Moro,
Kyseessä siis E200cdi -99 ja auto sammuu välillä itsekseen ja sammumisen jälkeen ei edes yritä hetkeen käyntiin? Kunnes jonkunajan päästä taas lähtee käymään kun odottelee. Autoon on vaihdettu pa-suodatin pari viikkoa sitten ja aloin miettimään että oisko sielä joku o-rengas paskana josta se sais ilmaa tms. Vaikka on kerran tehnyt aikasemminkin kyseistä, siitä tosin on aikaa jo puolivuotta.
ideoita?
Edit: niin siis lähinnä tulee ekana mieleen että polttoaineensaanti katkeaa jostain syystä?
Väykky sammuilee?
Väykky sammuilee?
W210 E320cdi
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=
Haulla ,sammui , sammuu , löytyy jo paljon asian tiimoilta juttuja.
Haulla ,sammui , sammuu , löytyy jo paljon asian tiimoilta juttuja.
.
Vauhtipyörän anturista, nokka-akselin anturista tulee oma vikakoodinsa.
Nokka-akselin anturin särkyminen aiheuttaa vaan sen, ettei auto enää käynnisty, ei muuta.
Tiedän vaan kaksi vaivaa, jotka sammuttaa moottorin lennosta.
Jollain tapaa polttoaineen puutos putkistossa, tai laatikko/kytkin luistaa liikaa.
Vauhtipyörän anturista, nokka-akselin anturista tulee oma vikakoodinsa.
Nokka-akselin anturin särkyminen aiheuttaa vaan sen, ettei auto enää käynnisty, ei muuta.
Tiedän vaan kaksi vaivaa, jotka sammuttaa moottorin lennosta.
Jollain tapaa polttoaineen puutos putkistossa, tai laatikko/kytkin luistaa liikaa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Eikös vielä huono/vikaantunut kytkös ruiskun piuhassa tee saman? (hieman saivarrellen, koska tuollon ei pa:n puutos putkistossatuikku kirjoitti:.
Tiedän vaan kaksi vaivaa, jotka sammuttaa moottorin lennosta.
Jollain tapaa polttoaineen puutos putkistossa, tai laatikko/kytkin luistaa liikaa.

W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Mulla väykky sammui ajossa,vika oli kampiakselin asentotunnistin.
Tiedän ettei näin pitäisi käydä .Kävi kumminkin.Lähti kyllä vähän ajan päästä käyntiin.Lopullisesti petti seuraavana päivänä.
Tiedän ettei näin pitäisi käydä .Kävi kumminkin.Lähti kyllä vähän ajan päästä käyntiin.Lopullisesti petti seuraavana päivänä.
E 220 CDI avantgarde STW -14
E 280 CDI avantgarde STW -07 EX
E 270 CDI avantgarde STW -01 EX
124 250 TD 93 EX
124 200 D 90 EX
Mustang-66 V8 Museorekisteröity EX
Pontiac GTO Convertible -67 Museorekisteröity.
E 280 CDI avantgarde STW -07 EX
E 270 CDI avantgarde STW -01 EX
124 250 TD 93 EX
124 200 D 90 EX
Mustang-66 V8 Museorekisteröity EX
Pontiac GTO Convertible -67 Museorekisteröity.
.
Joo, suuttimen johtojen irtoaminen sammuttaa.
Ja itseasiassa kojamo on huomannut kolmannenkin jutun.
Kampiakselin asentoa haistelee anturi, joka on startin yläpuolella, sen sähköisen lämmittimen kupeessa.
Se lukee vauhtipyörässä olevia "ajoitus hampaita".
Sen rikkoontuminenhan tosiaankin sammuttaa.
Nokka-akselin asennon tunnistamista tarvitaan vaan käynnistymistilanteessa, kun ohjelma sen avulla selvittää ykkösen puristustahdin, muuhun sitä ei käytetä.
Se ei sammuta, muttei sitten enää käynnisty.
Joo, suuttimen johtojen irtoaminen sammuttaa.
Ja itseasiassa kojamo on huomannut kolmannenkin jutun.
Kampiakselin asentoa haistelee anturi, joka on startin yläpuolella, sen sähköisen lämmittimen kupeessa.
Se lukee vauhtipyörässä olevia "ajoitus hampaita".
Sen rikkoontuminenhan tosiaankin sammuttaa.
Nokka-akselin asennon tunnistamista tarvitaan vaan käynnistymistilanteessa, kun ohjelma sen avulla selvittää ykkösen puristustahdin, muuhun sitä ei käytetä.
Se ei sammuta, muttei sitten enää käynnisty.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5