jos todellinen omistaja on nuori.
Se vaa johtuu siitä että vain laatutietoiset maahanmuuttajat enää ajelee näillä... Pekka ja Ahmed. Tässä viimisen 2v aikana kun on koeajeltu lukemattomia mersuja, väitän että 8/10 on ollu muun kuin skandinaavin omistuksessa. Sveduille ne ei enää o kelvannu 5 vuoteen.
mun mielestä tuota autoa ei tosiaankaan kannata ainakaan jättää huomiotta. Sentään vanhat katsastuspaperit löytyy ja huoltokirja täytetty. Olisko verot vielä muka noin korkeat? itel 2v sitten oli muutaman satasen vähemmän josta viel sain takaisin parisataa alvipalautuksina.
Edit: tosiaan, onha tuo auto saman verran uudempikin.
Se ei todellakaan ole karvoihin katsominen enää näin vanhoilla pas... anteeksi, autoilla millä mä esim. ajelen.
ruotsissa autoliikkeet lasketaan mukaan omistajien määrään, ts jos se o 8v aikana käyny 3 omistajalla, ja jos maahantuotu sekä vaihdettu aina liikkeen kautta ni eipä ihme että 7 omistajaa. Vois hyvin olla vaikka 10 mikä on paljon normaalimpi luku ruotsissa.
Ruotsissa on viel tapana vaihtaa auton omistajaksi joku mummo/vaari ja heitellä sitä suvun sisällä koska silleen säästää tuhansia kruunuja vakuutuksissa jos todellinen omistaja on nuori.
Se vaa johtuu siitä että vain laatutietoiset maahanmuuttajat enää ajelee näillä... Pekka ja Ahmed. Tässä viimisen 2v aikana kun on koeajeltu lukemattomia mersuja, väitän että 8/10 on ollu muun kuin skandinaavin omistuksessa. Sveduille ne ei enää o kelvannu 5 vuoteen.
mun mielestä tuota autoa ei tosiaankaan kannata ainakaan jättää huomiotta. Sentään vanhat katsastuspaperit löytyy ja huoltokirja täytetty. Olisko verot vielä muka noin korkeat? itel 2v sitten oli muutaman satasen vähemmän josta viel sain takaisin parisataa alvipalautuksina.
Edit: tosiaan, onha tuo auto saman verran uudempikin.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Joo kyllähän se niinkin varmasti on miten Sergey sanoi, mutta löytyyhän näitä "huijareita" sitten nuista ruottalaisistaki. Ettei aina se karvakäsi ole huijari. Mutta tässä tapauksessahan Sergey varmasti osaa kertoa helvetin hyvin, ellei parhaiten tuosta asioinnista ruotsissa.
xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
Se on kyllä ihan totta ettei tuon 202 korisarjan tuominen ole
välttämättä taulodellisesti kannattavaa. Toki jos itselleen hakee joitain
erikoismallia voi tuonti olla hyvinkin järkevää.
Saksassa on tarjolla runsaasti eikä minusta hakukuluja tule juuri sen enenpää kuin mita maksaa esim. ajaminen Hampurista Tukholmaan ,n. 900 km. Eli halpa lento esim blue 1 ja paluuu Ruotsinkautta Suomeen.
Hampurinkin alueelta löytyy tarjontaa mukavasti . Tässä tarjokkaat ilmastoinnilla varustetut sekä alla 200 tkm ajetut:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/miniS ... g=&lang=de
välttämättä taulodellisesti kannattavaa. Toki jos itselleen hakee joitain
erikoismallia voi tuonti olla hyvinkin järkevää.
Saksassa on tarjolla runsaasti eikä minusta hakukuluja tule juuri sen enenpää kuin mita maksaa esim. ajaminen Hampurista Tukholmaan ,n. 900 km. Eli halpa lento esim blue 1 ja paluuu Ruotsinkautta Suomeen.
Hampurinkin alueelta löytyy tarjontaa mukavasti . Tässä tarjokkaat ilmastoinnilla varustetut sekä alla 200 tkm ajetut:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/miniS ... g=&lang=de
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Äskettäin kun etsin w202 korista itelleni, niin tuli kyllä todettua, että suomesta HYVÄN löytäminen ei olekkaan niin helppoa. Suomiautot on paljolti karvalakkeja, toivomus monella olisi että toimiva ilmastointi ja ESP. Montako ESP:llistä w202:sta on nettiautossa.. Ja kovat pellit olis plussaa... Monet jälki-tuontiautoistakin on tuotu pisnes mielessä, ja siinä on vaan se voitto ollu ekana mielessä....ja se sitten näkyy korissa ja sisustassa, ei mitään historiaa jne, ei edes sitä väärennettyä huoltokirjaa enää tallella
Mä hakisin saksasta, ei se sieltäkään helppoa ole hyvää löytää, mutta onpa valikoima toisenlainen.
Saksasta ei kannata ajaa ruotsin kautta, Finnlinesin tarjous on erittäin hyvä. Syksyllä auto 100 e ja mies 89 e. Ja kampanja on talvellakin jatkunut.

Mä hakisin saksasta, ei se sieltäkään helppoa ole hyvää löytää, mutta onpa valikoima toisenlainen.
Saksasta ei kannata ajaa ruotsin kautta, Finnlinesin tarjous on erittäin hyvä. Syksyllä auto 100 e ja mies 89 e. Ja kampanja on talvellakin jatkunut.
Myös hakusessa
Itsekin emännälle W202 etsin ja todeta täytyy suomessa huono tarjonta. Yleensä pitkät kilsat ja surkeat varusteet. Saksan suuntaan joutunee katseleen pääsiäisen tienoilla.
S212 E 250 CGI Avantgarde -10
W203 C180 Kompressor Sport -05
W201 190E 2.3-16 Cosworth -86 -> Project 2022-2026: Getrag, KMS ITB, Motec, OZ Ultraleggera, Eibach B12, Sparco
Exät: W124 230E -89, W202 C180 -95, C124 230CE -87, W203 C180 Kompressor Avantgarde -04, S203 C200 CDI Elegance -05
W203 C180 Kompressor Sport -05
W201 190E 2.3-16 Cosworth -86 -> Project 2022-2026: Getrag, KMS ITB, Motec, OZ Ultraleggera, Eibach B12, Sparco
Exät: W124 230E -89, W202 C180 -95, C124 230CE -87, W203 C180 Kompressor Avantgarde -04, S203 C200 CDI Elegance -05
Re: Myös hakusessa
Itse on pitänyt taas 202-korimallia aikas vaikena myydä eteenpäinVesa T kirjoitti:Itsekin emännälle W202 etsin ja todeta täytyy suomessa huono tarjonta. Yleensä pitkät kilsat ja surkeat varusteet. Saksan suuntaan joutunee katseleen pääsiäisen tienoilla.
vaikka on ollut hyvät varusteet sekä mersuhuoltokirja sekä ajettu alle 200 tkm.
Kertokaapas mikä mottori sekä varusteet siinä 202-mallissa pitää olla jotta sellainen kelpaisi ??
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Re: Myös hakusessa
No juu onhan sitä tarjontaa suomessakin, mutta harvassa on edes ilmastointia ja vakkaria, tosin itselläni hakusessa ->98 eli facelift, joten todennäköisyys on suurempi. Ihan C180 riittää. Muutamaa olen vilassut, mutta kilsoja on ollut yleensä liikaa tai vastaavasti hintaa. Budjetti se on tälläkin hankinnalla.sportsman kirjoitti:Itse on pitänyt taas 202-korimallia aikas vaikena myydä eteenpäinVesa T kirjoitti:Itsekin emännälle W202 etsin ja todeta täytyy suomessa huono tarjonta. Yleensä pitkät kilsat ja surkeat varusteet. Saksan suuntaan joutunee katseleen pääsiäisen tienoilla.
vaikka on ollut hyvät varusteet sekä mersuhuoltokirja sekä ajettu alle 200 tkm.
Kertokaapas mikä mottori sekä varusteet siinä 202-mallissa pitää olla jotta sellainen kelpaisi ??
Itse asiassa kaveri jo hiukan varaili Stuttgartista yhtä sopivaa, haku ei vaan sovi vielä aikatauluun.
S212 E 250 CGI Avantgarde -10
W203 C180 Kompressor Sport -05
W201 190E 2.3-16 Cosworth -86 -> Project 2022-2026: Getrag, KMS ITB, Motec, OZ Ultraleggera, Eibach B12, Sparco
Exät: W124 230E -89, W202 C180 -95, C124 230CE -87, W203 C180 Kompressor Avantgarde -04, S203 C200 CDI Elegance -05
W203 C180 Kompressor Sport -05
W201 190E 2.3-16 Cosworth -86 -> Project 2022-2026: Getrag, KMS ITB, Motec, OZ Ultraleggera, Eibach B12, Sparco
Exät: W124 230E -89, W202 C180 -95, C124 230CE -87, W203 C180 Kompressor Avantgarde -04, S203 C200 CDI Elegance -05
Käsittääkseni 10/1997 - automaattivaihteiston kanssa tuli vakionopeuden säädin kimpassa. ELi tuon facelifin kanssa.
Minusta tuo C180 on hieman liian laiska. Huomattavasti mieluummin C200 tai mielestäni paras moottorivaihtoehto on C200k. Noissahan menee veroprosentti kokonaispainon mukaan eikä päästöjen joten tämänkin puoltaa nyt tehokkaamman hankintaa. Myös käyttömaksut Suomessa menevät kokonaispainon mukaan .
Minusta tuo C180 on hieman liian laiska. Huomattavasti mieluummin C200 tai mielestäni paras moottorivaihtoehto on C200k. Noissahan menee veroprosentti kokonaispainon mukaan eikä päästöjen joten tämänkin puoltaa nyt tehokkaamman hankintaa. Myös käyttömaksut Suomessa menevät kokonaispainon mukaan .
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
W202:seen saa kohtuu helposti asennettua tarvike vakkarin, ja vielä mersun omaan alkuperäseen viikseen jos haluaa niin (vaikka romikselta). Eli jos muutoin löytyy hyvä, niin ei kannata tehä siittä isoa kynnystä. Waecon MS-50 setti maksaa n. 110 euroo, ja muutaman tunnin työt siihen päälle. Netissä on asennusohjeita.
Jostain syystä saksan maalla manuaali + vakkari oli tosi kiven alla kun omaani hain, siksi tarvike nyt paikallaan.
Jostain syystä saksan maalla manuaali + vakkari oli tosi kiven alla kun omaani hain, siksi tarvike nyt paikallaan.
veikkaan että kompressor on liian "sporttinen" perusmersun hakijalle? itse valitsin bensa C:n sen perusteella että: 220, automaatti, sähkövermeet ja ilmastointi. Alle 220 ei ollu edes vaihtoehtona. Kompura oli vasta kakkosvaihtoehtona ja sekin lähinnä kuriositeettina. Mä tykkäsin tosi paljon 220 Elegancesta.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 193
- Liittynyt: Su 16.08.2009 13:06