Istuukos se siellä ihan sellaisenaan? piuhat oikeinpäin kiinni? riittääkö ampeerit?Nuottajärvi kirjoitti:tällä hetkellä akkuna optima red top mutta ex omistaja haluaa sen itselleen
w 126 etukajarit
- corepressor
- Vakiokalustoa
- Viestit: 318
- Liittynyt: Pe 20.03.2009 11:01
- Paikkakunta: Helsinki
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 246
- Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
- Paikkakunta: Kitinoja
- Merbensium
- Vakiokalustoa
- Viestit: 235
- Liittynyt: Ma 23.11.2009 00:32
- Paikkakunta: Vantaa
Katos vaan, hienoa että tämäkin topic on vielä "hengissä". 
Tosiaan itsekin kuulun tähän W126-kerhoon ja kun muusikoita vielä ollaan, niin sitä ääntä/sen laatua osaa arvostaa. Tarkoitus olis laittaa itselle myöskin paremmat kaiuttimet sekä eteen että taakse, ja ehkä mielellään myös jonninlainen subi. Lähtökohtaisesti en aio alkaa muuttamaan auton rakennetta esim. rälläköimällä hattuhyllyä, joten siinä mielessä toi subi on kyllä haasteellinen. Yksi vaihtoehto olisi tietysti laadukkaat 3-tie kaiuttimet, tuollaisilla luulisisi saavan suht' tuhdin soundin, vaikka sitä alapäätä ei tulekaan samalla tavalla kuin subilla.
Soittimena on Sonyn CDX-M630 joka saa jäädä paikalleen, on sen verran tyylikäs.
Ja aikanaan ollut kuulemma melko kallis. Kaiuttimet taitaa olla alkup. ?? Ylipäätänsä soundi ei ole mitenkään ohuen kuuloinen, vaikka tuo alapää puuttuukin lähestulkoon kokonaan.
Asiaa vaikeuttaa vielä se, etten ymmärrä tosta autohivistä hölkäsen pöläystä, mutta onneksi velipoika on jotain itse räpeltänyt.
KYSYMYS: Auton keskikonsolissa oleva balanssinsäätörulla ei syystä tai toisesta toimi. Vaikuttaako asiaan se, että autossa on jokin jälkiasennus soitin? Jos nyt oikein muistan, niin soittimesta kun tuota balanssia säätää etu- ja taka-kaiuttimien välillä, niin se kyllä toimisi. Keskikonsolista, auton omasta rullasta taasen ei. ??? Tarkistan asian vielä.
Ja tosiaan tämäkin kysymys kuvastaanee sitä, minkä verran noista ymmärrän..
Edit: Niin, ja onkohan kellään tietoa, missä hinnoissa noi alkuperäiset soittimet liikkuu? Jos sellaisenkin hankkisi jossain vaiheessa, vaikkei nyt ihan kiinni asti laittaisikaan.

Tosiaan itsekin kuulun tähän W126-kerhoon ja kun muusikoita vielä ollaan, niin sitä ääntä/sen laatua osaa arvostaa. Tarkoitus olis laittaa itselle myöskin paremmat kaiuttimet sekä eteen että taakse, ja ehkä mielellään myös jonninlainen subi. Lähtökohtaisesti en aio alkaa muuttamaan auton rakennetta esim. rälläköimällä hattuhyllyä, joten siinä mielessä toi subi on kyllä haasteellinen. Yksi vaihtoehto olisi tietysti laadukkaat 3-tie kaiuttimet, tuollaisilla luulisisi saavan suht' tuhdin soundin, vaikka sitä alapäätä ei tulekaan samalla tavalla kuin subilla.
Soittimena on Sonyn CDX-M630 joka saa jäädä paikalleen, on sen verran tyylikäs.

Asiaa vaikeuttaa vielä se, etten ymmärrä tosta autohivistä hölkäsen pöläystä, mutta onneksi velipoika on jotain itse räpeltänyt.

KYSYMYS: Auton keskikonsolissa oleva balanssinsäätörulla ei syystä tai toisesta toimi. Vaikuttaako asiaan se, että autossa on jokin jälkiasennus soitin? Jos nyt oikein muistan, niin soittimesta kun tuota balanssia säätää etu- ja taka-kaiuttimien välillä, niin se kyllä toimisi. Keskikonsolista, auton omasta rullasta taasen ei. ??? Tarkistan asian vielä.
Ja tosiaan tämäkin kysymys kuvastaanee sitä, minkä verran noista ymmärrän..

Edit: Niin, ja onkohan kellään tietoa, missä hinnoissa noi alkuperäiset soittimet liikkuu? Jos sellaisenkin hankkisi jossain vaiheessa, vaikkei nyt ihan kiinni asti laittaisikaan.
The Best or.. AMG?
MB W219 CLS 55
ex. Audi D3 A8L W12
ex. MB V126 560SEL
MB W219 CLS 55
ex. Audi D3 A8L W12
ex. MB V126 560SEL
Eipä se rulla taida monellakaan enää toimia. Jos olisi alkuperäinen soitin niin sitten kyllä voisi toimia.
Secciin laitoin joskus myös Sonyn soittimen cd-boxilla. Ja vielä pystyy kuuntelemaan ne vanhat C kasetitkin.
Eteen laitettiin JBL:n 4.0, taakse jotkut JBL:n 3-tie kaiuttimet.
Soundi pelkästään noilla jäi kuitenkin laimeaksi niin konttiin pistettiin suppanen, sekin JBL kuten myös vahvistin.
Viime kesänä suppasen elementti lopetti moitteettoman toiminnan, joten tilalle laitoin Infinityn vastaavan kokoisen (10") elementin.
Pumpsuttaa huomattavasti paremmin kuin alkuperäinen.
Tosin nuo alkuperäiset asennukset tehtiin -98, joten onhan tekniikkakin mennyt eteenpäin.
Kotelon mallia en enää muista, mutta piti olla A-ryhmää silloin.
Ainakin Harman Consumerin mukaan.
Secciin laitoin joskus myös Sonyn soittimen cd-boxilla. Ja vielä pystyy kuuntelemaan ne vanhat C kasetitkin.

Eteen laitettiin JBL:n 4.0, taakse jotkut JBL:n 3-tie kaiuttimet.
Soundi pelkästään noilla jäi kuitenkin laimeaksi niin konttiin pistettiin suppanen, sekin JBL kuten myös vahvistin.
Viime kesänä suppasen elementti lopetti moitteettoman toiminnan, joten tilalle laitoin Infinityn vastaavan kokoisen (10") elementin.
Pumpsuttaa huomattavasti paremmin kuin alkuperäinen.
Tosin nuo alkuperäiset asennukset tehtiin -98, joten onhan tekniikkakin mennyt eteenpäin.
Kotelon mallia en enää muista, mutta piti olla A-ryhmää silloin.
Ainakin Harman Consumerin mukaan.

-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 246
- Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
- Paikkakunta: Kitinoja
Subiratkaisu vois olla etusubbari jos äänenlaatua ja sen subbarin kuuluvuutta haluaa ilman että rälläköi puolet hattuhyllystä että saa reflexipöntöt läpi, ite ostin Pioneer 10" lituskan ja sille ground zeron 500w vaffarin (100e vaffu) ja olis tarkotus ne sijoittaa apukuskin jalkatilaan ja orkkismatto tulis vielä päälle että kaikki jäis piiloon, subbari vaakatasossa jalkatilassa ja vahvistin "lepuuttajana" sielä paloseinän luona.. koitan alkukesästä saada kun nuo lumet sulaa ja alkaa oleen kuitulämmintä pihalla tehdä tuon kotelon ja alle lievän vaimennusmattokerroksen ja nappailen sitte kuvaa tänne, soittimeksi hommaan caliberin mcd-068 tjsp usb soittimen jossa ei ole ollenkaa cd soitinta, ei mitään erikoisia valoja yms liikaa joten sopii tuon ikäluokan autoon paremmin, etukaiuttimet on 4x6" alpinet soittimen kautta, hattuhyllyllä 90luvun sonyn 6x9" soittimen kautta.. ei mitään erikoista humppapoppia siis luvassa
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
- Merbensium
- Vakiokalustoa
- Viestit: 235
- Liittynyt: Ma 23.11.2009 00:32
- Paikkakunta: Vantaa
Kuulostaa mielenkiintoiselta.Nuottajärvi kirjoitti:Subiratkaisu vois olla etusubbari jos äänenlaatua ja sen subbarin kuuluvuutta haluaa ilman että rälläköi puolet hattuhyllystä että saa reflexipöntöt läpi, ite ostin Pioneer 10" lituskan ja sille ground zeron 500w vaffarin (100e vaffu) ja olis tarkotus ne sijoittaa apukuskin jalkatilaan ja orkkismatto tulis vielä päälle että kaikki jäis piiloon, subbari vaakatasossa jalkatilassa ja vahvistin "lepuuttajana" sielä paloseinän luona.. koitan alkukesästä saada kun nuo lumet sulaa ja alkaa oleen kuitulämmintä pihalla tehdä tuon kotelon ja alle lievän vaimennusmattokerroksen ja nappailen sitte kuvaa tänne, soittimeksi hommaan caliberin mcd-068 tjsp usb soittimen jossa ei ole ollenkaa cd soitinta, ei mitään erikoisia valoja yms liikaa joten sopii tuon ikäluokan autoon paremmin, etukaiuttimet on 4x6" alpinet soittimen kautta, hattuhyllyllä 90luvun sonyn 6x9" soittimen kautta.. ei mitään erikoista humppapoppia siis luvassa


The Best or.. AMG?
MB W219 CLS 55
ex. Audi D3 A8L W12
ex. MB V126 560SEL
MB W219 CLS 55
ex. Audi D3 A8L W12
ex. MB V126 560SEL
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 246
- Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
- Paikkakunta: Kitinoja
joo, mulla ainaki rehellisesti on peukalo keskellä kämmentä, mut tuli kuidun kans räpellettyä edellisen euroauton kans ni luulen että tuo projekti onnistuis jopa multa
kuhan saa vaan ekalla kerralla oikeat litrat ja tiiviin kotelon ni ei mee hermotkaan nii helposti
toki toi lasikuitu ja hartsi on aika epämukavaa ainaki tuoksuiltaan ja pensseleitä kuluu ku levittää sitä mössöä sinne
toi pioneer vaatii jonku 19litran suljetun kotelon ja se tuonne jalkatilaan menee mukavasti, vanua koteloon sopivasti muttei liikaa ettei oo aivan ummessa
tahtoi tuo subbari vaan olla kiven alla kun uusia ilmeisesti on vain 12" koossa ja se on vähän turhan suuri tuonne, kasi olis ollu varmaan kans sopiva..
180e joutu köyhtymään ja 110e vaffarista, virtajohtoihin ja rca johtoihin ei onneks kulu paljoa rahaa ku pituutta tulee maximissaan 1.5metriä
Ainut huolipuoli nopeesti katottuna tuossa on että melkee pitää takajalkatilan lämmitysputki ottaa pois että kotelo mahtuu, mulla siitä ei niin haittaa oo kun sen ottaa pois




tahtoi tuo subbari vaan olla kiven alla kun uusia ilmeisesti on vain 12" koossa ja se on vähän turhan suuri tuonne, kasi olis ollu varmaan kans sopiva..
180e joutu köyhtymään ja 110e vaffarista, virtajohtoihin ja rca johtoihin ei onneks kulu paljoa rahaa ku pituutta tulee maximissaan 1.5metriä

Ainut huolipuoli nopeesti katottuna tuossa on että melkee pitää takajalkatilan lämmitysputki ottaa pois että kotelo mahtuu, mulla siitä ei niin haittaa oo kun sen ottaa pois
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 15
- Liittynyt: Ti 16.03.2010 14:57
- Paikkakunta: Mansester
Mulla tulossa seuraavanlainen paketti ässään:
-Eteen yritän saada mahtumaan vakiopaikoille DSL PS 4 erillisarjan.
-Taakse, hattuhyllylle (vielä tekemättä) DSL RS6A erkkasatsi.
-Konttiin DSL 12" subi refleksikotelossa.
-Soitin: nyt wanha jiiveecee cd-soitin (uusi hankitaan kunhan palkka juoksee tilille)
Hattuhyllyn raiskaan aika varmasti kokonaan (mut kuitenkin hyvällä maulla), paikat kaiuttimille ja tuubeille kontista. Ajattelin kokeilla jos saisin elementin mahdutettua vararenkaan paikalle. Kotelon meinasin MDF levystä ja laikuidusta. Vahvistimet kiinnitän kontin takaseinään. Vahvistimina toimivat SPL dynamics 4 ja 2 tiepäätteet. Subille tulee tasonsäätö jonnekin, ehkä ratin alle. Mietinnässä josko sitä vielä hommais 1F kondensaattorin vahvistimien kaveriksi.
Ässähän nyt on kohtuullisen hiljainen, joten kauheasti en ajatellut äänieristää. Ehkä sinne tänne bitumimattoa ja äänieristysmassaa. Olen myös pohtinut äänieristettyjä sisälokasuojia jos ne vaikka vaimentaisivat hieman rengasmelua (mistäköhän vaan nää sais...). Tarkoitus ei ole sen kauheammin hifistellä.
Katsotaan huhtikuun jälkeen, mikä on tilanne. Tällähetkellä kaikki on asennusta vaille valmista.
-Eteen yritän saada mahtumaan vakiopaikoille DSL PS 4 erillisarjan.
-Taakse, hattuhyllylle (vielä tekemättä) DSL RS6A erkkasatsi.
-Konttiin DSL 12" subi refleksikotelossa.
-Soitin: nyt wanha jiiveecee cd-soitin (uusi hankitaan kunhan palkka juoksee tilille)
Hattuhyllyn raiskaan aika varmasti kokonaan (mut kuitenkin hyvällä maulla), paikat kaiuttimille ja tuubeille kontista. Ajattelin kokeilla jos saisin elementin mahdutettua vararenkaan paikalle. Kotelon meinasin MDF levystä ja laikuidusta. Vahvistimet kiinnitän kontin takaseinään. Vahvistimina toimivat SPL dynamics 4 ja 2 tiepäätteet. Subille tulee tasonsäätö jonnekin, ehkä ratin alle. Mietinnässä josko sitä vielä hommais 1F kondensaattorin vahvistimien kaveriksi.
Ässähän nyt on kohtuullisen hiljainen, joten kauheasti en ajatellut äänieristää. Ehkä sinne tänne bitumimattoa ja äänieristysmassaa. Olen myös pohtinut äänieristettyjä sisälokasuojia jos ne vaikka vaimentaisivat hieman rengasmelua (mistäköhän vaan nää sais...). Tarkoitus ei ole sen kauheammin hifistellä.
Katsotaan huhtikuun jälkeen, mikä on tilanne. Tällähetkellä kaikki on asennusta vaille valmista.
- corepressor
- Vakiokalustoa
- Viestit: 318
- Liittynyt: Pe 20.03.2009 11:01
- Paikkakunta: Helsinki
Veikkaisin, että niitä kaiutinelementtejäkin ollaan kyllä uusittu jos soitin on vaihdettu. Olisiko piuhat jätetty vanhoiksi? mutta jopa niistä alkuperäisistä pahvista tehdyistä elementeistä kuuluu "kohtuullisen hyvin" ääntä, ainakin minä yllätyin.. irrottaessa elementit hajosivat kyllä tomuksiMerbensium kirjoitti:Katos vaan, hienoa että tämäkin topic on vielä "hengissä".
Soittimena on Sonyn CDX-M630 joka saa jäädä paikalleen, on sen verran tyylikäs.Ja aikanaan ollut kuulemma melko kallis. Kaiuttimet taitaa olla alkup. ?? Ylipäätänsä soundi ei ole mitenkään ohuen kuuloinen, vaikka tuo alapää puuttuukin lähestulkoon kokonaan.
KYSYMYS: Auton keskikonsolissa oleva balanssinsäätörulla ei syystä tai toisesta toimi. Vaikuttaako asiaan se, että autossa on jokin jälkiasennus soitin? Jos nyt oikein muistan, niin soittimesta kun tuota balanssia säätää etu- ja taka-kaiuttimien välillä, niin se kyllä toimisi. Keskikonsolista, auton omasta rullasta taasen ei. ??? Tarkistan asian vielä.
Ja tosiaan tämäkin kysymys kuvastaanee sitä, minkä verran noista ymmärrän..
Edit: Niin, ja onkohan kellään tietoa, missä hinnoissa noi alkuperäiset soittimet liikkuu? Jos sellaisenkin hankkisi jossain vaiheessa, vaikkei nyt ihan kiinni asti laittaisikaan.

Se rulla. Ei se toimi, tuskin tuosta soittimestasi edes löytyy sopivaa liitintä sille. Ainoastaan alkuperäisessä..
Mulla on alkuperäinen täysin toimiva soitin CD-vaihtajineen päivineen. Olen pitänyt auton siinä kunnossa, että joku "hullu" voi sen sitten täysin alkuperäiseksi halutessaan palauttaa

- corepressor
- Vakiokalustoa
- Viestit: 318
- Liittynyt: Pe 20.03.2009 11:01
- Paikkakunta: Helsinki
Tähän autoon on suhteellisen helppo vetää virrat, löytyy suoraan vierestä läpivienti ja konsolissa on tilaa hienosti kaikille piuhoille. Sitten kun tulee neljät RCA-piuhat soittimelle, alkaa ahdistamaan ja on vaikeuksia ruuvailla esim. noita jalkatilan pahveja takaisin paikalleen. Joku tuollainen ratkaisu, jossa päivitetään eteen kaiuttimet ja lisätään esim. aktiivinen lituskasubbari johonkin, on helppo toteuttaa itsekin vaikka jonain kauniina kesäpäivänäMerbensium kirjoitti:
Kuulostaa mielenkiintoiselta.Joo, laittele ihmeessä kuvia tänne, kunhan saat rojektin käyntiin. Itseä kiinnostaa tuollainen ratkaisu, ja kuulostaa hyvinkin paljon sellaiselta ratkaisulta mitä itsekin haen. Eli auto pysyy suht. alkuperäisenä ja asennus hoituu ilman mitään ihmeellisiä kommervenkkejä.
(=eli onnistunee meikäläiseltäkin.)

Jos haluaa saada subbarin kuulumaan kontista siten, että se ei kuulu enemmän ulos kuin sisälle, niin se vaatiikin jo vähän säätämistä.. purkamista ja piuhojen vetoa. Ja hattuhyllyä voi olla vaikea pitää vakiona. En kyllä ymmärrä miksi pitäisi pitää, eipä se vakio-kaiutinritilöiden kanssa mitenkään erityisen kauniskaan ole, eikä niistä koteloista ole kyllä yhtään mitään hyötyäkään..
- corepressor
- Vakiokalustoa
- Viestit: 318
- Liittynyt: Pe 20.03.2009 11:01
- Paikkakunta: Helsinki
Eli kojelaudan purkamalla paikalleen?-Eteen yritän saada mahtumaan vakiopaikoille DSL PS 4 erillisarjan.
Miten teet? leikkaatko peltiä, korotatko?-Taakse, hattuhyllylle (vielä tekemättä) DSL RS6A erkkasatsi.
- Ajattelin kokeilla jos saisin elementin mahdutettua vararenkaan paikalle.
No, siellä on ainakin tilaa

Miten näitä toteutetaan tuolla ruostesuojaamoissa? kysyin viime kesänä hintaa täydelliselle ruostesuojaukselle äänieristyksineen, arvio oli n. 1000e. Tähän olisi kuulunut muistaakseni sisälokarit, tai muut vastaavat viritykset. Kyllähän tuo hiljainen on, mutta ainahan siitä vielä hiljaisemman saa.Ässähän nyt on kohtuullisen hiljainen, joten kauheasti en ajatellut äänieristää. Ehkä sinne tänne bitumimattoa ja äänieristysmassaa. Olen myös pohtinut äänieristettyjä sisälokasuojia jos ne vaikka vaimentaisivat hieman rengasmelua (mistäköhän vaan nää sais...). Tarkoitus ei ole sen kauheammin hifistellä.
noniin, tämähän nyt ei enää kyllä ole pelkästään etukaiuttimissa.....
itte vaihdan noi Bosen:n kaiuttimet toisiin, kun eivät kestä oikeen enää mitään soittamista
-koelaudan kaittumista ei tietoa minkä kokoiset kun ei ole tullut katsottua, etuovissa 6,5midbasso
-hattu hyllyllä 6,5"midbasso +2xdiskantit per puoli
ajattelin käydä hakemassa uudet paremmat tilalle, merkkiä ei vielä ole tiedossa....
Subiratkaisuna valmisteilla vararengaskoteloon 4kpl 10" peerles: resolution10 jota soitatuttaa focus: 1500d
Lattiaa tuosta pitää nostaa 5cm korkeammaksi että saa oikean litra tilavuuden.....
Eteen olisi myös ajatuksena laittaa 6,5"midbassoja...
apukuskin jalkuu tilaan ja tuossa kun katselin niin saisi juurikin etupenkkien selkänojan sisään laitettua ainakin 1kpl per.penkki poksin kanssa.... 

itte vaihdan noi Bosen:n kaiuttimet toisiin, kun eivät kestä oikeen enää mitään soittamista

-koelaudan kaittumista ei tietoa minkä kokoiset kun ei ole tullut katsottua, etuovissa 6,5midbasso
-hattu hyllyllä 6,5"midbasso +2xdiskantit per puoli
ajattelin käydä hakemassa uudet paremmat tilalle, merkkiä ei vielä ole tiedossa....

Subiratkaisuna valmisteilla vararengaskoteloon 4kpl 10" peerles: resolution10 jota soitatuttaa focus: 1500d
Lattiaa tuosta pitää nostaa 5cm korkeammaksi että saa oikean litra tilavuuden.....

Eteen olisi myös ajatuksena laittaa 6,5"midbassoja...


- http://www.v-tuning.fi
noniin, tämähän nyt ei enää kyllä ole pelkästään etukaiuttimissa.....
itte vaihdan noi Bosen:n kaiuttimet toisiin, kun eivät kestä oikeen enää mitään soittamista
-koelaudan kaittumista ei tietoa minkä kokoiset kun ei ole tullut katsottua, etuovissa 6,5midbasso
-hattu hyllyllä 6,5"midbasso +2xdiskantit per puoli
ajattelin käydä hakemassa uudet paremmat tilalle, merkkiä ei vielä ole tiedossa....
Subiratkaisuna valmisteilla vararengaskoteloon 4kpl 10" peerles: resolution10 jota soitatuttaa focus: 1500d
Lattiaa tuosta pitää nostaa 5cm korkeammaksi että saa oikean litra tilavuuden.....
ja hattuhyllystä otettu ylimääräistä peltiä pois joka vaikutti huomattavasti, entisellä "kokoonpanolla"....
Eteen olisi myös ajatuksena laittaa 6,5"midbassoja...
apukuskin jalkuu tilaan ja tuossa kun katselin niin saisi juurikin etupenkkien selkänojan sisään laitettua ainakin 1kpl per.penkki poksin kanssa.... 

itte vaihdan noi Bosen:n kaiuttimet toisiin, kun eivät kestä oikeen enää mitään soittamista

-koelaudan kaittumista ei tietoa minkä kokoiset kun ei ole tullut katsottua, etuovissa 6,5midbasso
-hattu hyllyllä 6,5"midbasso +2xdiskantit per puoli
ajattelin käydä hakemassa uudet paremmat tilalle, merkkiä ei vielä ole tiedossa....

Subiratkaisuna valmisteilla vararengaskoteloon 4kpl 10" peerles: resolution10 jota soitatuttaa focus: 1500d
Lattiaa tuosta pitää nostaa 5cm korkeammaksi että saa oikean litra tilavuuden.....

Eteen olisi myös ajatuksena laittaa 6,5"midbassoja...


- http://www.v-tuning.fi
- corepressor
- Vakiokalustoa
- Viestit: 318
- Liittynyt: Pe 20.03.2009 11:01
- Paikkakunta: Helsinki
"onhan"jaagou kirjoitti:noniin, tämähän nyt ei enää kyllä ole pelkästään etukaiuttimissa.....![]()
-koelaudan kaittumista ei tietoa minkä kokoiset kun ei ole tullut katsottua, etuovissa 6,5midbasso

Kerrohan, kun tiedät mitä sieltä oikein löytyy. Jos veikkaan oikein, ei ole asennettu ainakaan yläkautta..?
Miten tuo etuovien kotelointi on toteutettu?
Mulla on edessä vakiopaikoille laitettu Peerlessin 4" koaksiaalit ja ovissa on Focalin 6,5" midit vaneri/lasikuitukotelossa

Tuo 4" elementti vaati myös muokkausta että mahtui paikalleen. Ihan ok nuo soi kun saisi vielä jonkun subbarin täydentämään alapäätä.

Tuo 4" elementti vaati myös muokkausta että mahtui paikalleen. Ihan ok nuo soi kun saisi vielä jonkun subbarin täydentämään alapäätä.
- corepressor
- Vakiokalustoa
- Viestit: 318
- Liittynyt: Pe 20.03.2009 11:01
- Paikkakunta: Helsinki
corepressor kirjoitti:
"onhan"![]()
Kerrohan, kun tiedät mitä sieltä oikein löytyy. Jos veikkaan oikein, ei ole asennettu ainakaan yläkautta..?
Miten tuo etuovien kotelointi on toteutettu?
Tuon näköinen on etuovi:

ja boksi on tuo verkon kokoinen alue/oven sisälläkin sitä jonkun verran on, kuitenkaan ikkunan liikettä häiritsemättä ja sopivan kokoiset säilytys paikat ovesta löytyy.....

Kyllä mä veikkaan et saa normaalisti koelaudasta pois kun on kuitenkin alk.per lisävaruste.....


- http://www.v-tuning.fi
eli tuosta subipoksista sen verran vielä että tollaista tulossa...

Talvella 2010-2011 tehdään sit lisää.....


Talvella 2010-2011 tehdään sit lisää.....

Viimeksi muokannut jaagou, Ti 09.11.2010 22:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- http://www.v-tuning.fi
Itellä työn alla etupäähän tuollanen systeemin: http://yfrog.com/fy09112010101j
Eli tehty alkuperästä ritilää lasikuidulla vahvistamalla ja sit reilulla muovikittauksella. Kajareina rainbown 4" erkka sarja.
Huomenna ois tarkotus tehä viimeset kittaukset ja hionnat ja nahalla viilutus ja paikalleen laitto.
Eli tehty alkuperästä ritilää lasikuidulla vahvistamalla ja sit reilulla muovikittauksella. Kajareina rainbown 4" erkka sarja.
Huomenna ois tarkotus tehä viimeset kittaukset ja hionnat ja nahalla viilutus ja paikalleen laitto.
w126 260se -86 http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/3928826
eki.koo kirjoitti:Itellä työn alla etupäähän tuollanen systeemin: http://yfrog.com/fy09112010101j
Eli tehty alkuperästä ritilää lasikuidulla vahvistamalla ja sit reilulla muovikittauksella. Kajareina rainbown 4" erkka sarja.
Huomenna ois tarkotus tehä viimeset kittaukset ja hionnat ja nahalla viilutus ja paikalleen laitto.
Oi äkkiä teet loppuun ja lisää kuvia....!! ittekkin kyllä tuota miettinyt kun ylimääräiset ritilätkin löytyisi, mutta saas nyt nähdä....

- http://www.v-tuning.fi
http://ekikoo.kuvat.fi/kuvat/
Tuolla projekti kuvaa. Jos vaikka jotain vinkkeijä irtoaa jollekkin tarvitsevalle
Tuolla projekti kuvaa. Jos vaikka jotain vinkkeijä irtoaa jollekkin tarvitsevalle
w126 260se -86 http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/3928826
eki.koo kirjoitti:http://ekikoo.kuvat.fi/kuvat/
Tuolla projekti kuvaa. Jos vaikka jotain vinkkeijä irtoaa jollekkin tarvitsevalle
Kiitos.....


- http://www.v-tuning.fi
http://ekikoo.kuvat.fi/kuvat/10112010113.jpg
http://ekikoo.kuvat.fi/kuvat/10112010114.jpg
Siinä ois vänkärin viritys nahanviimestelyä ja paikalleen laittoa vaille valmis. Huomenna paikalleen ja kuskinpuolen kimppuun.
http://ekikoo.kuvat.fi/kuvat/10112010114.jpg
Siinä ois vänkärin viritys nahanviimestelyä ja paikalleen laittoa vaille valmis. Huomenna paikalleen ja kuskinpuolen kimppuun.
w126 260se -86 http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/3928826