
Hyvin passaa tähän laitoksieen

Kiitoksiajupehalm kirjoitti:Komeet on pyörät![]()
Minkäs värinen autosta sitte tulee??
Juu tottakaiJäse kirjoitti:Hyvältä näyttää... alemmas vaan pitäs merssua saada
Gti lehdessäkin noin väitettiin!evolution kirjoitti:jossain väittivät ettei mersun puskureita pysty muovihitsaamaan??
ei olluWhaeva kirjoitti:Oliko tää vitsi?evolution kirjoitti:jossain väittivät ettei mersun puskureita pysty muovihitsaamaan??
KiitoksiaCoupe* kirjoitti:Hieno kampe ja varmasti hienommaksi muuttuukin..Saako udella missä maalautat autosi?
Kiittääok` kirjoitti:Hieno mersu!
Ei sulla pyöris nurkissa joutilaita faceliftin puskuria / puskuria?
halkaisija sama kuin V6:n omis eli 278mm ja on jäähdytetyt paksuutta en muista olisko joku 20mm.. Näitä takajarruja löytyy c36:sta kahta eri mallia toinen jäähdytetty ja toinen ei..Lade kirjoitti:Mielenkiinnosta ja vertailun vuoksi, minkä kokoiset on c36 takajarrulevyt joita asennat ja onko jäähdytetyt? Mikä oli alkuperäisten takalevyjen koko?
Etupäässä onkin sitten samat jarrut C36/C43 huomasin just etten kattonu niitä osia silloon ku etusatuloiden numeroilla jäi takapään osat tarkistamatta.. no eiköhän nuollaki jo pääse alkuun tämän projektin kansLade kirjoitti:Ok. Tulihan tämäkin selväksi. C43:ssa on takana 300mm (mitattu omasta)jäähdytetyt, joten eipä ihme ettei välttämättä mene samat vanteet kuin c36 tai c280:een. Kataloogeissa lähes piokkeuksetta väärää tietoa esim. tuolla väittää että c43 olis tuo sama 278...hmm.. sekavaa.
http://www.blackdiamondperformance.com/ ... rcedes.htm
No niin eli ne ovat samat kuin mulla, kirjoitin noin 320 mmC280 kirjoitti:Just mittasin kans etulevyt mielenkiinnosta ja ne oli 323mm![]()
että mitkähän c36:n versiot nämä sitten on ? ja ne on kans AMG stanssatut..