Ostin uudet tarvikelokasuojat ja ajattelin maalata ne ja vaihtaa vanhojen tilalle. Onkos mitään erikoista siinä irroituksessa vai onko lokarit vaan muutamalla pultilla sieltä konehuoneenpuolelta kiinni?
Saas nähdä miten paljon joutuu antamaan lekaa että saisi uudet lokasuojat istumaan paikoilleen nätisti
Konehuoneen puolelta, mutta myös oven saranapuolelta ja edestä joudut irrottamaan lampun alta sen pienen peltilistan. Sen alta löytyy ruuvi(t?). Muistaakseni joudut menemään myös etupyörän etupuolelta puskurin taakse?
Itse sain kertaheitolla tarvikkeen paikalleen. Tosin ostin sen "käytettynä", mutta kuitenkin uutena.
-----------------------------------------------------------
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
Stroker kirjoitti:Ostin uudet tarvikelokasuojat ja ajattelin maalata ne ja vaihtaa vanhojen tilalle. Onkos mitään erikoista siinä irroituksessa vai onko lokarit vaan muutamalla pultilla sieltä konehuoneenpuolelta kiinni?
Saas nähdä miten paljon joutuu antamaan lekaa että saisi uudet lokasuojat istumaan paikoilleen nätisti
Reilusti saat passata. Usein saapi vetää myös paksun kerroksen hiontaväriä koko lokasuojaan ja kittiä sinne tänne. On aika kieroja. Mutta kyllä niistä ihan hyvät saa, kunhan jaksaa passata.
Minä myös ostin tarvikkeen,maalasin ja massasin ensin ja sitten vaihtamaan.
Huomasin kyllä että alkuperäinen menis heittämällä kun piti kulmurilla veistää jostain kohtia peltiä matalaksi.Ja sai vääntää tosissaan että oli edes joten kuten mutta kompromissiksi meni.Jostain kohdista piti jättää enemmän rakoa esim konepeltiä vasten.
Tarkka mb-mies kyllä huomaa heti jos tarvike tai hän ainakin alkaa epäilee onko auto kolaroitu joskus.Tälleen mulla kävi.
Mulle kans tuli taravikepeltilokari kun auto maalattiin. Ainoa kohta mistä huomaa että on tarvike on siinä että lokarin ja konepellin välissä on vähän isompi rako kuin toisella puolella..
M-B 300D W124-89 manual ex
M-B 250D W124-89 manual ex
M-B 250D W124-88 manual ex
M-B 300D W124-92 aut. ex
M-B 200D W124-90 manual ex
M-B W203 220CDI-2000 aut. ex
M-B 200D W124 -93 manual ex
M-B 320cdi W211-2005 aut.
M-B W115 200 bensiini -75 "Pystäri"