Vähään aikaan en jaksanut edes ajatella asiaa, lisäilin vain öljyä... Tutkin netistä että ahdin on purettavissa, eli otin eilen ahtimen irti ja purin sen. Roottorin takaneulalaakerit / nokkalaakeri on vaihdettavissa. Itse syyllinen, roottorinrataslaakerit / stefat onkin hieman vaikeampi juttu (prässätty kiinni). Ennen kuin aloin virittelemään ulosvetäjääni kuntoon, tuli vielä mieleen "Vois soittaa jollekkin viisaammalle asiasta". Pikaisen puhelun jälkeen Specialty Engineeringille tuli selväksi että projekti oli tuhoon tuomittu. Ammattimiehen sanoin: Rattaat eivät ole irroitettavissa ja vaikka ne saisi irti, ajoitus on aivan mahdoton saada kohdilleen. NO voi V...U eihän siinä mennykkään kun 5 tuntia irroittaessa ja purkaessa, ahdin läjään, autoon kiinni ja ajoon.
Tänään olen metsästänyt uutta ahdinta. Varovainen soitto Vehoon: HINTA 3300€ ALENNETTUNA!!!

Astuttuani taas netin ihmeelliseen maailmaan löysin korjattuja ahtimia elinikäisellä takulla SLK:honi 600-750 Dollarilla?? Nyt eletään kumminkin kevättä ja tuningkärpänen pääsi puraisemaan. Samalla sivulla myydään Lysholmin 1600AX myös 700 dollarin hintaan. Vähän semmonenkin himoittas

Myös muissa autoissa, eritoten jenkeissä on tuota samaa EATON M62 ahdinta. En ole vielä kysynyt näitten hintaa... Pelkän roottoripaketin niistä saisi luultavasti kärsittävään hintaan, ahtimen runko niissä on luultavasti erilainen. Roottoripaketteja ei saa ahtimeen erikseen jostain syystä..?
Saisinko vinkkejä täältä ongelmaani?
PS. Sori pitkästä selityksestä.