Aika paljon on esim hampurin alueella tarjontaa. Varusteita pitää olla ja tietty automaatti+ että ei maalarin kautta tarvis käydä

Finnlines tarjois matkoja suht järkevään hintaan,

Sen verran Hamburin autoista että siellä on paljon PA..KAA kin tarjolla. Se on kuitenkin lähellä Ruotsin ja Tanskan rajaa niin siellä on sellaista tavaraa mikä haluttaisiin koko maasta hävittää. Pari vuotta sitten kävin Hamburissa töissä muutaman kuukauden ja tarkoitus oli auto tuoda mukana (A4 1.9tdi 02-05). Noita uudemmman mallisia kohtuu hintaisia kun kävi katsomassa niin järkiään olivat jonkinlaista pusua johonkin saaneet ja oli maalattu jotakin nurkkaa. Lisäks mitä häkkifirmoja kiersin niin sen opin että ne kierrän kaukaa jos joskus Saksasta autoa etsin. Niissä hinnat halvempia mutta ihan syystä. Ei ole niin hyviä autoja ja kaiken huippu oli kun huoltokirja puutui niin myyjä sanoi että tule huomenna niin se löytyyCLk silber kirjoitti:Näin kevään korvilla,alkaa taas houkuttaa auton haku. Ja mulla ei oo muuta kiinnostusta kun saksa! Tossa katselin tarjontaa C 203 farkkua..
Aika paljon on esim hampurin alueella tarjontaa. Varusteita pitää olla ja tietty automaatti+ että ei maalarin kautta tarvis käydä![]()
Finnlines tarjois matkoja suht järkevään hintaan,ja ilmatkin alkaa olee pohjois saksassa aika kivat..
Tästä oon samaa mieltä; huonoa on turha tuoda kun niitä on täälläkin ja vero on huonosta ja hyvästä sama. Ja kun etsii sitä hyvää, niitä "lupauksia" saa kiertää pitkään että sen löytää. Toki kullakin meistä vaihtelee kriteerit sille mikä on huono, mikä hyvä.Jussiboy kirjoitti:Mikäli eka kertaa pappia kyydissä, niin unohda Pohjois-Saksan häkit
Siinä on yhdellä takapihalla (n 30 hehtaarinalue) vieri vieressä häkkimyyjiä varmaankin 80-100 liikettä. En usko että niiden kaikkia autot on netissä. Alueen postinumero on 20537, ja häkkipaikan osoite suderstrasse 30.jaakko.putkisaari kirjoitti:Löytyykös noille isommille häkkifirmoille nettisivuja,noin niinkuin meikäläiseen tapaan...jossa autot kuvineen,siis noin yleensä??
Esimerkiksi juuri tuommoiseen jossa olisi paljonkin 124 malleja tyrkyllä??
Vai onko sikäläinen tapa jos auto 1000-2000€ hinnaltaan niin ei firmat kuvaa niitä nettiin??
Kysymys voi tuntua hoopolta mut tuo Saksan kielitaito ei kaikilla ole parasta a luokkaa.....![]()
Vai onko ainut tapa tuo esim:Mobile de.ja siihen tuo mainittu postinumero rajaus?
T.Jaakko.P
Hampurista löytyis erittäin luotettava yhteyshenkilö / apuri, joka voi hoitaa kuljetuksetkin Suomeen. Samalla näyttää menomestatkin...CLk silber kirjoitti:Lähinnä hampuri juuri siksi että siellä tietää jo paikkoja+se ilta elämä+ nuo hyvät yhteydet laivarantaan ym. Ja itse tarkan euron miehenä niin on pakko käydä tarhatkin läpi kyllä. olen löytänyt hyviä autoja niistä!