Oon kuullu saman tarinan, vähän erilaisilla sanoilla vain. Eli että joku alkuasukki olis tullu puhumaan, että kyllä hänestä on kauheaa kun joku laittaa kaikki rahansa autoon. Ja Einari olis sanonu, että niin, kyllä hänestäkin on kauheaa jos KAIKKI rahansa autoon laittaa.Mesedesi kirjoitti:Tämä voi olla legendaa, mutta tämmöisen jutun kuitenkin kuulin.
Ponsse OY:n isäntä "Widgren itte" olis menny uudella Bentleyllään tankille, ja joku olis vieressä tullu nälvimään, että "Oliko järkee sitten pistää rahas tuommoseen...", johon Eikka oli tuuminu, että "Niin, mutta ne ei ollu viimeset rahat..." tjsp...
Tuon olen itsekin huomannut, vaikka tuo oma kulkupelinikin on pian 20-vuotias. Sitä vastoin kenellekään ei ole tarvinnut selittää, että miksi mersu tuli hankittua...bongo kirjoitti:
Mersujen kohdalla olen myös usein huomannut sellaisen seikan, että muilla tuntuu olevan tarvetta selitellä omaa merkkivalintaansa.
Niin siis sillä papalla oli ollu samanlainen kuin tuo mun väyrynen. Enpä nyt äkkiä tästä ja tuosta avataressa näkyvästä muuta samaa löytänyt kuin värinMesedesi kirjoitti:W125 on kilpa-auto. Suora 8 kone, mekaaninen ahdin ja kulki noin 300km/h.JeremyH kirjoitti:... kuinka heilläkin oli aikoinaan samanlainen 125-koppanen![]()
![]()
![]()
En ole vielä kertaakaan kehdannut sanoa että mersun korimallit ei mene numerojärjestyksessä.![]()
Että jos papalla on ollu sellanen, niin tohtisin epäillä.
EX-muijakaveri-ihme-ituhippi syytti minua hävyttömästä saastuttamisesta kun minulla oli silloin kolme autoa (nykyään 5).eemeli 210 kirjoitti:itseasiassa kylläkin suomalaisen tavan mukaisesti en ole kenellekään töissä kertonut omistavani kolme autoa....ja sehän on jo suomalaiselle vähintään kateudenaihe vaikka ne kolme olisivat romuautoja...
Minultakin aikoinaan useampikin romani yritti ostatella tai vaihtaa satakaksnelkkua. Väyrystä ei ainutkaan..Timo999 kirjoitti:Moi!
Ei kuitenkaan pidä unohtaa tätä Suomen romaani vähemmistöä. He sentään osaavat arvostaa mersua autona.
Muutama vuosi sitten olin 123 farkkua tankkaamassa (olin vahannut sen paria päivää aikaisemmin).
Paikalle juoksi(!) manne ja kehui autoa komiaksi ja kyseli hintaa jos myisin.
Sanoin hänelle, ettei ole kaupan kun on minun käyttöautoni.
Manne ymmärsi asian. Sitten hän otti muutaman askeleen taaksepäin, työnsi kädet kyynärpäitä myöten taskuihinsa, katseli autoani, heilutteli hiljaa päätään ja sanoi:
"Mutta kyl on komia Mersu!"
No kun se Väyrynen ei ole enää "mersun näköinen"!Esa H. kirjoitti: Minultakin aikoinaan useampikin romani yritti ostatella tai vaihtaa satakaksnelkkua. Väyrystä ei ainutkaan..
Lienevätköhän sitten laatutietoisia
En minäkään oikein jaksa uskoa että joku olisi kade 20 vuotta vanhasta autosta ,oli se sitten Mersu tai mikä hyvänsä (itsekin sellaisella ajelen).Jos joku ei sitä kommentoi niin voihan se johtua siitäkin että ei vaan kiinnosta.Jube kirjoitti:Jaa että kateutta -89 Mersusta
Noh, voihan se niinkin olla...
E: Hyvä, että olet ollut tyytyväinen autoosi. Mukavahan tuollainen coupe autona on...
Pouttu kirjoitti:Kaverin kanssa naurettu useasti, kun kummatkin ollaan mersumiehiä. Kummatki meistä 18v opiskelijoita, ja ihmiset aina tuijottaa pitkään kun ajaa johonkin. Mulla toi vanha coupe ja kaverilla ensimmäisiä w202:sia. Hyvä kattoo ku autossa istuu miten ne päät kääntyy ja moni vielä kattoo moneen kertaan ja "kyylää"![]()
Onko se kateutta, vai onko se vaan se merkki siinä konepellin päällä
Kyllä minä olen kade jos näen 45 vuotta vanhan Mustangin tai 51 vuotta vanhan Cadillacin.Toto kirjoitti: En minäkään oikein jaksa uskoa että joku olisi kade 20 vuotta vanhasta autosta ,oli se sitten Mersu tai mikä hyvänsä
Kyllä se on kateutta, kateutta on sekin ettei hyväksytä toisten tekemisiä.Toto kirjoitti:En minäkään oikein jaksa uskoa että joku olisi kade 20 vuotta vanhasta autosta ,oli se sitten Mersu tai mikä hyvänsä (itsekin sellaisella ajelen).Jos joku ei sitä kommentoi niin voihan se johtua siitäkin että ei vaan kiinnosta.Jube kirjoitti:Jaa että kateutta -89 Mersusta
Noh, voihan se niinkin olla...
E: Hyvä, että olet ollut tyytyväinen autoosi. Mukavahan tuollainen coupe autona on...
En minäkään yleensä kommentoi työkavereiden kalastusjuttuja koska en ole niistä millään tavalla kiinnostunut.