Kokemuksia W211 mallista ?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
perros
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 49
Liittynyt: Ti 04.10.2005 18:58
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja perros »

jussilampi kirjoitti:
korento kirjoitti:Omasta autosta -04 (vm -05)SBC hold löytyy, mutta stop toiminto on ilmeisesti jäänyt päivityksissä pois.
Aikaisemmassa -03 mallissa oli myös stop toiminto. Aika mukava lisätoiminto jos on paljon esim. ryömintää valoissa tms.


kylläkai se kaikissa W211 sähköjarruissa on olemassa,kun liikennevaloissa painaa pysähdyksissä, reilusti jarrua menee jarrut päälle eli stop,eikä automaatilla tarvi seistä jarrulla.samoin kun hitaassa nopeudessa painaa vakkarin viikseä alas menee,hold päälle ja moottori jarruttaa voimakkaasti,ryömintä ajossa,en kyllä ole ikinä tarvinnu toimintaa,ettei sen puutteesta kyllä kannata tressata,mutta jos autossa takuu, kannattaa tietenkin vaatia sen toiminta,mutta suoraa sanottuna tarpeeton toiminta tuo hold,en ikinä käyttänyt,samoin kun penkin muistit,kerran säädetty,eikä mitään käyttöä kun sama kuski,ja kuitenkin vaatii repullisen sähkömoottoreita,samoin kun koria vasten kääntyvät peilit,missähän niin ahdasta on ettei peilit mahdu olemaan,oikeassa asennossa,muutenkin jätän auton sen verran kauas marketissa,ettei kukaan tule,puolen metrin päälle ja auvo mossen ovia ikävällä seurauksella.
Helsingissä on ainakin sellaisia paikkoja, joissa näkee hyvin usein rikkinäisiä peilejä, jossei niitä ole käännetty.
Tämän lisäksi on vielä olemassa ns. suurimaailma.
korento
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 45
Liittynyt: Ti 24.05.2005 23:21

Viesti Kirjoittaja korento »

Itsellä nimenomaan automaattilaatikolla ja stop toiminto ilmeisesti päivityksissä lähtenyt. Tosin malli on -05 joten olisiko stop sitten poistunut kaikista -05 tai uudempi?

Eli hold toiminnon aktivointi ja vakionopeudensäätimen viikseä muistaakseni ylöspäin ja stop tila aktivoituu. Vanhemmassa toimi, mutta tässä ei.
MB E420CDI
jussilampi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1558
Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja jussilampi »

perros kirjoitti:
jussilampi kirjoitti:
korento kirjoitti:Omasta autosta -04 (vm -05)SBC hold löytyy, mutta stop toiminto on ilmeisesti jäänyt päivityksissä pois.
Aikaisemmassa -03 mallissa oli myös stop toiminto. Aika mukava lisätoiminto jos on paljon esim. ryömintää valoissa tms.


kylläkai se kaikissa W211 sähköjarruissa on olemassa,kun liikennevaloissa painaa pysähdyksissä, reilusti jarrua menee jarrut päälle eli stop,eikä automaatilla tarvi seistä jarrulla.samoin kun hitaassa nopeudessa painaa vakkarin viikseä alas menee,hold päälle ja moottori jarruttaa voimakkaasti,ryömintä ajossa,en kyllä ole ikinä tarvinnu toimintaa,ettei sen puutteesta kyllä kannata tressata,mutta jos autossa takuu, kannattaa tietenkin vaatia sen toiminta,mutta suoraa sanottuna tarpeeton toiminta tuo hold,en ikinä käyttänyt,samoin kun penkin muistit,kerran säädetty,eikä mitään käyttöä kun sama kuski,ja kuitenkin vaatii repullisen sähkömoottoreita,samoin kun koria vasten kääntyvät peilit,missähän niin ahdasta on ettei peilit mahdu olemaan,oikeassa asennossa,muutenkin jätän auton sen verran kauas marketissa,ettei kukaan tule,puolen metrin päälle ja auvo mossen ovia ikävällä seurauksella.
Helsingissä on ainakin sellaisia paikkoja, joissa näkee hyvin usein rikkinäisiä peilejä, jossei niitä ole käännetty.
Tämän lisäksi on vielä olemassa ns. suurimaailma.


Mitenhän sieltä autosta tullaan ulos jos on niin tiukka tunneli että peilit pitää kääntää,itse en ole ajanut 2,4m pienempään reikään,eikä tarvi peilejä käännellä.
S213 220CDI,Sprinter W910 Retkeilyauto, BMW R1200RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Avatar
K70
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 410
Liittynyt: Ma 23.10.2006 09:42
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja K70 »

jussilampi kirjoitti:samoin kun penkin muistit,kerran säädetty,eikä mitään käyttöä kun sama kuski,ja kuitenkin vaatii repullisen sähkömoottoreita,samoin kun koria vasten kääntyvät peilit,missähän niin ahdasta on ettei peilit mahdu olemaan,oikeassa asennossa,muutenkin jätän auton sen verran kauas marketissa,ettei kukaan tule,puolen metrin päälle ja auvo mossen ovia ikävällä seurauksella.
Itse kyllä kaipaisin tuota ruuhkahidastinta ja kyllä se hold olisi myös tervetullut, kun täällä pks:lla saa seistä valoissa tuon tuosta.

Ja kyllä sylettää, kun omassa ei ole muistipenkkejä, eikä taittuvia peilejä.

Vaimokin ajaa tötteröllä välillä ja tottakai unohtaa penkin aina sinne ratin ja polkimien lähimaastoon :x . Vaimon jäljilta joutuu sitten kurottelemaan ratin ja selkänojan ahtaasta välistä penkin siirtohantaakia.

Ja kyllä täällä kadunvarsille ja parkkihalleihin pysäköidessä olisin pikkasen rauhallisemmilla mielillä, jos peilit olisi kymmenenkin senttiä kapeemmalla.
Nyt niitä ei tule käsin käänneltyä.
S212 E350CDI
perros
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 49
Liittynyt: Ti 04.10.2005 18:58
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja perros »

jussilampi kirjoitti:
perros kirjoitti:
jussilampi kirjoitti:
korento kirjoitti:Omasta autosta -04 (vm -05)SBC hold löytyy, mutta stop toiminto on ilmeisesti jäänyt päivityksissä pois.
Aikaisemmassa -03 mallissa oli myös stop toiminto. Aika mukava lisätoiminto jos on paljon esim. ryömintää valoissa tms.


kylläkai se kaikissa W211 sähköjarruissa on olemassa,kun liikennevaloissa painaa pysähdyksissä, reilusti jarrua menee jarrut päälle eli stop,eikä automaatilla tarvi seistä jarrulla.samoin kun hitaassa nopeudessa painaa vakkarin viikseä alas menee,hold päälle ja moottori jarruttaa voimakkaasti,ryömintä ajossa,en kyllä ole ikinä tarvinnu toimintaa,ettei sen puutteesta kyllä kannata tressata,mutta jos autossa takuu, kannattaa tietenkin vaatia sen toiminta,mutta suoraa sanottuna tarpeeton toiminta tuo hold,en ikinä käyttänyt,samoin kun penkin muistit,kerran säädetty,eikä mitään käyttöä kun sama kuski,ja kuitenkin vaatii repullisen sähkömoottoreita,samoin kun koria vasten kääntyvät peilit,missähän niin ahdasta on ettei peilit mahdu olemaan,oikeassa asennossa,muutenkin jätän auton sen verran kauas marketissa,ettei kukaan tule,puolen metrin päälle ja auvo mossen ovia ikävällä seurauksella.
Helsingissä on ainakin sellaisia paikkoja, joissa näkee hyvin usein rikkinäisiä peilejä, jossei niitä ole käännetty.
Tämän lisäksi on vielä olemassa ns. suurimaailma.


Mitenhän sieltä autosta tullaan ulos jos on niin tiukka tunneli että peilit pitää kääntää,itse en ole ajanut 2,4m pienempään reikään,eikä tarvi peilejä käännellä.
En osaa sanoa miten autoista eri tilanteissa ulos tullaan, mutta rikkoutuneita peilejä näkee kapeilla kaduilla, jolla on molemmin puolin pysäköity.
Ohiajavat näet kolhaisevat.
Avatar
Division
Mersumies
Mersumies
Viestit: 775
Liittynyt: Ti 29.01.2008 21:58

Viesti Kirjoittaja Division »

Olen ollut itse todistamassa Helsingin Punavuoressa, kun maansiirtoauto vie mennessään 11 henkilöauton ajokaistan puoleisen peilin, yksisuuntaisella kadulla. Ihmettelijöille kerrottakoon, että kuljettaja kyllä huomasi asian, muttei voinut muutakaan, kun takaisin peruuttaminen 30 metriä olisi luultavasti vienyt yhtä usean auton kylkipellit.

Ja yleensä kerran vuodessa siellä asuessa piti hankkia omaan uusi peili, kun oli potkittu hajalle tai pakettiauto vienyt sen ohi ajaessaan.

Eli erittäin tarpeellinen kapistus tietyissä olosuhteissa.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Avatar
Atro
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 336
Liittynyt: Ke 18.07.2007 20:40
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Atro »

Päivitelläänhän kokemuksia. Mul nyt ajettu 180000 km ja viimesen 10000 aikana vaihettu etupäähän kaikki ylä ja alapallot + raietangon päät + tänään vielä kampiakselin päähän tuleva värinänvaimennin/hihnapyörä.
Oli ruvennu vulkanointi pettämään. Ei muuten maksa kun 600 euroo.
Lisäksi vielä muutkin käyttöhihnan ohjurit/kiristimet väljiä.

Muuten ei ihmeitä remppoja, paitsi että edelleen tykkää vain ja ainoastaan tebloilin dieselistä :shock:
W 211 E 270 CDI AUT AVANTGARDE
Avatar
Division
Mersumies
Mersumies
Viestit: 775
Liittynyt: Ti 29.01.2008 21:58

Viesti Kirjoittaja Division »

Atro kirjoitti:Päivitelläänhän kokemuksia. Mul nyt ajettu 180000 km ja viimesen 10000 aikana vaihettu etupäähän kaikki ylä ja alapallot + raietangon päät + tänään vielä kampiakselin päähän tuleva värinänvaimennin/hihnapyörä.
Oli ruvennu vulkanointi pettämään. Ei muuten maksa kun 600 euroo.
Lisäksi vielä muutkin käyttöhihnan ohjurit/kiristimet väljiä.

Muuten ei ihmeitä remppoja, paitsi että edelleen tykkää vain ja ainoastaan tebloilin dieselistä :shock:
Sama juttu itsellä, että etupäähän vaihdettu tavaraa, mutta nehän ovat kulutusosia. 940 eur meni juuri veholle, että kelpasi katsastusmiehellekin. 255 tkm nyt mittarissa.

Teboilille myöskin tänään taas tankkaamaan, muualla en enää käykään, ellei ole ihan pakko. Ero on jostain syystä melkoinen :?
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Avatar
putukiffeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 241
Liittynyt: Ti 04.03.2008 13:34
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja putukiffeli »

Lainataas topiccia kun ei uuttakaan kehtaa perustaa.

Kyseisen yksilön kauppias soittelee kovin innokkaasti perääni ja ehdottelee kauppoja. En ole edes vielä koko kapistusta koeajanut enkä hintaa sen kummemmin tingannut, mutta jos kauppoja alan tuosta tekemään tosissani suuntaan kyllä eka autotohtorille.

Mutta näin itseäni opastaakseni laitetaas kysmys palstalaisille. Kyseinen pirssi, kyllä vai ei? Mitä tsekata, mitä ihmetellä?

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/3077020
Avatar
tn62634
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Su 06.09.2009 13:49
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

putukiffeli kirjoitti:Lainataas topiccia kun ei uuttakaan kehtaa perustaa.
Mutta näin itseäni opastaakseni laitetaas kysmys palstalaisille. Kyseinen pirssi, kyllä vai ei? Mitä tsekata, mitä ihmetellä?

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/3077020
No ei se auton ostaminen rakettitiedettä ole. :) Koeajolla tsekkaa, että on hyvä ajoltaan ja varusteet toimivat.

Se kannattaa huomioida, että on rekisteröity jo 2003 eli 2003:na sitä arvostetaan. Lisäksi ilmoituksessa mainitaan xenonvalot, joita autossa ei ole ainakaan alkuperäisenä, tuskin ollenkaan.

Ajotietokoneesta voisi katsoa, paljonko on matkaa seuraavaan huoltoon.

Kahdet renkaat ja lohkolämmitin sisäpistokkeella olisi jees. Ja rekisterikilvet. Onko näitä?
nautseri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1831
Liittynyt: Ma 26.04.2004 10:30
Paikkakunta: 87200

Viesti Kirjoittaja nautseri »

http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=

Tuo oisi neljä vuotta uudempi.
Korjaaja on mersujen ammattilainen,antaa varmaan toimintatakuun. 8)
Avatar
putukiffeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 241
Liittynyt: Ti 04.03.2008 13:34
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja putukiffeli »

tn62634 kirjoitti:
Ajotietokoneesta voisi katsoa, paljonko on matkaa seuraavaan huoltoon.

Kahdet renkaat ja lohkolämmitin sisäpistokkeella olisi jees. Ja rekisterikilvet. Onko näitä?
Oli huollettu 105tkm kohdalla ja nyt mittarissa alle 130. Huolto oli tosin tehty muistaakseni 2008 lopussa..!? :shock:

Kahdet erenkaat löytyy, mutta ei lämppäreitä. Niitä selvitellään huomenissa. Rekkarissa kyseinen kikotin on kyllä.

nautseri kirjoitti:http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=

Tuo oisi neljä vuotta uudempi.
Korjaaja on mersujen ammattilainen,antaa varmaan toimintatakuun. 8)
Ei ole tunnuksia päästä vilkuilemaan. Arvatenkin kuitenni 4 vuotta uudempi maksaa hivenen enemmän ja siihen taas ei perse taivu :D
Avatar
tn62634
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Su 06.09.2009 13:49
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

putukiffeli kirjoitti:Oli huollettu 105tkm kohdalla ja nyt mittarissa alle 130. Huolto oli tosin tehty muistaakseni 2008 lopussa..!? :shock:
Sitten pitää tehdä huolto lähes saman tien, 25000 pääsee huoltovälillä ainakin omalla ajolla.
nautseri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1831
Liittynyt: Ma 26.04.2004 10:30
Paikkakunta: 87200

Viesti Kirjoittaja nautseri »

No ei ole kalliimpi.

Jos on auton hankinta niin rekisteröidy ,samat tunukset käy sinnekkin. :wink:


(Lainaus)
Hinta tulee sinne 26000€ nurkille alvilla.


Haulla lisää.esim.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=

8)

http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... hlight=211
Avatar
tn62634
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Su 06.09.2009 13:49
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

nautseri kirjoitti:No ei ole kalliimpi.

Jos on auton hankinta niin rekisteröidy ,samat tunukset käy sinnekkin. :wink:


(Lainaus)
Hinta tulee sinne 26000€ nurkille alvilla.
Piti oikein rekisteröityä ja katsoa mikä juju siinä on. Ja selvisihän se, kolarissa ollut entinen taksi ja ajettu tuplasti... Ei silti, kyllä varmasti hyvä peli on kun on noin pikku kolhulla selvinnyt. "Vanha lunastuksessa ollut taksi" ei vaan kuulosta ostajan korvaan kovin hyvältä. Jos sen ei anna haitata niin ei muuta kuin kovaa ajoa. :)
Avatar
Pekka Kaleva
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 334
Liittynyt: To 31.03.2005 22:10
Paikkakunta: Numminen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pekka Kaleva »

Otsikkoon liittyen W211 on hyvä valinta monelle. Appiukko on monesti sanonut entisenä MB-miehenä nykyisen kulkineen olevan tajuttoman hyvä. Ei ole pulaa, mikäli haluan nauttia kyydistä takana.

Mitään suurempia ei ole ollut vanhassa taksissa. Penkit kuin uudet, päällä olleet tekonahkat yms. Raidetangonpäät vaihdettu ja ilmastointi täytetty.

Isännelle soitettu ja sen mukaan ilmastoinnin hilppeet ja turbiini vaihdettu.

Näillä mennään ja suu hymyssä!!
Mersulla mennään jopa kirkkoon!

CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
nautseri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1831
Liittynyt: Ma 26.04.2004 10:30
Paikkakunta: 87200

Viesti Kirjoittaja nautseri »

tn62634 kirjoitti:
nautseri kirjoitti:No ei ole kalliimpi.

Jos on auton hankinta niin rekisteröidy ,samat tunukset käy sinnekkin. :wink:


(Lainaus)
Hinta tulee sinne 26000€ nurkille alvilla.
Piti oikein rekisteröityä ja katsoa mikä juju siinä on. Ja selvisihän se, kolarissa ollut entinen taksi ja ajettu tuplasti... Ei silti, kyllä varmasti hyvä peli on kun on noin pikku kolhulla selvinnyt. "Vanha lunastuksessa ollut taksi" ei vaan kuulosta ostajan korvaan kovin hyvältä. Jos sen ei anna haitata niin ei muuta kuin kovaa ajoa. :)

Ammattilaiset kun korjaavat uusilla osilla ja saa kunnon maalin, niin näin uutta autoa ei moni saa. :D
Uudetkin on maalattu jo monta kuukautta aiemmin.
Korjaajiakin on monenlaisia.
Mitä olen katsellut tämän toimijan työnjälkiä,niin eipä siinä ole paljon valittamista. 8)
Avatar
putukiffeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 241
Liittynyt: Ti 04.03.2008 13:34
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja putukiffeli »

tn62634 kirjoitti: "Vanha lunastuksessa ollut taksi" ei vaan kuulosta ostajan korvaan kovin hyvältä.
Ei kuulosta ei. :P
nautseri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1831
Liittynyt: Ma 26.04.2004 10:30
Paikkakunta: 87200

Viesti Kirjoittaja nautseri »

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/3077020

Sisä kuvassa ,onko hiertymä,vai mikä tuossa kyynärnojan sivussa.

:shock:

Onhan voinut tukeva ihminen turvavyön soljella sen aiheuttaa.

Meinaan kun on noita km,aika vähän,
Kannattaa olla tarkkana ,ratti ja polkimet täytyy näyttää vielä uusilta.ymm,, kuluvat osat.
Kyllä tuossa on jo xenonit ja kalliimpi (parempi) ilmastointi.
Liekkö navia?,kuvasta ei nää tuota radion seutua.

:?: jos myyjä on aktiivinen niin hinnassa on paljon ilmaa.
8)
Hieno auto noin kuvista päätellen.
Avatar
putukiffeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 241
Liittynyt: Ti 04.03.2008 13:34
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja putukiffeli »

nautseri kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/3077020

Sisä kuvassa ,onko hiertymä,vai mikä tuossa kyynärnojan sivussa.
En kyl tiedä mikä toi on. Se näyttää kuvassa pahemmalta, koska paikanpäällä en huomannut sitä lainkaan.
nautseri kirjoitti: Meinaan kun on noita km,aika vähän,
Kannattaa olla tarkkana ,ratti ja polkimet täytyy näyttää vielä uusilta.ymm,, kuluvat osat.
Kyllä tuossa on jo xenonit ja kalliimpi (parempi) ilmastointi.
Liekkö navia?,kuvasta ei nää tuota radion seutua.
Huoltokirja kyllä näytti melkoisen hyvältä. Kaikki huollot oli tehty samassa liikkeessä.. Tai siis voihan sekin liike olla "Kusetus Oy" :D

Navia siiinä ei ollut, mutta en sen päälle nyt niin perustakaan. Kuus vuotta vanha navigaattori kun on melkoisen aataminaikainen vehje 150 euron Gigantin navigaattoriin verrattuna..
nautseri kirjoitti: :?: jos myyjä on aktiivinen niin hinnassa on paljon ilmaa.
Ei ole tullut ekasta tarjouksesta vielä senttiäkään alaspäin. Ja minulle taas näyttää olevan tulossa lisäkuluja koko ajan enemmän, mitä pidemmälle vaihdokkia selvittää.. Tällä menolla kyllä jää kauppaan..

Tossa ois peli mun makuun, mutta eivät ota vaihdossa mitään..

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/2752031


Yks suomiversiokin:

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/3022372
Avatar
tn62634
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Su 06.09.2009 13:49
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

nautseri kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/3077020
Kyllä tuossa on jo xenonit ja kalliimpi (parempi) ilmastointi.
Ei ole xenoneita kun ei ole lampunpesureitakaan. Jälkiasennusxenonit voi olla, mutteivat kelpaa noin katsastuksessa.
Avatar
putukiffeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 241
Liittynyt: Ti 04.03.2008 13:34
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja putukiffeli »

Mitäs tuumaatte tuosta suomiversiosta?

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/3022372

Ajattelin käydä pian potkimassa renkaita..
nautseri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1831
Liittynyt: Ma 26.04.2004 10:30
Paikkakunta: 87200

Viesti Kirjoittaja nautseri »

putukiffeli kirjoitti:Mitäs tuumaatte tuosta suomiversiosta?

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/3022372

Ajattelin käydä pian potkimassa renkaita..
No jaa ,tuohon vaihtoon /ostoon vaikuttaa niin moni asia.
Oletko vaihtamassa vai ostamassa suoralla kaupalla :?: .


http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/3062294

Tuokin näyttää nätiltä.
Istuimet kuin uudet ja sisältä huippu siisti.
Ja huollettu,niin ei tule yllätyksiä.
Avatar
tn62634
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Su 06.09.2009 13:49
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

Elegancessa säilyy penkit parempina kun tuo Avantgarden tekonahkareunus ryppyyntyy helpolla ainakin kuskin penkissä. Myös kangas on elegancessa mielestäni hienompaa kuin Avantgardessa, samoin pähkinäpuu, mutta makuasioita. Avantgardessa on sitten parannuksena vakioxenonit. Classicin vakiojalopuu ja perussisustus ylipäätään ei iske omaan silmään ollenkaan.

Jos haluaa 100-150 tuhatta ajetun niin vaihtoehdot alkaa olla vähissä, ellei osta pari vuotta vanhaa. Mersuilla kun ajetaan sikana.
Avatar
putukiffeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 241
Liittynyt: Ti 04.03.2008 13:34
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja putukiffeli »

nautseri kirjoitti: Oletko vaihtamassa vai ostamassa suoralla kaupalla :?: .

Vaihtamassa olen. Täydellinen Vehon huoltokirja tuossa oli, joten siinä mielessä auto olis ok. Apukuskin puolen lokari oli maalattu uuusiksi, eikä myyjä tiennyt miksi. Sisältä kaikinpuolin siisti, muta maalipinnassa oli kaikenlaista kyppyä ja naarmua..

Täytyy tuumailla...
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Jos maalipinna sanomista jo nyt niin ehkä vielä kannattaa etsiä ?
Miten noissa tuo glyykolivaihdelaatikossa kuvio ?
Entä jos miettisi kuitenkin mersua Saksasta ?
Alla muutama vaihtoehto. Veroa menee n 5800-6200 euroa.
Valinnan varaa olisi ainakin enemmän.

1.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

2.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Avatar
tn62634
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1680
Liittynyt: Su 06.09.2009 13:49
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

Kysyjällä taisi olla antaa vaihtoauto, joten se karsii Saksasta tuontia.
Avatar
putukiffeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 241
Liittynyt: Ti 04.03.2008 13:34
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja putukiffeli »

Juu, vaihdokkki välissä joten haku ei mahdollista.



Ps. Tinyurl ratkoo pitkien linkkien aiheuttamat sietämättömät sivustovenytykset.

http://tinyurl.com/
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Miten se että on vaiht auto karsii pois Saksan vaihtoehdon ??

Käsittääkseni uudemman vaihtamiseen tarvitaan rahaa joko käteisenä tai rahoituksella. Eli jos tarvtsee rahoitusta niin sen saa myös pankista .

Osta ensin sopiva autoa vaikkapa Saksasta ja aja se Suomeen. Älä verota vielä vaan jätä kotipihaasi seisomaan.(auto saa seisoa ihan rauhassa pihassasi , siitä ei ole mitään muita kuluja kuin vapaaehtoinen minikaskovakuutus n 70 euroa/vuosi) Laita omasi myyntiin
vaikkapa nettiautoon. Kun omasi on myyty, otat tuontiautosi pihasta ajoon ja maksat verot .
Epäilen että näin pääset vähemmällä rahalla kuin mitä jos viet omasi vaihdossa ? Pääset myös valitsemaan juuri sopivan itsellesi kun ostat autosi suora ostona.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Avatar
putukiffeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 241
Liittynyt: Ti 04.03.2008 13:34
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja putukiffeli »

Huoh. ^

Joskus tuntuu että netissä ei osata muuta kuin olla lukutaidottomia ja vängätä vänkäämisen ilosta.

En hae saksasta vaan ostan suomesta. Tajuatkos vai väännänkö rautalangasta?

.. ja pliis voisitko fixata nuo vitullisen pitkät linkit vekka?
Vastaa Viestiin