Timo L. kirjoitti:No enpä ois uskonut että 15-reikäiset saavat tuningmiehiltä näin positiivista kommenttia! Tässähän pitää itse jo käydä vääntämään barokkeja omien autojen alle...
Omassa on talvivanteina, pidän ihan perussiisteinä aluina, vaikka onkin 6" kapeat rimpulat ja kumeina vielä läskit 195/65/15 8*16" kattelin itsekkin, pitää varmaan seuraavaksi semmoset
Timo L. kirjoitti:No enpä ois uskonut että 15-reikäiset saavat tuningmiehiltä näin positiivista kommenttia! Tässähän pitää itse jo käydä vääntämään barokkeja omien autojen alle...
Mites epk:n kaivonkannet, mikä on ET? Jackie teki hiljattain kokeilua minun 8x16 ET34 kaivonkansilla; ei passanneet W123 alle .
Minulla on nyt siis 2 sarjaa niitä; ostin yhdet viime lauantaina (Suomesta). Millä sävyllä epk:n vanteet on maalattu, ja tuliko pohjamaaliksi mikä? Omat projektivanteet menee maalamolle kunhan ne on lasikuulapuhallettu ensin.
pohjamaali on alutartunta ja siihe normi hiontaväri. Väri on perus 311 hopea, kirkas ja pienirakeinen, en muista kenen valmistajan värikartasta tuo perus hopea oli.
dodii taas jotain pientä tehtynä, taas voi sitten poksut naureskella kaduil ku en oo mitään tehny autolleni +7h meni kun pähkäili ja teki osat tuohon takaluukun avaukseen... avaus ääni ei sit livenä oo noin karmee tosin kova äijä tekis niinkuin mersussa kuuluu eli mallia silent (alipaineella). Takaluukkuun laitoin 12v ulosoton ni saa kesäl muumilimsat kylmään
vanteihi löyty keskikupit, arvatkaas mitkä valitsin...
tein cnc:llä lisää reikiä vaihdekepin paneeliin, kun kerra varusteita tullu lisää. Perkele parista kohtaa lakka halki (siis alkuperäistä lakkapinnasta) ja ne tuli tietysti pohjista läpi, täytyy tuumia josko maalais vielä kerran.... tarkka mersumies löytää kuvasta virheen
Miksi sähkölasien namiskat on mallia prefacelift, kun muut on facelift? Vai onko sähkölasien katkasimet aina tollasia? Jokatapauksessa yleensä faceliftin nappuloissa ei ole ollenkaan kehystä, prefaceliftissä taas on, kuten sulla sähkölasien namiskoissa.
Hahaa!
Nää vanhemmat nappulat on vähän isommilla reijillä joo. Omaan odottais kans ehjä facelift- mallinen parketti, pitäis vaan jaksaa joko suurentaa reikiä parketista, tai vaihtaa liittimet auton johtosarjaan ja käyttää faceliftin nappuloita.
siinäpä malliesimerkki muille hienosta w201:sestä. Tuosta on vaikea parantaa, aluksi oli vaan että missä bbs:ät mutta harvinaisen hyvin sopii nuokin taas kerran.Vois olla hienot kiiltävinäkin.Oliko takaluukku aikasemmin siloteltu?
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
epk kirjoitti:siinä kuvia millä lähetään kesää kohti, stancesta ei nyt oikee viel tiedä ku piha ihan montuil, eli mikä kulma o missäki kohtaa...
Huh, mää katoin että Äijällä vehje ui aika matalalla talvisinkin, mutta nää olikin kesävanteet. Stanssi on kohallaan ja onhan noikin aika German-oldskool-Mersumaiset Ite oon ehkä enemmän noita ranttimiehiä....
Jokos teilläpäin pärjää suvikumeilla, täällä vielä lunta melkeen puolmetriä
T: Stance-poliisi
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"