elikkäs vaihdoin w140 koriseen kardaanin kannatin laakerin, nyt 80km-h pikkasen täristää, keskikohdasta merkit ovat kohdakkain takapäähän en koskenu. eihän vaihdelaatikon päässä liitoksessa ole merkkejä? entäs kun pooriakseli _käsin keikuttaen_ pikkasen tolkkuu,, sekö täristää? mikä siihen nyrkkisääntö?
Samanlaisen ongelman kanssa olen paininut jo kuukauden, eikä tolkkua tule. Seuraavaksi kardaani kainaloon, uusiksi ristikko ja tasapainotetaan. Jospa tuo auttaisi.
Badbenz kirjoitti:Samanlaisen ongelman kanssa olen paininut jo kuukauden, eikä tolkkua tule. Seuraavaksi kardaani kainaloon, uusiksi ristikko ja tasapainotetaan. Jospa tuo auttaisi.
ei täristäny ennen vaihtoa yhtää, auto on-94 jos koittas kiristää poorimutterista löysiä poies,,, jos ei auta ni koko rekkule kainaloon ja ristikon vaihtoon/tasapainotus.
Onkos rättinivelet ehjät ja keskityshelat rättinivelen sisällä ehjät. Esim, jos akseli jätetään roikkumaan rättinivelen varaan saattaa keskityshela rikkoutua tai muuttaa asentoaan.
Mulla on 4-maticci, ei oo rättejä. Eiköhän tuo ole väärillä booreilla,etupätkä on uusittu joskus ja todennäköisesti painotettu merkeistä välittämättä. Nyt kun merkit on kohillaan, niin oikeasti ne on siis pielessä. Piru vie, olisi pitänyt merkata asento purkaessa