ei kannata 7224:sta laittaa.. 722.3 on parempi, kestävämpi.Timo N kirjoitti:voisko laatikosta 722408 tehdä käypäsen tähän hommaan?
606 st:ksi + voimansiirto
722.4 laatikko on suunniteltu kestämään n. 200 Nm jatkuvaa vääntöä, kun 722.3 laatikolla vastaava luku on 400 Nm...
722.4 laatikosta voi saada vahvistettua yhtä kestävän, kuin 722.3 laatikko on vakiona, mutta rahat menee kyllä hukkaan siinä tapauksessa...
sitä en nyt muista, kuinka paljon vahvistettu 722.3 laatikko kestää jatkuvaa vääntöä
722.4 laatikosta voi saada vahvistettua yhtä kestävän, kuin 722.3 laatikko on vakiona, mutta rahat menee kyllä hukkaan siinä tapauksessa...
sitä en nyt muista, kuinka paljon vahvistettu 722.3 laatikko kestää jatkuvaa vääntöä

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 246
- Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
- Paikkakunta: Kitinoja
Kuka noita tomaatteja vahvistelee ja mihin hintaan, käyttiksestä vahvistettiin loota eikä se oo toiminu sen jälkeen enää yhtää.. jäi vähä paskan maku suuhun, toki auto on vähä erilainen ja loota oli vissiin suomen ensimmäinen joka saatiin hajalle 
ku mulla vähä polttelee persettä tuon w126 että sen tekis St:ksi, ton oma tomaatti tuskin kestää ja ei taida sopia tuon om606 kanssa? jos senyt tekniikaksi tulee..
Minkälaisella budjetilla kannattaa koko hommaan varautua, tekniikka+viritykset+laatikko ja sen vahvistukset+perä yms..

ku mulla vähä polttelee persettä tuon w126 että sen tekis St:ksi, ton oma tomaatti tuskin kestää ja ei taida sopia tuon om606 kanssa? jos senyt tekniikaksi tulee..
Minkälaisella budjetilla kannattaa koko hommaan varautua, tekniikka+viritykset+laatikko ja sen vahvistukset+perä yms..
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
Lähdetään siitä että om606 maksaisi sen 2000e, viritykset riippuen mitä tekee; turbo pumppu imusarja pakosarja pakoputki ja ollaan taas päälle 2000e helpolla. Automaattilaatikko ei varmaan montaa sataa maksa, mutta jos en ihan väärin muista niin vahvistus 1000e+. ASD-perä jotakin satasia ja siihen vetarit saman verran. Varmaan joutuu isommasta ässästä hommata jarrut ja ne on jotakin satoja eli kyllä sitä rahaa alkaa menemään hyvin äkkiäNuottajärvi kirjoitti:Minkälaisella budjetilla kannattaa koko hommaan varautua, tekniikka+viritykset+laatikko ja sen vahvistukset+perä yms..

W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 246
- Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
- Paikkakunta: Kitinoja
käykä 126:en jarrusatulat pattinkiinnj^ kirjoitti:Lähdetään siitä että om606 maksaisi sen 2000e, viritykset riippuen mitä tekee; turbo pumppu imusarja pakosarja pakoputki ja ollaan taas päälle 2000e helpolla. Automaattilaatikko ei varmaan montaa sataa maksa, mutta jos en ihan väärin muista niin vahvistus 1000e+. ASD-perä jotakin satasia ja siihen vetarit saman verran. Varmaan joutuu isommasta ässästä hommata jarrut ja ne on jotakin satoja eli kyllä sitä rahaa alkaa menemään hyvin äkkiäNuottajärvi kirjoitti:Minkälaisella budjetilla kannattaa koko hommaan varautua, tekniikka+viritykset+laatikko ja sen vahvistukset+perä yms..
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95
Vakio sarjasta kotelo mäkee ja tinautat jollaki paikallisella tig sepällä vaikka tollasen AMW kotelon siihe.Timo N kirjoitti:kukahan tommosen sepittäis tohon 606:een, iteltä saattaapi jäädä tekemättäjeemu kirjoitti:Harvemmi noita imusarjoja huviksee sepitetää uusii puihi.Timo N kirjoitti: mitäs tekijät sanoo tosta imusarjakyssäristä?
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com