W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) TARINAN LOPPU.
kaverilla oli rasvanippa patentilla ja toimi hyvin kuhan muisti lisätä "painetta"joskus
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Eli lisätä rasvaa sinne vai mitä sinne kannattas lisätä, ja miten paljon ??tdt leka kirjoitti:kaverilla oli rasvanippa patentilla ja toimi hyvin kuhan muisti lisätä "painetta"joskus
Tuossa mulla ei ainakaa lukko pidä yhtään =(
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
joo mun mielestä se laitto ihan vaseliiniä kai niin paljo et rupiaa ahistaan ku pumppaa rässiä 

Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Eiköhän tässä ole tarkoitus tehdä painetta sinne asd järjestelmään vaseliinilla, niin silloin lukko pelaa. Rasvanipat toimii niinkuin venttiilinä. Laita rasvaus letku ja kunnon nippa takakonttiin, niin helppo välillä lisäillä perän lukon pitävyyttä ilman että tarvitsee ryömiä auton alle 

Mb star C3
w210 270cdi
EX:
w210 290turbodiesel
w202 c220
w201 190E
w124 200D
w210 270cdi
EX:
w210 290turbodiesel
w202 c220
w201 190E
w124 200D
Meillä on tuo pukki mihin saa auton ajettua suoraan niin ei oo ongelma senpuoleen =) Saa laittaa suoraa nipat perään kiinni.Turmelo kirjoitti:Eiköhän tässä ole tarkoitus tehdä painetta sinne asd järjestelmään vaseliinilla, niin silloin lukko pelaa. Rasvanipat toimii niinkuin venttiilinä. Laita rasvaus letku ja kunnon nippa takakonttiin, niin helppo välillä lisäillä perän lukon pitävyyttä ilman että tarvitsee ryömiä auton alle
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
tuollai se menee ihan tönkkiin se perä.tdt leka kirjoitti:joo mun mielestä se laitto ihan vaseliiniä kai niin paljo et rupiaa ahistaan ku pumppaa rässiä
ite tein sillai että laitoin sen verran painetta että vetarin päästä momentti avaimella mitattuna perässä oli 100Nm esijännitys. oli ihan hyvä, vähän tökki vastaan ku tiukasti käänty ja ei oikeen jaksanu hallisa lykätä ku suoraan.

niin ja jos sen nipan laittaa suoraa siihen perän kylkeen, ja ilmaa sen systeemin hyvin nii ei tarvi ku alle yks painallus rasvarässillä.
Mitäs tarkotit tuolla ilmausella kuinka se tehäänjukkis. kirjoitti:tuollai se menee ihan tönkkiin se perä.tdt leka kirjoitti:joo mun mielestä se laitto ihan vaseliiniä kai niin paljo et rupiaa ahistaan ku pumppaa rässiä
ite tein sillai että laitoin sen verran painetta että vetarin päästä momentti avaimella mitattuna perässä oli 100Nm esijännitys. oli ihan hyvä, vähän tökki vastaan ku tiukasti käänty ja ei oikeen jaksanu hallisa lykätä ku suoraan.![]()
niin ja jos sen nipan laittaa suoraa siihen perän kylkeen, ja ilmaa sen systeemin hyvin nii ei tarvi ku alle yks painallus rasvarässillä.

http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
siellä perässä on ilmausruuvi apukuskin puolella, on siellä ihan päällä...
pitäähän järjestelmästä saada siis ilma pois, että se perä lukittuu kunnolla ja ilma toimii jousenakin, että sitten se perä jäis lukkoon tarpeettomasti, jos letkuissa olis ilmaa... saman asian takia niitä jarrujakin ilmaillaan...
itse ilmasin niin, että nostin tunkilla perän lentoon ja aavistuksen ilmausruuvia auki, sitten vain vaihde päälle ja odottellin koska ilman suhina muuttui nesteen räiskynnäksi ja öljytyn pohjan alle laittamaan ilmausruuvi kiinni
pitäähän järjestelmästä saada siis ilma pois, että se perä lukittuu kunnolla ja ilma toimii jousenakin, että sitten se perä jäis lukkoon tarpeettomasti, jos letkuissa olis ilmaa... saman asian takia niitä jarrujakin ilmaillaan...
itse ilmasin niin, että nostin tunkilla perän lentoon ja aavistuksen ilmausruuvia auki, sitten vain vaihde päälle ja odottellin koska ilman suhina muuttui nesteen räiskynnäksi ja öljytyn pohjan alle laittamaan ilmausruuvi kiinni

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Aivan täytyy koittaa katsastuksen jälkeen tyypittää, siellä varmaan ei kovin montaa ruuvia oo ettei väärää availe ? varmaan sieltä tulee vanhat nesteet mäkeen kun ottaa sen letkun irti perästä, ja haittaakos se siellä mitään vaikka vaan painaa rasvaa menemään sinne.napa kirjoitti:siellä perässä on ilmausruuvi apukuskin puolella, on siellä ihan päällä...
pitäähän järjestelmästä saada siis ilma pois, että se perä lukittuu kunnolla ja ilma toimii jousenakin, että sitten se perä jäis lukkoon tarpeettomasti, jos letkuissa olis ilmaa... saman asian takia niitä jarrujakin ilmaillaan...
itse ilmasin niin, että nostin tunkilla perän lentoon ja aavistuksen ilmausruuvia auki, sitten vain vaihde päälle ja odottellin koska ilman suhina muuttui nesteen räiskynnäksi ja öljytyn pohjan alle laittamaan ilmausruuvi kiinni
Nii ja pitääkös se painaa kahdenpuolen perää vai meneekö se samaan paikkaan, ei oikeen oo kokemuksia noista peristä niin joutuu kysellä typeriä ??
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
kun sä menet sinne auton alle ja hieman katselet sitä perän hydrauliikka järjestelmää, niin tajuat kyllä mitä pitää tehdä ja kuinka se toimii 

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
ei tarvi kuin toiselta puolen. niitten sylinterien välillä on putki.TeamAhma kirjoitti:
Nii ja pitääkös se painaa kahdenpuolen perää vai meneekö se samaan paikkaan, ei oikeen oo kokemuksia noista peristä niin joutuu kysellä typeriä ??
niin sullahan ei ollut alkuperin tuossa asd:tä? jos ei niin pumppat vaan sitä rasvaa sinne niin kauan että tule ilma ruuvista ja sitten ruuvi kiinni ja vähän lisää.
On siinä asd alunperin mutta se on riisuttu pois jo edellisen omistajan aikana. Siitä kuskinpuolelta lähtee joku putki sinne toisellepuolelle perää. mutta jos otan sen letkun irti ja ruuvaan nipan, niin eihän sitä putkea pitkin pääse enää mitään menemään. Eli meneekö se sinne toisellepuolella siellä perän sisällä ??jukkis. kirjoitti:ei tarvi kuin toiselta puolen. niitten sylinterien välillä on putki.TeamAhma kirjoitti:
Nii ja pitääkös se painaa kahdenpuolen perää vai meneekö se samaan paikkaan, ei oikeen oo kokemuksia noista peristä niin joutuu kysellä typeriä ??
niin sullahan ei ollut alkuperin tuossa asd:tä? jos ei niin pumppat vaan sitä rasvaa sinne niin kauan että tule ilma ruuvista ja sitten ruuvi kiinni ja vähän lisää.

http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Miten toi ASD lukko muuten kestää tota jatkuvaa käyttöö?
Jos se kerta rasvalla lukitaan yhdeksi puuksi?
Miten olis tehdä se niin että jos pumppu ja muu pelaa ok niin muuttaa se jollekkin katkasijalle.
Eli tarvittaessa sen sais napin takaa kiinteeksi oli vauhti mikä tahansa.
Jos se kerta rasvalla lukitaan yhdeksi puuksi?
Miten olis tehdä se niin että jos pumppu ja muu pelaa ok niin muuttaa se jollekkin katkasijalle.
Eli tarvittaessa sen sais napin takaa kiinteeksi oli vauhti mikä tahansa.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Oon kuullu että kun laitto jostain asd releeltä 2 piuhaa yhteen niin lukko on päällä kokoajan, eli katkaisin vaan väliin. Jos nyt en ihan väärässä oo ???Manu300cea24 kirjoitti:Miten toi ASD lukko muuten kestää tota jatkuvaa käyttöö?
Jos se kerta rasvalla lukitaan yhdeksi puuksi?
Miten olis tehdä se niin että jos pumppu ja muu pelaa ok niin muuttaa se jollekkin katkasijalle.
Eli tarvittaessa sen sais napin takaa kiinteeksi oli vauhti mikä tahansa.
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
Ok täytyy perjantaina tutkia asiaa =)MatKa kirjoitti:Sinne alaviistossa olevaan letkunpaikkaan sun tarvii se nippa laittaa, se yhdysputki on siellä ihan ylhäällä.
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
hyvin se tuntu sen kestävän ja ei sitä ole tuolla tarkotus tönkkiin asti kytkeä vaan vähän tiukemmaksi mitä ilman painetta. itellä ainakaan ollu. mulla oli tuolla systeemillä useamman tuhat kilometriä st käytössä kunnes myin auton eteen päin.Manu300cea24 kirjoitti:Miten toi ASD lukko muuten kestää tota jatkuvaa käyttöö?
Jos se kerta rasvalla lukitaan yhdeksi puuksi?
niin se yhdys putki menee tosiaan siellä perän päällä. sitä tuskin on purettu pois.
Nyt ois koeajoa suoritettu kokopäivä, 3 kun vedättää niin ahtoja on joku 2,5 mutta alkaa lyömään aina tyhjää niin ei oikeen osaa tarkalleen sanoa. Penkitettiin sieltä katsastus laputkin tänään, 186hp ja 188hp sai olla eli aika hyvin meni. Nyt sitte viikonlopun aikana värkätä kaikki pelit ja pensselit kiinni ja maanantaina katsastamaan. Jos vaikka sattuis leima tulemaan 

http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
ei kannata vetää yhdeks puuksi sitä .. jep saa sen silläkin tapaa..myös rikki luulen .. mutta kun pumppaa varovasti ja kokeilee välillä että renkaan saa pyörimään lihasvoimin niin tuloo hyväManu300cea24 kirjoitti:Miten toi ASD lukko muuten kestää tota jatkuvaa käyttöö?
Jos se kerta rasvalla lukitaan yhdeksi puuksi?

2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
NO joo nyt on 20" vanteet alla, etupäähän joutu laittaa 5mm levikepalat että sopii pyörimään otti iskariin kiinni vanteen reuna. Puskurit on paikoillaan, ja kaikki muutkin hilppeet on paikoillaan. Magneettiventtiili toimii nyt moitteetta kun tuli oikeanlainen, elikkä huomenna klo 9 katsastus asemaa kohti. Voi kyllä olla tiet hieman jäässä viellä siihen aikaan, mutta täytyy lähteä hyvissä ajoin köröttelemään sinnepäin.


http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
Joo laitan sitten kun saan etupään kenttään, kun siellä on nyt vakio jouset. ja maavaraa 20cm =) Huomenna jos saan leiman siihen niin puotan takas kenttään, sitte jää maavaraa se 5cm, putki siis on niin saakelin matalalla kun on 4" tuumasta.Turmelo kirjoitti:Laitahan kuvia, missä näkyy koko komeus
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Joo hyvin sammuu, kiitos siitälaineracing kirjoitti:sait sen sammumaankin?

http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
Eipä tullu leimaa vaikka yritys oli kova, taka alatukivarren ulompi pusla väleä, ylätukivarsi takimmäinen väleä oikea ja vasen. Noo minä sitte päästin suoraan varaosaliikkeeseen hakemaan puslan ja tukivarret, sattu just olemaan 2 tukivartta. Miten sattukaan että toinen tukivarsi oli ihan oikeassa laatikossa mutta sisällä olikin väärä osa, eli kuskinpuolen tukivarsi jäi vaihtamatta. Täytyy torstaina koittaa vaihtaa se, kunhan ne saa tilattua lisää niitä.
Osavertailu todistus ei kelvannu, koska 300 12v coupea ei kuulemma voi verrata 300 E sedaniin. Vaikka jarrut vakaaja yms on täysin samat, nyt täytyy kuulemma tehdä vertailu 300 24v coupeen. Eli mitäs eroja siinä 24v on tuohon 12v verrattuna ?? Jarruissa visiin se ero on, muut osat näyttää samalle. Eli onko siellä halkasijaltaa isommat levyt vai mikä ero niissä on ?
Osavertailu todistus ei kelvannu, koska 300 12v coupea ei kuulemma voi verrata 300 E sedaniin. Vaikka jarrut vakaaja yms on täysin samat, nyt täytyy kuulemma tehdä vertailu 300 24v coupeen. Eli mitäs eroja siinä 24v on tuohon 12v verrattuna ?? Jarruissa visiin se ero on, muut osat näyttää samalle. Eli onko siellä halkasijaltaa isommat levyt vai mikä ero niissä on ?
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
taitaa olla 4 mäntäiset satulat mitä ne vaatii ja ne maksaa muutaman satasen lisää, mutta saatavuus pitäis olla ihan hyvä... levyt on vähän siinä ja siinä, kelpaako ne omat, muutama milli niissä on halkaisijalla eroa...
edit: kyllä ne ne levyt menee ympäriinsä vaihtoon ja satulat siis myös...
edessä 12 v on 284 mm ja 24 v on 295 mm (+ 4 mäntäinen satula)
takana 12 v on 258 mm ja 24 v on 278 mm (satula pitää myös vaihtaa + jarrukilpi, 12 v farkusta löytyy samat hilut)
nuo mitat on siis ARWIDSON varaosaluettelosta, jossain muussa voi olla eri tiedot...
edit: kyllä ne ne levyt menee ympäriinsä vaihtoon ja satulat siis myös...
edessä 12 v on 284 mm ja 24 v on 295 mm (+ 4 mäntäinen satula)
takana 12 v on 258 mm ja 24 v on 278 mm (satula pitää myös vaihtaa + jarrukilpi, 12 v farkusta löytyy samat hilut)
nuo mitat on siis ARWIDSON varaosaluettelosta, jossain muussa voi olla eri tiedot...
Viimeksi muokannut napa, Ma 22.03.2010 23:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
tuota rupesin itsekkin miettimään, kun kerran teholappokin oli kirjoitettu 186 hepalle ja sai olla 188...AM kirjoitti:Jarrut tosiaan erilaiset+etutukivarret erilaiset. Kallistuksen vakaajista en muista.
Mutta miksi osavertailut pitää tehdä? Onhan tuo alunperin 300CE joten jos tehot alle 188(tai jos katti niin 180) niin pitäisihän sen kelvata tuollaisenaan.
missä konttorilla kävit sitä näyttämässä

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Ai onko 300ce 12v katittomassa 188hp vakiona ??napa kirjoitti:tuota rupesin itsekkin miettimään, kun kerran teholappokin oli kirjoitettu 186 hepalle ja sai olla 188...AM kirjoitti:Jarrut tosiaan erilaiset+etutukivarret erilaiset. Kallistuksen vakaajista en muista.
Mutta miksi osavertailut pitää tehdä? Onhan tuo alunperin 300CE joten jos tehot alle 188(tai jos katti niin 180) niin pitäisihän sen kelvata tuollaisenaan.
missä konttorilla kävit sitä näyttämässä

http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art