juu eli meni etupyöränlaakeri ja olosuhteiden pakosta hinausauto vei auton veholle.no auto tuli kuntoon lasku maksettiin mutta kun menin autoon ja starttasin käyntiin huomasin että srs-valo jää palamaan.valo ei ole ennen jäänyt palamaan.mitä on tapahtunut? kysyin asiasta työpäälliköltä joka ilmoitti asian korjaantuvan itsestään..epäili jännitteen laskua joka itseäni kovasti ihmetyttää..vika ei ole korjaantunut 700km ajon jälkeen itsestään auto on c 220cdi-99 kiitos jo etukäteen
taitaa liittyä noihin airpäkkeihin
ja vaatii todennäköisesti testerillä kuittauksen!
periaatteessa tuo laakerin vaihto ei pitäs liittyä mitenkään tuohon srs valoon!
Vika todennäkösesti selviää testerillä. Syynä voi olla huono kosketus jossakin SRS-järjestelmän liitoksessa tai esim apukuskin penkin istuinosan päällinen, jossa on SRS-järjestelmän tunnistin...
LaMa kirjoitti:juu eli meni etupyöränlaakeri ja olosuhteiden pakosta hinausauto vei auton veholle.no auto tuli kuntoon lasku maksettiin mutta kun menin autoon ja starttasin käyntiin huomasin että srs-valo jää palamaan.valo ei ole ennen jäänyt palamaan.mitä on tapahtunut? kysyin asiasta työpäälliköltä joka ilmoitti asian korjaantuvan itsestään..epäili jännitteen laskua joka itseäni kovasti ihmetyttää..vika ei ole korjaantunut 700km ajon jälkeen itsestään auto on c 220cdi-99 kiitos jo etukäteen
Veholla on omien kokemusten mukaan tapana aina tyhjentää autosta akku kun autonsa sinne vie. Voi ne sitten pikaladata ja kiehuttaa sitä akkua vähän ennen kun haet, jos erikseen pyydät ettei akkua tule tyhjentää.
Sitäpaitsi vika oli autossasi ennenkuin toit sen sinne. Esimerkiksi kivenisku lasissa (näkyy lasipölyä) on tullut ennen kuin toit auton sinne vaikka ovatkin pesseet pirssin veholla.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
ei se kuulukkaan maalaisjärkeen
Voi olla hieman ironiaakin mukana.
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Itsellä sama viesti 200cdi 2000:ssa. Meni vielä myyjäliikkeen laskuun. Piti vaihtaa apukuskinpuoleinen airbag. Ja valo sammui. Maksaa vajaasta 200€ aina 350 euroon riippuen mistä ja millä suhteilla ostaa
(etu matkustajan puoleisen sivuairbagin vastus liiansuuri"mahdolisesti johto poikki huono liitos" toi ZK vois viitatata vaikka sentunistimeen)[/quote]
Teppo L kirjoitti:taitaa liittyä noihin airpäkkeihin
ja vaatii todennäköisesti testerillä kuittauksen!
periaatteessa tuo laakerin vaihto ei pitäs liittyä mitenkään tuohon srs valoon!
saataa liityä nopeus tiedon saanin kautta, anturi vaurio, liika etäisyys vastin kehään(mutta silloin ylensää palaa kaikki abs ym valot)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
no niin itellä on c180 vuosimallia 95 ja siinä syttyy srs valo palamaan ja sammuu noin 2minuutin kuluttua. Tänään mittailimme sitä spiraalijohtoa mikä siellä ratissa on ja se näytti olevan kunnossa joten mistäs sitä vikaa tarvitsee lähteä oikeen etsimään?
ednet kirjoitti:no niin itellä on c180 vuosimallia 95 ja siinä syttyy srs valo palamaan ja sammuu noin 2minuutin kuluttua. Tänään mittailimme sitä spiraalijohtoa mikä siellä ratissa on ja se näytti olevan kunnossa joten mistäs sitä vikaa tarvitsee lähteä oikeen etsimään?
ednet kirjoitti:no niin itellä on c180 vuosimallia 95 ja siinä syttyy srs valo palamaan ja sammuu noin 2minuutin kuluttua. Tänään mittailimme sitä spiraalijohtoa mikä siellä ratissa on ja se näytti olevan kunnossa joten mistäs sitä vikaa tarvitsee lähteä oikeen etsimään?
Sammuu mm. carsoftin testerillä kuittaamalla.
ahaa! mutta entäs jos se syttyy uudestaan? no mutta pitää kummiskin kokeilla testerillä...